Ei naiset halua työtöntä tai eläkkeellä olevaa miestä joka elää tuilla. Ja myöskään lyhkäset miehet ei kaikki saa naista.
Ei naiset halua työtöntä.
56
173
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä naiset myöskään halua viinamiestä joka hyppää baareis ja juo rahansa.
- Anonyymi
Niin se vaan menee et naiset on nirsoja ja kranttuja. Kelpaa vain komea mies. Ja töissä pitää käydä.
- Anonyymi
Ja siltikin valtaosa parisuhteissa elävistä miehistä on ihan tavallisen näköisiä eikä mitään komistuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siltikin valtaosa parisuhteissa elävistä miehistä on ihan tavallisen näköisiä eikä mitään komistuksia.
Niin mutta kuulemma rumat miehet ei saa naista.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Niin mutta kuulemma rumat miehet ei saa naista.
Niin mutta tosiasiassa rumatkin miehet saa naista.
Älä usko kuulopuheita vaan käy itse kotioven ulkopuolella toteamassa tämä fakta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tosiasiassa rumatkin miehet saa naista.
Älä usko kuulopuheita vaan käy itse kotioven ulkopuolella toteamassa tämä fakta.Kyllä rumatki miehetki saa naista.
- Anonyymi
Maiset ei siis Maisat haluavat varattoman henkilön kanssaelättäjäkseen.
- Anonyymi
Varalliset ihmiset eivät ikinä tee töitä koska heillä on rahaa muutenkin, miljonäärit ovat aina työttömiä.
- Anonyymi
Mikä on Itis? Tietyskikin itävaltalainen ihminen.... huvitti ja vieläkin hieman niiden hommelitkin kin miten torjutaan espanjalaisia ja kreikkalaisia: tankit rajalle vahtimaan jotta ei tule.
Itisläisten se Kotkanpesä, Hitlerin sellainen vuoristopäämaja Saksan ja Itävallan rajalla.
Itävaltalaisten joulupukit, tai oikeastaan sellaisia peikkoja heh. - Anonyymi
Aloitus on huono ja loukkaava provo!
- Anonyymi
Nuori eläkeläinen, äitillä asuja ei löydä naista. Kummastelee asiaa.
- Anonyymi
Naiset haluaa rikollisen jännämiehen kuten se ranta aho joka ssaa rahaa huumeita myymällä. Sillä naisia on riittänyt kuten lehdistä olette lukeneet. Vaikka mies on mukava ei te rikoksia mutta on työtön niin ei kelpaa. Naiset haluaa jännämiehen aina.
Itellä on rahaa yli sata tonnia mutta en minä ole siitä naisille kertonut. Naisten pitää kiinnostua ilman että omaisuus tulee ilmi.- Anonyymi
Joo 100 tonnia. Tuskin sulla on mitään.
- Anonyymi
En ole onneksi työtön. Työtön ei kelpaa sori jätkät ja 160 cm jätkät. Itse yli 190 cm.
- Anonyymi
Jos ne Ranta-ahon naiset ovat sellaisia naisia, joita halua, niin puhut vähän mutta asiaa. Sellaisten naisten kanssa täytyy olla juuri tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne Ranta-ahon naiset ovat sellaisia naisia, joita halua, niin puhut vähän mutta asiaa. Sellaisten naisten kanssa täytyy olla juuri tuota.
Ei kiinnosta tollainen typerys mies.. sairasta muutenki et on noin paljo rahaa ja ihan sama.
- Anonyymi
Perusta oma menestyvä yritys LLC jonka perustamisnimi olisi Yönhöyryt OYJ
- Anonyymi
Aloittaja kertoo olevansa pitkä mutta ei siltikään saa naista. Aloittaja kertoo myös käyvänsä töissä eikä siltikään saa naista.
Itse saanut aina naista vaikka on lyhyehkö ja työttömänäkin sai naista, ihan samaan tahtiin kuin töissä käydessäkin. Tai itseasiassa työttömänä oli enemmän aikaa metsästää joten taisi saada enemmänkin. Mitäs aloittaja siihen sanoo?- Anonyymi
No mitä sitten. Enpä ennen käynyt töissä ja hyppäsin baareisaa. Kyllä sain työttömänä naisia. Nykyään paremmin menee mutta en saa naista. tai sain 1 naisen ja pantiin,mut ei se ollut mun makuun ja hän sanoi olen komea pitkä mies.
- Anonyymi
Sainpa ennen naisia ja kyllä olen pitkä ja nykyää menee jees on töitä ja palkka juoksee.. koronan takia naisjutut jäissä.
- Anonyymi
Mä en nyt jaksa naisia. Keskityn muihin juttuihin.
- Anonyymi
Kyllä olen pitkä mies.kyllä mä vielä naisen saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten. Enpä ennen käynyt töissä ja hyppäsin baareisaa. Kyllä sain työttömänä naisia. Nykyään paremmin menee mutta en saa naista. tai sain 1 naisen ja pantiin,mut ei se ollut mun makuun ja hän sanoi olen komea pitkä mies.
Eli nyt kerrot että sait työttömänä naisia, mutta nyt työssäkäyvänä et saa naisia.
Tämä sotii aloitustasi vastaan, jossa väität ettei naiset huoli työttömiä miehiä.
Mikäs se totuus nyt sitten olikaan? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt kerrot että sait työttömänä naisia, mutta nyt työssäkäyvänä et saa naisia.
Tämä sotii aloitustasi vastaan, jossa väität ettei naiset huoli työttömiä miehiä.
Mikäs se totuus nyt sitten olikaan? :DIhan sama. Olin sillon työtön kävin baareissa ja sain naista yöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Olin sillon työtön kävin baareissa ja sain naista yöksi.
Nyt olen töissä en käy missään ja tinderiä ei ole.. en saa naista mistään.
- Anonyymi
No silti onneksi on pitkä mies eikä lyhyt ruma mies... pitäs panostaa vain lisää itseensä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, harva nainen haluaa elämäntapatyötöntä miestä. Tavallinen satunnaisesti työtönmies käy kyllä. Olet oikeassa myös siinä , että harva nainen haluaa parisuhteeseen vakavien mielenterveysongelmien takia varhaiseläkkeellä olevaa miestä. Tämä jälkimmäimen on ehkä hieman julmaa, mutta kuitekin varsin ymmärrettävää. Jos haluaa vakaan elämän ja hyvän parisuhteen ja ehkä lapsiakin, niin tuo ei ole kauhean hyvä kohta lähteä rakentamaan. Olet myös taatusti oikeassa siinä, että kaikki lyhyet miehet eivät saa naista. Kaikki minkäänlaiset miehet eivät saa naista, tai löydä sopivaa naista. Kaikki eivät vaan saa ja niin se ikävä kyllä menee.
- Anonyymi
Niin se menee. Mut sitä en ymmärrä et automaattisesti on ruma mies jos ei saa naista.. en ymmärrä. Ruma kyllä en ole.
- Anonyymi
En ole elämäntapatyötön en alkoholisti. Mutta en saa naista
T. Allu
- Anonyymi
No sille ei voi mitään jos ihminen on yksinäinen masentunut tai diagnooseja psyykkisesti sairas.. eipä ne naisetkaan saa miestä. Itse onneks olen tyytyväinen että nyt on töitä ja olen pitkä mies.
- Anonyymi
Silti kaipaisin parisuhdetta ja naisen. Mutta ehkä pitää luopua toivosta. Työt ei näköjään mun kohdalla auto ja rahaa tulee. Velkoja on lainaa mut sille ei voi mitää. On luottotiedot kunnos ja autoki.
- Anonyymi
Siis työt ei auta mun kohdalla.. ei voi mitää. Onneksi en ole työtön nyt. Ja lisäksi ihmiset haukkuu rumaksi.
- Anonyymi
Löydän heti naisen jos vain haluan. Olen selvittänyt naisen logiikan. Jonkin aikaa siihen meni mutta nyt tiedän miten homma toimii.
- Anonyymi
Minäki haluan naisen.
- Anonyymi
Miksi akkaa pitäis elätettäväksi ottaa muutenkaan? Kerta käyttö ja kiertoon, jonka jälkeen uutta tilalle koeajoon.
- Anonyymi
Mutta kaikki miehet haluu työttömän ja alkoholisoituneen naisen.
- Anonyymi
Ei todellakaan halua. Minä lopetin juomisen ja baarit jää enempi rahaa ja satsaan muihin juttuihin että saisin naisen.
T. Allu - Anonyymi
Olen saanut baarista kyllä naisia,mutta se oli ennen.
- Anonyymi
Kyllä.mä vielä naisen saan jos pysyn töissäj a juon vaa joskus.
- Anonyymi
Kukaa ei halua miestä joka juo joka vloppu sossurahat ja on omasta tahdostaan työtön.
- Anonyymi
Mulla parempi tilanne vaikka olen yksin ilman naista. Mulla pitäs olla nainen.
- Anonyymi
Tienaan yli 15 h tunti ja nyt pysyn töissä. Tod mahdollisuudet saada nainen.
- Anonyymi
Kyllä kymmenillä tuhansilla naisilla on mies jolla velkaa ulosotossa niin paljon etteivät koskaan pysty maksamaan. Ne miehet on just siitä jännämiehiä ja muuten vaan paskoja juoppoja. Kunnollinen kiltti ätmi jolla ei ole velkaa eikä ätmi ole juoppo niin eipä naisille kelpaa vaiks olis työtön niin elämäs kaikki hyvin muuten.
Pidän enemmän arvossa sitä ettei ole juoppo eikä ole velkaa kun töttömyyttä. Usein ne työttömät on velkaisia mut itellä ei ole velkaa vaikka olen työtön. En käy baareissakaan tuhlaamassa rahaa viinaan. En ole käynyt 13 vuoteen baareissa ollenkaan. Silti nainen ottaa aina paskan juoppo miehen. - Anonyymi
Sitä en oikein ymmärrä.
- Anonyymi
Voi halutakin, riippuu miehestä.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi juoppo mies kiinnostaa naisia?
- Anonyymi
Naiset on seonnu päästänsä.
Itse nyt en ole kaikenkattava otos mutta omien havaintojen mukaan noin se työttömyyden kohdalla menee. Itse olen heti todennut olevani työtön ja vaikka miten tuo esille halukkuuden ja toimet työhönpääsyn edistämiseksi niin lyhyeksi viestittelyt ovat jääneet.
Lyhkäisyydestä sellainen ajatus että jos olet jossakin profiilina ja alle 180cm niin kyllä naiset blokkaa jos hakevat yli 180 cm miestä. Jos taas ihan elävässä kuvassa tulet juttuun niin tuo pituus ei välttämättä ole mikään kynnyskysymys.
En tiedä saako tämä eläkkeellä oleva nainen tukia mutta vaikka on mielenterveyssyistä eläkkeellä niin hänellä on parisuhde. Itse uskon että kyllä tuo toimii toisinkin päin.
https://yle.fi/uutiset/3-11735276- Anonyymi
Aika erikoista; joka kymmenes suomalainen on ulosotossa.
Valtaosa suomalaisista on parisuhteessa, noin reilu kaksi kolmasosaa.
Nyt kuitenkin täällä hoetaan että parisuhteeseen ei kelpaa jos on ulosotossa. Miten tämä nyt oikein on mahdollista?
Te itsesäälijät ja ruikuttajat katsokaa sinne peiliin! Sieltä se syy löytyy miksi jäätte yksin. V.alittava katkera ihminen on hyvin vastenmielinen- Anonyymi
Varmaan kelpaa jos mies on komea ja tyhmä että joutuu ulosottoon. Kunnollinen mies ei kelpaa joka ei ole ulosotossa. Mutta kai ulosotossa olevilla on rahaakin koska seurustelevat niin että naiset kiinnostuu koska miehellä on rahaa. Työttömät ihmiset ei ole ulosotossa mutta ei ole rahaakaan saada naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kelpaa jos mies on komea ja tyhmä että joutuu ulosottoon. Kunnollinen mies ei kelpaa joka ei ole ulosotossa. Mutta kai ulosotossa olevilla on rahaakin koska seurustelevat niin että naiset kiinnostuu koska miehellä on rahaa. Työttömät ihmiset ei ole ulosotossa mutta ei ole rahaakaan saada naista.
Eli siis yksikään kunnollinen mies, jolla ei ole ulosoton kanssa ongelmia, ei ole mielestäsi parisuhteessa tai saa naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit miehet saa naista ilman rahaa.
Rahalla saa maksunaisia, jos sattuu olemaan niin jälkeenjäänyt äijänkäppyrä ettei puhumalla saa pil lua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit miehet saa naista ilman rahaa.
Rahalla saa maksunaisia, jos sattuu olemaan niin jälkeenjäänyt äijänkäppyrä ettei puhumalla saa pil lua.No ei saa ei. Ku ei tapaa naisua missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis yksikään kunnollinen mies, jolla ei ole ulosoton kanssa ongelmia, ei ole mielestäsi parisuhteessa tai saa naisia?
No on se ihme juttu. Itsellä kaikki kunnos mut ei ole naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kunnon mies kelpaa.ei ulosottopelle.
- Anonyymi
Miljardöörit ovat yleensä työttömiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965