Remontti saatiin ennen joulua valmiiksi ja kaivattiin vielä laajennettuun olohuoneeseen sitä pistettä i:n päälle.
Sellainen löytyi kun käytiin noutamassa taiteilija Naomi Mesiniltä suuri ja suorastaan valloittavin värein maalattu tropiikki -aiheinen maalaus. Värit tuovat koko asuntoon ihanaa valoa ja lämpöä.
Kyllä kelpasi vuodenvaihteen juhlavieraille uudistunutta kotia esitellä!
Ei ollut kokoon ja näköön nähden edes kovin hintava taulu, se on todella isokokoinen, toiseen suuntaansa lähes 120cm mutta tuntuu kuin koko asunnon arvo olisi noussut. Nyt kun saa kertoa että seinällä on taulu jonka on maalannut suomalainen julkkis.
Koti koki kertaheitolla arvonnousun
Anonyymi
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hänen taidenäyttelyssä käynyt ja kyllä todella ovat kauniita. Harmittaa vähän kun meidän koti niin sokkeloinen, monta pientä huonetta, että ei oikein ole sellaista isompaa tilaa mihin voisi sellaista ajatella.
Näyttelystään olen lastenhuoneeseen hankkinut kauniin enkelitaulun. - Anonyymi
Kukas hän on, joku tositeeveejulkkis?
- Anonyymi
Maalaa ainakin tosi ihania enkelitauluja, olen joskus Tampereella käynyt näyttelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820