Esinahka asiaa

Anonyymi

Kellään muilla ongelmana että esinahka ei oikein pysy paikallaan vaan valuu koko ajan taakse?
Sen tiedän ettei tälle voi mitään tehdä mut haluisin tietää että miten pitkään menee että siihen tottuu?
On jo ainakin vuoden ajan ollu tällainen ja vieläki tuntuu tosi ärsyttävältä kun paljas terska hankaa housuihin ja yölläkin siihen joskus herää. Esinahka pysyy paikoillaan ehkä vähän yli puolet päivästä, mutta yöllä se on koko ajan takana.

8

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä siinä on ongelma? Useimmiten ongelmana on ettei nahkaa saa terskan taakse.

• Anonyymi

Nii olis se tietenki isompi ongelma jos sitä nahkaa ei tais taakse. Mut kokeiles olla koko päivä esari takana niin alkaa sekin tuntumaan huonolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii olis se tietenki isompi ongelma jos sitä nahkaa ei tais taakse. Mut kokeiles olla koko päivä esari takana niin alkaa sekin tuntumaan huonolta.

Enpä voi koittaa, kun ei nahka mene taakse edes pariksi minuutiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä voi koittaa, kun ei nahka mene taakse edes pariksi minuutiksi.

Runkkaa nii se löystyy.

• Anonyymi

Itselläni on päivastainen ongelma. Oon mopoiässä oleva poika eikä esari vieläkään mene taakse😞 joka päivä kyllä oon yrittänyt ja terveydenhoitajakin viime viikolla kannusti yrittämään edelleen sinnikkäästi. Eikö jo pitäisi jonkinlainen toimenpide tehdä? Itse ainakin olen kuullut että saattaa jopa penissyövän ahdas esinahka aiheuttaa. Jopa ex lääkäri äitini on katsonut ongelmaani ja ollut hieman huolissaan. Mun penis on edelleen vain vähän yli 10cm stondiksessa ja karvaa kasvaa vain vähän. Uimahallissa olen aivan nolona, kun kaikilla on isommat ku mulla 😔. Muuten olen suht normaalisti kyllä kehittynyt. Mulla on korvien yli ulottuva tumma tukka ja viiksetkin kasvavat jo. Tuntuu siltä kuin alapää olisi jäänyt kehityksestä jälkeen. Pituutta mulla on 168cm ja painoa 50kg joten ehkä lievää alipainoa. Itse olen huolissani tästä tilasta sillä en ole kuullut kellään muulla mun ikäisellä pojalla olevan tällaista.

• Anonyymi

No saat lääkäriäidiltäsi parempia neuvoja ja ohjeita. Lähes joko toinen poika joutuu tekemään paljon töitä saadakseen esinahka liikkuvaksi. Venyytä vain monta kertaa päivässä. Esinahka on erittäin ohutta nahkaa joten kyllä se venyy. Syöpävaara ei Sinun ikäiselläsi vielä ole. Lämmin vesi myös auttaa ja öljyt. Itse tappelin sen kanssa pari vuotta ennen kuin se antoi periksi.

• Anonyymi

Se on valmiudessa,liikkuvat takana.

• Anonyymi

Mul kävi sama ku olin 12 nyt oon 14 ja nahat ollu takana siis kaks vuotta. en alu jälkeen enää yrittäny vetää nahkoi terskan päälle ku ei ne pysy vaan annoin olla. nyt yritin mut nahat rullaantu taakse sekunnis.

Tottumiseen meni pari kolme kuukautta sillo aikanaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60