Varatun miehen outo toiminta salasuhteessa

Anonyymi

Olen salasuhteessa varattuun mieheen, itsekin olen varattu. Olen tosi ihastunut mieheen ja uskoin että hänkin minuun. Kun aloimme enemmän tapailemaan sovittiin treffiprofiilien poistosta ja niin teimmekin. Joku aika sitten miehen profiili oli ilmestynyt takaisin, uteliaana kirjauduin toisellekin palstalle ja sieltähän se löytyi. En tiedä mitä teen, harmittaa tosi paljon..ja välillä oikein vituttaa kun olen nähnyt että on käynyt katsomaan onko profiilissa viestejä. Onko tuo jonkinlaista pettämistä minua kohtaan, onko mulla oikeutta olla mustis hänestä. En tiedä mitä teen, yrittäisinkö saada hänet minusta mustasukkaiseksi ja miten. Auttakaa..ehdottaa.. me ollaan vähän päälle 5 kymppisiä..

16

1711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tyypillinen mies. Haluaa useita. Todennäköisesti kotonakin saa kelposeksiä.

• Anonyymi

Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumpuille lumppuja. Sitä saa mitä tilaa. Miksi oot yllättynyt?

Minä en ole yllättynyt. En harrasta moisia suhteita.

• Anonyymi

Ap sä menetit arvos siinä kohtaa kun suostuit tuohon peliin. Kysyt vielä että saatko olla mustasukkainen? tai että onko "sinua" kohtaan pettämistä.

Oikeesti?

Jotenkin tajuaisi nämä kysymykset jos kyseessä olis joku teinien säätö mutta että aikuinen ihminen.

• Anonyymi

Nyt sitten vaan kaikki kuvittelemaan ja huvittelemaan, että tässähän on naapurin ansa ja tauno, ikä täsmää ym

• Anonyymi

Historiallisen keppoisesti kirjoitettu provonarratiivi helle permanni.

• Anonyymi

Voiko tyhmempää olla? Eipä muuta.

• Anonyymi

Mulla melkein ihan sama tilanne. Mieli tekis laittaa joku uusi profiili itselle ja alkaa viestitellä että mikäköhän tässä on on homman nimi. Kuitenkin pidän miehestä todella paljon, mutta hän ei sitten taidakkaan pitää minusta tarpeeksi.

• Anonyymi

Kerran pettää aina pettää.

• Anonyymi

Ei se niin mene!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin mene!

kyllä useimmiten menee mut ei ehkä aina
        mulla kokemusta vaan että menee saat vaan tietää vuosien päästä

• Anonyymi

Aiheesta ja suhteen luonteesta voi jutella. Oletko tehnyt selväksi, että voisit jopa olla suhteessa miehen kanssa? Ehkä mies ajattelee sinusta, että katselet muita?

• Anonyymi

Sinähän petät itsekin. Lopeta se,mene puolisosi luo kokonaan sitoutuneena jatkamaan elämääsi hänen kanssaan. Sillä mitään oikeuksia sinulla ei ole varattuun ihmiseen. On hupsuuden huippu vaatia huorintekijänä uskollisuutta toiselta huorintekijältä.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että haluaa puolison olevan uskollinen hänelle samoin rakastajan. Ei se niin kyllä mene yleensä tuollaisissa touhuissa.

• Anonyymi

Viisikymppiset pettämisen makuun päässet miehet haluavat panna niin montaa naista kuin vielä ehtivät. Napeilla tai ilman.

• Saahan sitä olla mustasukkainen, se on aivan normaali tunnereaktio. Se, että tunnet mustasukkaisuutta, kertoo siitä, että tunnet huomattavasti enemmän tuota miestä kohtaan, kuin vain ihastusta tai sivusuhteen kiihkoa.

Kannattaisi varmaan puhua asiasta tuon miehen kanssa, päivittää tilanteenne, niin että molemmat ovat samalla sivulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60