muistakaa, että narsistit oleilevat tällä sivulla ja voivat kirjoittaa empaattisesti jne. kenelle tahansa. Hän on niin taitava että saa ihmiset puolelleen,kuten tiedätte.
Olkaa varovaisia.
Narsistin uhreille huom.
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
joo ja mua kannattaa varoa koska mä voin aiheuttaa filosofista päänsärkyä
ppiuytghjhjjkk- Anonyymi
ja säälikäämme äitiäni joka on saanut liian filosofisen tyttären, se on epäonninen kohtalo
ppiuygggggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja säälikäämme äitiäni joka on saanut liian filosofisen tyttären, se on epäonninen kohtalo
ppiuyggggggkun olin nuori äitiäni tutut ja sukulaiset lohdutti että filosofiakiinnostukseni menisi ohi....ei vaan ku pahenee
ppiyyyghg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun olin nuori äitiäni tutut ja sukulaiset lohdutti että filosofiakiinnostukseni menisi ohi....ei vaan ku pahenee
ppiyyyghgmun äidillä ei ollut murhetta lastensa juopottelusta tms, vaan paljon pahempaa...koko aika v aan filosofiaa.,,,
ppoiouhghggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äidillä ei ollut murhetta lastensa juopottelusta tms, vaan paljon pahempaa...koko aika v aan filosofiaa.,,,
ppoiouhghgggmun Jumala puheet 16-vuotiaana kauhistutti isänkin
ppouytghyhjj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun Jumala puheet 16-vuotiaana kauhistutti isänkin
ppouytghyhjjisä kauhistui myös kun olin lukenut homeopatiasta
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isä kauhistui myös kun olin lukenut homeopatiasta
ppoiuuyyykaikkein eniten isä kauhistui kun sanoin haluavani kirjoittaa kirjan ja että kampaaja oli ehdottanut minua hiusmalliksi. isä oli aivan järkyttynyt.
ppiuyyggghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikkein eniten isä kauhistui kun sanoin haluavani kirjoittaa kirjan ja että kampaaja oli ehdottanut minua hiusmalliksi. isä oli aivan järkyttynyt.
ppiuyyggghhkauhunsa kullakin.
ppihhhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauhunsa kullakin.
ppihhhhmä itse oon koko ajan huolissaan että en kai vaan tietämättäni ja tahtomattani oo aiheuttanut m itään vahinkoa., muita ihmisiä ei tuo huoleta koskien minua yhtään mutta he on kauheesti joutunut kärsiin mun liian myönteisistä tunteista, onhan se rankka paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä itse oon koko ajan huolissaan että en kai vaan tietämättäni ja tahtomattani oo aiheuttanut m itään vahinkoa., muita ihmisiä ei tuo huoleta koskien minua yhtään mutta he on kauheesti joutunut kärsiin mun liian myönteisistä tunteista, onhan se rankka paikka.
Ehkä parempi näin etten niin koita puolustella itseäni näine filosofioineni, ja myönteisine tunteineni jne,. vaan niinkun ymmärrän että onhan se tosi rankkaa toisille
ppiuygtggg
- Anonyymi
Joka työtään vihaa, se ruokaansa vieroksuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657