Menee jo surkuhupaiseksi, nyt sosialiti poppoo kielsi suorat lennot Etelä-afrikasta, joita ei ei edes ole.
Traficom teki päätökset lentojen keskeyttämisestä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) esityksen perusteella.
"– Nämä tulevat kaikki suoraan THL:stä. Itse asiassa THL ei edes varmaan näitä lentoreittejä tiedä, eli meillä (Traficomissa) on se asiantuntemus, mistä lennetään ja miten lennetään."
""Onko todennäköistä, että rajoitusviikon aikana Etelä-Afrikasta olisi tullut suoria lentoja?
– Ei. En usko, että olisi kovinkaan suurella todennäköisyydellä suoria lentoja tullut, mutta varmahan ei koskaan voi olla.
Uusi arvio viikoittain
Kun matkustajalennot keskeytettiin Britanniasta, keskeytys tehtiin heti kahdeksi viikoksi. Minkä vuoksi Irlannin ja Etelä-Afrikan kohdalla päädyttiin lyhyempään keskeytykseen?
– Myös aika tuli suoraan THL:ltä, eli (keskeytys) vähintään viikoksi. Haluamme tietysti toimia mahdollisimman joustavasti, eli jos näyttää siltä, että suinkin voimme nopeammin tilanteeseen tarttua ja lennot palauttaa, niin haluamme tietysti mahdollisimman nopeasti ne palauttaa.
Traficom on pyytänyt THL:ltä viikon välein uutta lausuntoa, jonka perusteella se tekee matkustajalentojen keskeyttämiseen liittyviä jatkopäätöksiä."
Siellä nyt sosiliti ministerit saaneet ahaa elämyksiä ja kieltänee suorat lennot Etelä-efrikasta, jonka välittäneet THL.lle.
ON TÄMÄ JO SURKUHUPAISAA.
Miksei keskustakaan oio sosialitien tietämystä.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialistit sanoo Aito-arska etu nenäässä että Sanna teki hyvin kun kielsi suorat Etelä-arrikka lennot. Toinen sossu sanoo kuinka taitava onkaan.
- Anonyymi
Sanna se osaa. t: maito-arska.
- Anonyymi
Ei ole keskustasta oikomaan yhtään mitään. Me perussuomalaiset joudumme kaikki asiat oikomaan. Mutta kunhan Laura Huhtasaaresta tulee presidentti, kukaan ei enää esitä vääriä asioita.
- Anonyymi
heh sinua. Laura matkii ja kopioi. Ei nyt ainakaan Sannalta kannattaisi matkia, kun Sanna toivoo vain. Kaikkonen aikoi laittaa sivaritkin hyödyksi, jota tietenkin vastustivat, vastustaako persu sivaritkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499