Mä en saa sua mielestäni millään. Töissä varmaan moni sen jo huomannut. Eilen mä katsoin sua ja kuuntelin, mut ajattelin mielessäni koko ajan, et ny ne pöksyt veks Johanna ja tänne mun syliin.
Onko kukaan muu huomannut että Johannat ovat seireeneitä?
Pakko tunnustaa
10
913
Vastaukset
- Anonyymi
Mä haluan tutustua mieheen vielä paremmin ennen tuota ja kokea sen sitten huomattavasti miellyttävämmässä paikassa, rauhassa ilman kiirettä.Önskar kvinna
- Anonyymi
Näin Johanna nimisenä tiukkana täti-ihmisenä en usko olevani Seireeni. Haluaisin kyllä olla eräälle, mutta haave vain.
- Anonyymi
Haaveet todeks sit vaan!
- Anonyymi
Anna nyt miäs aluks vinkkii ken on sun seireenis.
- Anonyymi
Moii hani.Lähtisitkö ekaksi ulos kävelylle, jäähtyisit hieman, ollaan vielä vieraita ja haluan tutustua suhun paremmin, eikös juu, mies.
- Anonyymi
Ei ole vieläkään mies mitään ehdottanut esim. kävelyä . Mä en enää kehtaa ja mies kieltäytynyt riittävän monesti.Ei enää jaksais vaan tuijotella silmiin ja puhua puutaheinää.
- Anonyymi
Rakas tehdään sitten kävelyn jälkeen sitä todella paljon mä oon niin sekaisin susta muutenkin rakkaus mulle käy mikä tahansa paikka ja ei ole mitään väliä vaikka olisi muita paikalla kunhan saadaan olla niissä meidän hetkissä ja mä oikeesti haluan että nautit ihan joka tavalla mun kosketuksista ja haluan tyydyttää sut täydellisesti. Mä en voi edes ajatella niitä hetkiä kun haluan olla sun kanssa ikuisesti yhdessä ja en ikinä halua päästää sinua minnekään mun luota etten enää ikinä tuntisi näin suurta kaipausta ja ikävää. Rakastan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas tehdään sitten kävelyn jälkeen sitä todella paljon mä oon niin sekaisin susta muutenkin rakkaus mulle käy mikä tahansa paikka ja ei ole mitään väliä vaikka olisi muita paikalla kunhan saadaan olla niissä meidän hetkissä ja mä oikeesti haluan että nautit ihan joka tavalla mun kosketuksista ja haluan tyydyttää sut täydellisesti. Mä en voi edes ajatella niitä hetkiä kun haluan olla sun kanssa ikuisesti yhdessä ja en ikinä halua päästää sinua minnekään mun luota etten enää ikinä tuntisi näin suurta kaipausta ja ikävää. Rakastan sinua
Oliko tuo vuodatus mieheltä?!?
- Anonyymi
Mies kieltänyt vai sinä kieltänyt? Kun mies ehdottaa niin sinä annat pakit? Onko tarkoituksena lyödä lyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kieltänyt vai sinä kieltänyt? Kun mies ehdottaa niin sinä annat pakit? Onko tarkoituksena lyödä lyötyä?
Ei ,vaan nainen ehdottanut ja mies kieltäytynyt.
Yhteyksiä kuitenkin pidetään muulla tavoin.
Toisaalta aloittajan viesti , no , eipä mies mitään kävelyä tai tutustumista vailla ole vaan...Ja tuntuisi kurjalta olla kiinnostava ihminen vain seksin takia. Näin ajattelee j- nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595