Oon huomannut muutamien viime kuukausien aikana että multa on tippunut paljon enemmän hiuksia kuin aiemmin. Ne ilmeisesti katkeilee pois koska päällimmäisenä on paljon katkenneita hiuksia. Hiukset on kuitenkin hyvässä kunnossa, ne on kiiltävät, pehmeät, eikä kuivat niinkuin mulla yleensä. Käytän hiusöljyä, syön D-vitamiinia ja biotiinia. Onkohan stressiperäistä vai eikö jokin tökötti sovi mulle?
Hyväkuntoiset hiukset katkeilee?
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vain sairastettu tauti voi katkaista hiuksia. Hiukseen tulee kai heikko kohta sinne tyveen, mistä hius kasvaa, ja myöhemmin hius katkeaa. Ihan paha flunssa (koronasta puhumattakaan) voi viedä hiukset päästä. Sama näkyy kynsissäkin. Niihin voi tulla ylimääräinen aalto sairauden kohdalla. Itselläni näitä on viimeisinä vuosina ollut. Nyt koronavuosina ei tietenkään, koska suojatoimet estävät kaikki muutkin taudit.
Eli olet oikeilla jäljillä. Ei voi muuta kuin odottaa, että hiukset kasvavat takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645