saako tätä tuotetta apteekista ilman reseptiä?? meidän kaupunkin apteekissa ei ainakaan ollut... otin sitten panacidoa onko yhtä hyvää???
dds junior
10
5104
Vastaukset
- Tiina.
Saa kyseistä jauhetta ilman reseptiä, hinta 19.80 purkki, riittää kuukaudeksi!´
- äiree
onko tällä tuotteella sitten joku muu nimi??? mikseikähän meidän apteekista löytynyt???
- isi-05
äiree kirjoitti:
onko tällä tuotteella sitten joku muu nimi??? mikseikähän meidän apteekista löytynyt???
Kyllä se tuolla nimellä pitäisi löytyä. Ei ehkä ole kaikissa apteekeissa, koska hgissäkin yliopiston apteekissa joutui myyjä koneelta katsomaan ja löytyihän purkki sitten alalaatikosta. Oli muuten pari euroa halvempi kuin aiemmissa viesteissä mainittu.
- äiree
isi-05 kirjoitti:
Kyllä se tuolla nimellä pitäisi löytyä. Ei ehkä ole kaikissa apteekeissa, koska hgissäkin yliopiston apteekissa joutui myyjä koneelta katsomaan ja löytyihän purkki sitten alalaatikosta. Oli muuten pari euroa halvempi kuin aiemmissa viesteissä mainittu.
eli pitää käydä kysyys muissakin apteekeissa (4 täälä päin) jos jostain löytyis.. onko kellään kokemusta sitten noista panacidoista??
- Tiina.
äiree kirjoitti:
Ei muuta nimeä.
Tuotetta säilytetään jääkaapissa, joten itse sitä ei löydä, vaan pitää pyytää myyjältä! - äiree
Tiina. kirjoitti:
Ei muuta nimeä.
Tuotetta säilytetään jääkaapissa, joten itse sitä ei löydä, vaan pitää pyytää myyjältä!kysyinkin mutta olivat aivan huuli pyöreenä... kävi kyllä katsomassa sieltä jää kaapistakin mutta eivät löytäneet...
toiseen apteekkiin siis!!! - Tiina.
äiree kirjoitti:
kysyinkin mutta olivat aivan huuli pyöreenä... kävi kyllä katsomassa sieltä jää kaapistakin mutta eivät löytäneet...
toiseen apteekkiin siis!!!Meilläkin täällä on 3 apteekkia ja yhdessä oltiin myös huuli pyöreenä, mutta tuotetta sit löytyi kuitenkin. Taitaa olla nyt joku uusi juttu tämä DDS, niin ettei apteekissa vielä olla ihan kärryillä. Onnea etsinnälle!
- merzi77
luontaistuotekaupoista! Eli ei siis apteekeista!
- äiree
hyvä kun kerroit suuntaamme seuraavaksi sitten sinne kysymään!!! kiitos!! ja se maksaa sieläkin tuon vähän alle 20e??
- mam77
äiree kirjoitti:
hyvä kun kerroit suuntaamme seuraavaksi sitten sinne kysymään!!! kiitos!! ja se maksaa sieläkin tuon vähän alle 20e??
se maksaa vähän alle 20 €. Ja se kestää kuukauden :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657