Viimeaikoina on puhelut alkaneet oudosti katkeamaan kesken keskustelun, tulee pelkkä hiljaisuus ja vastapuoli "katoaa."
Olen huomannut sen palvelunumeroihin, after serviceihin soittaessa ja aluksi ajattelin, että vastapuoli "p**kele" katkaisi puhelun, mutta nyt on vahvin ajatus, että ongelma johtuukin puhelimesta. Tänään kolme kertaa saman after sevicen kanssa, ellei sitten heidän linjoissaan olisi ongelmia. Ainakin osa heistä tekee etätyötä.
Kenttä on ollut hyvä, eli ainakaan siitä ei pitäisi johtua ja tuskimpa SIM-kortistakaan. Joskus puheluissa toki ollut hetkellistä pätkimistä, joka sitten loppunut ilman, että puhelu olisi katkennut.
Puhelin ollut maltillisessa käytössä noin 6 kuukautta.
Mites teillä toisilla, onko teillä ollut vastaavaa?
Nokia 2.3 - Puhelut katkeilevat !?
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä puhelimesi läheisyyssensori (proximity) temppuilee syystä tai toisesta. Sen pitäisi sulkea näyttö automaattisesti, kun viet kännykän korvalle -- ettei puhelua saisi mitenkään vahingossa katkaistua. Vaimolla oli jokin aika sitten sen suhteen joku ongelma ja puhelut katkeilivat. Mutta se pulma poistui, kun hän alkoi pitämään lompakkokotelon läppää näytön päällä puheluiden aikana.
- Anonyymi
Vääränlainen näytön suojakalvo/panssarilasi voi myös haitata läheisyyssensorin toimintaa.
- Anonyymi
Ok, tuo on yksi mahdollisuus. Olen tietosesti koettanut varoa. Pidän luuria huollellisesti renoilta kiini ja ote kehyksessä olevien namiskojen alapuolella, somet eivät hilpaa ruutua puhelun aikana, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Mielestäni puhelun katkaistakseen siitä punaisesta luurin kuvasta ruudun alaosassa, sitä tulee melko huolella koskettaa ja tuon kokoisessa luurissa se on melko kaukana puhuttaessa, jotta namiskaan kasvoillaan vahingossa osuisi.
Alaston luuri. Tuossa luurissa minulla ei ole suojuksia tai ruudun lisäkalvoa.
Ps. En ole noden hiplausluurien super-fani muutenkaan, niin helppo tehdä virhenäppiälyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657