Lienee normaalia, että tippuu ajosta tielle!???
- Osss
Mites pakoputki?
11
122
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö Daciassa se kuulemma tippuu heti !
- Anonyymi
Minulla se tipahti jo autoliikkeen kynnykseen. Eikä mennyt edes takuuseen koska myyjä väitti ettei ole autoa minulle edes myynyt.. Jätin koko paskan sinne ja jatkoin matkaa polkupyörällä joka oli telineessä.
- Anonyymi
Niin että tällaista tänään pakoputkien kanssa !!
- Anonyymi
Ossss lienee normaalia että touranisi pakoputki on syöpynyt hajalle kun purat pahaa olotilaasi dacia palstalla. Niin. Daciassa on rosteriputki. Kestää pitkään hyvänä. Tämä sinulle tiedoksi. Dacia kulkee. Osss vikisee 😀
- Anonyymi
Daciat kulkee,, Tänään tuli täyteen 400000km trollien yllätykseksi . Se henkilö joka lähettää sähköposti osoitteen saa takaisin pienen videonpätkän todellisuudesta !!!
- Anonyymi
Pirkka pluskortti on jo silputtu roskikseen!😁😁😁
- Anonyymi
Lienee normaalia, että Osss haluaisi ajokortin ja auton.
- Anonyymi
Lienee selvää, että osssss on vanhempi pudokas jonka menttaali on aika pahassa jamassa.
- Anonyymi
Osss.in olis viisainta tutkia sitä omaa kaminan piippua siellä rämeänlaita hökkelissään samalla kun hän haaveilee että pääsis joskus autojen kyytiin kylille !!!
- Anonyymi
Pöö. Tää on just tätä. Pakoputkikaan ei kestä daciassa. Ihmekkös noita dacioita näkee tienposkessa odottamassa hinausautoa!!!
- Anonyymi
Pöö , VÖÖÖ ja kauttarantain ja välillä pappa ei saa ostaa edes Tatsian karaokelevyä uutena ,pitäis olla käytetty. Jäiköhän sulla koulunkäynti kesken jo alaluokilta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738