Nyt myös Kiinan toiseksi suurin puhelinvalmistaja Xiaomi on joutunut USA:n mustalle listalle pakotteiden kohteeksi!
Tosin "Pakotteiden vaikutuksista ei ole vielä tarkkaa tietoa. Xiaomi on puolustusministeriön, ei kauppaministeriön, mustalla listalla. Sen vuoksi sen vaikutukset yhtiön toimintaan ovat erilaisia kuin Huaweilla, jonka kanssa amerikkalaisyhtiöt saavat käydä kauppaa vain erillisluvalla."
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000007741119.html
Xiaomi seuraava USA:n kauppasodankäynnin kohde?
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinalaisilla kyllä on kännykkävalmistajia vaikka jonoksi asti kärkkymässä nousua myyntitilastoissa. Onko seuraavaksi usan pakotelistoille sitten nousemassa Suomessa suosittua OnePlussaakin valmistava Oppo vai Realme tai Vivo..? ...näitähän tosiaan riittää - jää nähtäväksi 🤔
- Anonyymi
Ei yllätä että taas roskalla täytetty joutuu pakotelistalle:D
- Anonyymi
Oneplussasi on heti seuraava :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oneplussasi on heti seuraava :D
Ei mulla sellaista ole:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla sellaista ole:D
eli ei sitten mitään
- Anonyymi
Xiaomeissa on loistava hinta/laatusuhde. Nykyinen puhelimeni on Xiaomi ja seuraavakin tulee olemaan. En edes harkitsee muiden merkkien oatamista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xiaomeissa on loistava hinta/laatusuhde. Nykyinen puhelimeni on Xiaomi ja seuraavakin tulee olemaan. En edes harkitsee muiden merkkien oatamista :)
Tarkennan vielä että mulla on ollut muitakin merkkejä kuten esim. IPhone ja pidän Xiaomista eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaa koko merkki:D
- Anonyymi
Seuraava on tosiaan Xiaomi. Mikä tahansa kiinalainen puhelin/tekniikka valmistaja joka uhkaa mennä ohi usalaisista firmoista saa usalta sanktiot. Minusta ihan oikein että usa käyttää sanktio valtaansa olipa kyse mistä asiasta/maasta tahansa, jos joku maa on tehnyt itsensä riippuvaiseksi usasta, niin ihan oma syy ja turha kitistä jos usa sanktioi. Kiinassa on yli 1.4 miljardia ihmistä eli kyllä heillä omasta takaakin riittää känny ostajia :D.
- Anonyymi
Joo, ei osteta mekään mitään missä lukee made in u.s.a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820