Avioliittoon prostituoidun kanssa ?

Anonyymi

On siis harkinnassa tuo asia vielä. Mitä ongelmia voisi olla edessä. Nainen on 29v. ja minä 43v. Pitäisikö naisen lopettaa tuo työ ? Vai voisiko hän jatkaa edelleen ? Aikaisempi käyttöhistoria ei minulle ole ongelma, mutta...?

11

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työtä ei kannata lopettaa tulee helppoa rahaa ja paikat pysyvät priimakunnossa!.

• Anonyymi

Ei se raha. Paljon on myös elämän asenne. Vaimo tykkää kivoista vakiasiakkaista.

• Anonyymi

Lopettaminen tai jatkaminen olisi sitten yhteinen päätös. Mietin kuitenkin, miten lasten kanssa, jos niitä haluatte ? Miten he suhtautuisivat tuohon Äidin aikaisempaan ammattiin ?

• Anonyymi

Hah. Aika unelma -ammatti. En ainakaan uskaltaisi kertoa lapsille tai lapsenlapsille myöhemmin, että äiti oli huora ammatiltaan nuoruudessaan. Tulisi vain kieroon katsomista ja ivaa myös ulkopuolisilta ihmisiltä.

• Anonyymi

Vaimo kävelee töistä kotiin ilman pikkareita. Päällä hame eikä alla mitään. Käynyt keikalla ilman kumia, ilman pesua.
      Nolottaa miten kiihoittaa on päästä liukkaille.
      Hyväksynkö hänen protitoituna olemisen? Vai onko se vai kiihoittava lisä minun seksi elämään?

• Anonyymi

No kai sää aiot itse edes panna muita naisia vai ootko ihan 100% simppauslinjalla?

• Anonyymi

Panen vain vaimoani.

• Anonyymi

Jos vaikka käytät sen tienestit sitten prostituoituihin itsellesi niin saat myös hyvää seksiä runsaasti? Kumpikin voittaa!

• Anonyymi

Nainen lähettää puolet huora-tuloistaan suvulleen. Puolet säästää itselleen vanhuuden varalle. Minä pyöritän arkea.

• Anonyymi

Eikö noilla rahoilla kannata ostaa hienot asunnot ja autot jne...?.

• Anonyymi

Suurin osa huorista ei koskaan halua turskan kanssa suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60