Raskaus toiveet

Anonyymi

Olemme kohta 30-vuotias aviopari ja haluaisimme pari lasta.
Miehellä ei ole siittiäitä jotka olisivat elinkelpoisia.
Olemme puhuneet keino hedelmöityksestä ja adoptiosta ja uusin ajatus olisi ottaa kavereista mies saattamaan minut raskaaksi perinteisellä menetelmällä.
Itse en ole oikein sinut keinohedelmöityksen kanssa koska se on minusta tunteetonta toimintaa.
Olen suostuvainen sijaismiehen käyttöön kun olemme muutenkin olleet kolmenkimppaa mieheni kaverien kanssa.
Mitä toiset parit tekisivät tilanteessamme?

10

654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule hakeen siemenet multa 🙄

• Anonyymi

Yhteyttä?

• Anonyymi

Ota vieras mies niin ei tuu sitten jälkeen päin mitään ongelmia kun et tiedä kuka se on.
      Ja minä olen toiveittesi täyttymys hyvällä kaikilla mausteilla tehtynä:)

• Moikka olen 25 vuotias ja olen toiminut sijais siittäjänä parill muullekin parille eli jos teitä kiinostaa olkaahan yhteydessä

• Anonyymi

takkatuli@meiliboxi.fi
      Tuonne meillä niin jatketaan siitä.....

• Anonyymi

Gaynolassa asusetelee se yksi hönö, joka ilmoittelee haluavansa antaa spermaa. Ehkä legendaarinen Heinolan Setä on etsimänne?

• Anonyymi

Mulla on senverran vikkelät siittiöt että en voi kirjoitella enempää,paukahtaa muuten naispuoliset lukijat paksuksi.

• Anonyymi

Hyvä kun varoitit, täytyy huolehtia ettei vaimo lue tätä.

• Anonyymi

Mistä löysit sellaisen tuppi mulkun.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe