Hölmöyttäni ostin sieltä 2 pakettia sormipattereita, AA LR671,5V, kummassakin 12 kappletta. YHDESSÄKÄÄN PATTERISSA EI OLLUT VIRTAA!! Siis 24 kpl suoraan tunkiolle
Älä ikinä osta pattereit clas ohlsonilta
9
201
Vastaukset
- Anonyymi
No kai sä ne takaisin viet että saat uudet tilalle. Ei tänne valittaminen auta yhtään.
- Anonyymi
hyvä ehdotus muuten, mutta ei niitä voi minkään lainsäädännön mukaan palauttaa jos paketti on aukaistu ja kaikki sisältö testaattu
- Anonyymi
Jos on kuitti tallessa milloin olet ostanut niin hyvitys saatava vaikka on paketti avattu. Jos hiljattain ne olet ostanut niin se jo kertoo että ei millään ole kerennyt käyttää tyhjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kuitti tallessa milloin olet ostanut niin hyvitys saatava vaikka on paketti avattu. Jos hiljattain ne olet ostanut niin se jo kertoo että ei millään ole kerennyt käyttää tyhjäksi.
Juuri näin.
Jos paristoissa ei uutena ole virtaa, ne saa vaihtaa tai palauttaa. Tuotteessa on oleellinen virhe ja siihen ei vaikuta onko paketti avattu vai ei.
Miten muuten olisit todennut tämän vian avaamattomasta paketista ?
- Anonyymi
Dildot syö pattereita aika paljon...
- Anonyymi
En osta! kiitos vinkki ostajille. Itse ostanut halpis patereita AA Ja AAA, Esim. Jouluvaloihin sietä sun tältä ja niiden kesto lyhyt ikäinen!Kerran ostin S-kauppa ja s-kauppakeskuksen halvimat oma heidän tuote merkki Rainboum.Vai miten kirjotetaan.NE TOIMVAT JA KESTÄVÄT TODELLA.NIIN PARVEKE VALOT PATTERILLA,KUIN SISÄVALOT JA KAUKOSÄÄDIN!
No olipas sulla huono tuuri. Minä ostin Clas Ohlsonilta sellaiset ladattavat paristot, joiden mukan tulee myös se laturi. ne toimivat vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657