Tulonjako mennyt äärimmäisyyksiin.
Työväen edustajana voi päästä koville tuloille. Teollisuusliiton puheenjohtaja Elektroniikkaasentaja Riku Aalto sai viime vuonna 302 030 euroa verotettavaa ansiotuloa, mikä tarkoittaa kuukausitasolla yli 25 000 euroa. Verotettavia pääomatuloja ei Aallolla ollut. Palkan päälle Aallolle kertyi viime vuonna lisäansioita luottamustehtävistä. Kojamo maksoi viime vuonna hallituksessaan toimineelle Aallolle yli 16 000 euroa ja Varma 25 500 euroa.
Keskustan tulisi puuttua lujalla kädellä korruptioon
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tavjan väärä eläke yhä käsittelemättä.
- Anonyymi
Bolseviikit vie rahamme. Raha aina jostain tulee.
- Anonyymi
Ylläpidolle. Olkaa hyvä ja poistakaa aloitus koske se on alusta loppuun saakka kopioitu toisesta mediasta, tuolta: https://www.is.fi/urheilu/art-200000771463
- Anonyymi
Olipa pöljä vaatimus.
Hallitus on läpeensä korruptoitunut. Ohisalo tekee liukuhihnalta poliittisia virkanimityksiä, eikä Keskusta essukaan suinkaan ole puhdas. - Anonyymi
Bolseviikki Aito-arska Madeiralla.
Perheineen on jatkuvasti palstalla hhehe -oikein perheineen heheh. - Anonyymi
Missä se luja käsi on? Kepu on tunnettu KMS-korruptioista, nepotismista ja viherkeltainen jäsenkirja-korruptiosta. Bernerin ja Sipilän välillä oli hyvävelijärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450