Eilen toimi vielä aivan hyvin kun olin juuri staattorin saanu vaihettua toho gileraa. tänään ei sit oo jostai syystä lähteny käyntiin. kipinää saa, etuvalo syttyy ja bensaaki pitäs saada vaikka kaasari onkin aika lumen peitossa. oisko kellää mitää tietoa mikä siinä vois olla
Ei käynnisty yön jälkeen
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sammuta valot ja poljet ilman kipinää ensin, starttia?
- Anonyymi
Kipinä tulee, mutta tuleeko se oikeaan aikaan? Meinaan, kun olet koskenut staattoriin.
- Anonyymi
Viimeksi kun otin aluslevyn pois niin merkkasin oikean kohdan että menee varmasti oikein päin kiinni laittaessa. Voiskai sen kuitenkin tarkistaa
ettei olis vaan juopunut ota tulppa pois ja polkase parikertaa sekä kuivaa tulppa ja koita lähteekö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870