Tänään iltapäivällä Pick' payn parkkipaikalla! Olit laittanut puhelimeni oikean auton konepellille- tulitko viereen vai muutenko huomasit? Enpä tiennyt toheloineeni ja pudottaneeni. Hämmästyin kun näin...Ihania rehellisiä ihmisiä, KIITOS!
En käytä facea ym.josta suoraan laittaisin mutta jos sattuisit lukemaan näitä joskus? Toivottavasti! ❤t.Mia
Löytäjälle etähali
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei joku laita faceen sun kiitoksia. Ei noita kukaan täältä löydä.
- Anonyymi
Kiva juttu,auton katolle unohtuu kaikenlaista mm.koiranpentu.
- Anonyymi
No, se on jo aikamoista! Ja onhan jopa vauvansakin joku unohtanut asemalle tai lentokentälle! Eikä ollut ainakaan yksi tapaus tahallinen vaikka jotkut on.
- Anonyymi
Ihanaa kun on rehellisiä ihmisiä. Olisin vienyt puhelimesi kaupan kassalle jos mun kohdalle olisi sattunut.
- Anonyymi
Nii, on sekin riski että se siitä olisi sitten seuraavan ei-rehellisen käsiin joutunut.. Mutta ei nyt. Ja ehkäpä löytäjä "seuraili" tilannetta. Kuka tietää, mutta hyvin kävi nyt. Oli vain rehellisiä liikkeellä🤭
- Anonyymi
Ilahduttavaa että puhelimesi löyty.
Nimimerkki : Hienoa.- Anonyymi
🙂🙂🙂 Kyllä vain, eikä lionnut maassa kauan,oli aika räpäskä keli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820