Niin kelpaakp ujo mies ja kaveriton osittain välil vloppusin tuntee itsensä yksinäiseksi niin naisille? Mutta käy töissä ja hoitaa asiat ja ei ole alkoholisti ja ulosotossa.
Kelpaako ujo ja kaveriton naisille?
470
612
Vastaukset
- Anonyymi
No miksipäs ei. Varmaan joidenkin pinnallisten naisten mielestä on ongelma.. mut yritä etsiä joku herkkä ja ymmärtäväinen nainen :)
- Anonyymi
Sitä monesti itse kasaa estäviä ajatuksia itsestään että kelpaako! Itseäni ahdistaa ihmiset ja vain pari kaveria joita niitäkään moniin kk nähnyt.. ujo olen myös mut sit kun tutustuu ja on yhteistä juteltavaa ja jotain kivaa pientä tekemistä niin sitä rentoutuu toisen kanssa.
- Anonyymi
Ei tunnu kelpaavan. Se on jo nähty.
- Anonyymi
Ei naiset oikein ymmärrä. Halutaa sitä täydellistä miestä vaan.
- Anonyymi
Ole onnellinen kun saat olla vapaa. Kenenkään miehen ei ole järkevää tai kannattavaa pyrkiä minkäänkaiseen liittoon naisen kanssa.
Siinä touhussa kaikki menee, ennemmin tai myöhemmin.
Jos lapsia kaipaat, siihen ei naista tarvita. Sen kun tilaat sellaisen adotio- tai hedelmöitys polkuja käyttäen. Lapsia saa nykyään yksinäisetkin, ilman puolisoa.
Ei tuu jollekin vieraalle maksettavia elatusmaksujakaan, kaiken sen voi ohjata lapselle.
Jos seksi on syy miksi hakeutuisi liittoon, se loppuu kuitenkin tilastojen mukaan muutamassa vuodessa kokonaan. Ja on sen jälkeen kuitenkin haettava seksi muualta kuten ennen liittoa.
Säästyy kaikilta vaivaa, murheita ja turhia riitoja kun nuori mies pysyy sinkkuna ja elää omaa elämäänsä. Naisia on maailman väestöstä noin puolet eli yli 4000 000 000. Kyllä siitä määrästä löytyy seuraa jos niin haluaa.
Kunhan muistaa käyttää itse ehkäisyä ja pysyy sinkkuna.
Näin säilyy oman elämän itsemääräämisoikeus mikä on nykypäivänä varsinkin kaupunkialueilla ykkösasia.
Missään nimessä ei kannata mennä liittoon naisen kanssa jos naisella on jo ennestään lapsia. Siinä tapauksessa joutuu maksajaksi myös lasten osalta, vaikka ovat täysin vierasta väkeä. Nekin rahat kannattaa käyttää ennemmin kehitysmaiden lapsien saantiin. Kuten avustusrahoista valtaosa menee jo nytkin.
- Anonyymi
Ei monillakaan miehillä ole kavereita. Ei se nyt niin erikoista ole.
Omissa oloissa on hyvä olla.- Anonyymi
Mutta naisen silmissä miehessä on vikaa jos on kaveriton eikä mitään tuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naisen silmissä miehessä on vikaa jos on kaveriton eikä mitään tuttuja.
Jos miehellä ei ole kavereita ei haittaa. Miksi haittaisi, höpsöähän se olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehellä ei ole kavereita ei haittaa. Miksi haittaisi, höpsöähän se olisi.
Kyllä haittaa jos on yksinäinen mies.
- Anonyymi
Tietysti kelpaa. Ei kaikille naisille, mutta monille naisille kyllä. Sosiaalisille pintaliitäjille tuollainen mies ei varnasti kelpaa. Kilteille ja herkille, samantyyppisille naisille, tuollainen mies on unelma. Itse esimerkiksi haluaisi juuri tuollaisen miehen.
- Anonyymi
Ai unelma. Miksi olen kuukaudesta toiseen sitten yksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt pidä väite totta. Olen varmaan sitten liian ujo tai mussa on selkeesti vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kohtaamisongelma. Kuinka usein käyt itse ihmisten ilmoilla, jossain mistä.sut voisi bongata? Entä kuinkas useasti ajattelet samankaltaisten naisten tekevän noin? Aivan, siinä se ongelma ... tarvitaan tuuria, että osutte samaan aikaan samaan paikkaan ja sitten vielä se keskustelukin pitää jotenkin aloittaa. ☺
Itse olen tavannut ne muutamat omat poikaystäväni nettipelien parissa. Kaukosuhteissa on vaan sitten taas omat ongelmansa. - Anonyymi
Suomalainen nainen ei arvosta kilttiä ja huomaavaista miestä.
Mutta ulkomaalaiset arvostavat kyllä.
Suomalainen tavis nainen nainen on sellaista "selfie" tyyppiä.
Bussikuski ei kelpaa ellei satu olemaan samalla koko firman omistaja ja toimitusjohtaja.
Miehet voisivat ottaa mallia tuosta. Hakisi elättäjän ensisijaisesti ja vasta sen jälkeen miettisi muita asioita. Kuten suuri osa naisistakin tekee.
Ois kiva kun joku hankkisi asunno, auton, veisi lomamatkoille. Kutsuisi ravintolaan illaliselle, tarjoaisi baareissa paukkuja ja kaljaa. Toisi joskus kukkien tilalla vaikka TM uusimman numeron...
Ennen tällaisia kutsuttiin rattopojiksi, nykyään ovat voimaantuneita miesoletettuja.
Ennen samalla tavoin toimivia naisia kutsuttiin puolisoksi, nykyään voimaantuneiksi itsenäisiksi naisoletetuiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kohtaamisongelma. Kuinka usein käyt itse ihmisten ilmoilla, jossain mistä.sut voisi bongata? Entä kuinkas useasti ajattelet samankaltaisten naisten tekevän noin? Aivan, siinä se ongelma ... tarvitaan tuuria, että osutte samaan aikaan samaan paikkaan ja sitten vielä se keskustelukin pitää jotenkin aloittaa. ☺
Itse olen tavannut ne muutamat omat poikaystäväni nettipelien parissa. Kaukosuhteissa on vaan sitten taas omat ongelmansa.Käyn kahviloissa. Kävelen keskustassa. Mutta yksin aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn kahviloissa. Kävelen keskustassa. Mutta yksin aina.
Eli kohtaamisongelmasta on pitkälti kyse. Eivät kaltaisesi naisetkaan noilla keinoin seuraa löydä. Ikävä kyllä. Niitä kilttejä ja herkkiä naisia on ihan yhtälailla kuin miehiäkin ja meillä on ihan samat ongelmat. Baarit, ryyppääminen ja yöelämä ei välttämättä juuri kiinnosta. Kaikenlainen itsensä esittely on pääasiassa vastenmielistä. Kavereita ei ihan hirveästi ole, joten sieltäkään kautta ei ole juuri helpotusta luvassa parin löytämiseen. Harrastukset ovat joko yksinäisiä tai naisporukoissa tapahtuvia. Työssä ei kehtaa tuoda itseään väärällä tavalla tykö, kun sinne töihin pitäisi myöhemminkin kehdata mennä. Ne mahdolliset harvat lähestymiset, joita miesten taholta tulee, tulevat ihan vääräntyyppisiltä miehiltä. Niiltä, jotka vain rikkoisivat kiltin ja herkän palasiksi, jos heidät päästäisi lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen nainen ei arvosta kilttiä ja huomaavaista miestä.
Mutta ulkomaalaiset arvostavat kyllä.
Suomalainen tavis nainen nainen on sellaista "selfie" tyyppiä.
Bussikuski ei kelpaa ellei satu olemaan samalla koko firman omistaja ja toimitusjohtaja.
Miehet voisivat ottaa mallia tuosta. Hakisi elättäjän ensisijaisesti ja vasta sen jälkeen miettisi muita asioita. Kuten suuri osa naisistakin tekee.
Ois kiva kun joku hankkisi asunno, auton, veisi lomamatkoille. Kutsuisi ravintolaan illaliselle, tarjoaisi baareissa paukkuja ja kaljaa. Toisi joskus kukkien tilalla vaikka TM uusimman numeron...
Ennen tällaisia kutsuttiin rattopojiksi, nykyään ovat voimaantuneita miesoletettuja.
Ennen samalla tavoin toimivia naisia kutsuttiin puolisoksi, nykyään voimaantuneiksi itsenäisiksi naisoletetuiksi."Bussikuski ei kelpaa ellei satu olemaan koko firman omistaja". Aivan uskomatonta puppua, on pakko sanoa. Minä ainakin haluan miehen joka on kunnollinen, tavallinen duunari johon rakastua <3
- Anonyymi
Ei kelpaa raitis mies. Eikö se ole tullut jo selväksi.
- Anonyymi
Mulle ainakin kelpaa VAIN raitis mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tavallinen kiva raitis nainen saa olla myös pyöreä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mulle ainakin kelpaa VAIN raitis mies."
Niin kelpaa puolisoksi ja elättäjäksi.
Mutta panokaveriksi ei kelpaa kuin sellainen joka kohtelee vähän rankemmin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta panokaveriksi ei kelpaa kuin sellainen joka kohtelee vähän rankemmin .Tavis nainen joka ei oo hieno kermaperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta panokaveriksi ei kelpaa kuin sellainen joka kohtelee vähän rankemmin .Puolisoksi. Ei elättäjäksi. Itse kyllä olen aina elättänyt itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolisoksi. Ei elättäjäksi. Itse kyllä olen aina elättänyt itseni.
Itse elätän itseni. En naisen rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta panokaveriksi ei kelpaa kuin sellainen joka kohtelee vähän rankemmin .Naimisiin en ajatellut mennä, mutta avokiksi voi "päästä". Elättäjää en kaipaa. Aika kovat tulot sais miehellä olla, ettei menis toisin päin.
En ole koskaan pannut yhtään kuvaamasi kaltaista, joten paha sanoa. Mä inhoan kaikenlaisia räyhääjiä ja rähjääjiä. Niin ja känniläisiä myös, mutta en mä koskaan baareissa käy, että känniörveltäjiä näen nykyään tosi harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisiin en ajatellut mennä, mutta avokiksi voi "päästä". Elättäjää en kaipaa. Aika kovat tulot sais miehellä olla, ettei menis toisin päin.
En ole koskaan pannut yhtään kuvaamasi kaltaista, joten paha sanoa. Mä inhoan kaikenlaisia räyhääjiä ja rähjääjiä. Niin ja känniläisiä myös, mutta en mä koskaan baareissa käy, että känniörveltäjiä näen nykyään tosi harvoin.Ja olen pannut vain "puolisoitani", eli siinä mielessä toi sun yhtälös on aika mahdoton.
- Anonyymi
Kelpaahan raitis mies. Olen aloittaja en polta ja olen yli kk ollut juomatta ja alkoholia ei tee mieli. Silti en törmää naisiin missään ja naiset ei halua edes jutella mulle.
- Anonyymi
Jotain mussa on sitten vikaa. Töissäki ulkomaalaiset tai ei ujot miehet juttelevat naisille ja mä oon aina nurkassa yksin teen töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain mussa on sitten vikaa. Töissäki ulkomaalaiset tai ei ujot miehet juttelevat naisille ja mä oon aina nurkassa yksin teen töitä.
Tiedät allu jo vikasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät allu jo vikasi.
Sori mä kyl halun naisen. No nyt käyn töissäki.
- Anonyymi
Onhan tämä ihmeellistä naisen puute on. Kova!
- Anonyymi
Ehkä en vain kelpaa tälläsenää naisille ja olen jo vanhentunut tosiaan vielä nuori mutta lihonut myös.
- Anonyymi
Laita ittes kuntoon vaikka juoksumatolla ja tai salilla.
Sen jälkeen näytä muille närhen munat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ittes kuntoon vaikka juoksumatolla ja tai salilla.
Sen jälkeen näytä muille närhen munat.Miksi pitäisi naisen takia muuttaa omaa kroppaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi naisen takia muuttaa omaa kroppaa?
Jos haluat nätin naisen, sun pitää näyttää hyvältä. Näteille naisille on vientiä.
Ja olet moneen kertaan kertonut ettet huoli omantasoisestasi, rumasta naisesta. Joten sun on itse muututtava jos haluat tasosi yläpuolelta naisen. Jos taas opit tyytymään tasoosi niin saat rauhassa pitää läskisi, kun otat jonkun ruman ja lihavan naisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat nätin naisen, sun pitää näyttää hyvältä. Näteille naisille on vientiä.
Ja olet moneen kertaan kertonut ettet huoli omantasoisestasi, rumasta naisesta. Joten sun on itse muututtava jos haluat tasosi yläpuolelta naisen. Jos taas opit tyytymään tasoosi niin saat rauhassa pitää läskisi, kun otat jonkun ruman ja lihavan naisen.En halua lihavaa. Oon sen verran hyvän näkönen mies et lihava saa olla mut ei ruma halun perusnätin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet moneen kertaan kertonut ettet huoli omantasoisestasi, rumasta naisesta. Joten sun on itse muututtava jos haluat tasosi yläpuolelta naisen. Jos taas opit tyytymään tasoosi niin saat rauhassa pitää läskisi, kun otat jonkun ruman ja lihavan naisen.Mulla on ollut ennenkin kauniita naisia. En halua läskiä ja rumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua lihavaa. Oon sen verran hyvän näkönen mies et lihava saa olla mut ei ruma halun perusnätin.
Jos olisit hyvännäköinen mies, sulla olisi vientiä.
Sulla ei ole vientiä, joten et ole hyvännäköinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut ennenkin kauniita naisia. En halua läskiä ja rumaa.
Eikä naiset halua läskiä ja rumaa miestä, joten yksin jäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne haluaa. Moni läski ja ruma mies seurustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo mua rumempia miehiä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole läski en ole ruma
Satoja kertoja toistan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole läski en ole ruma
Satoja kertoja toistan.Ja satoja kertoja sulle toistetaan: sun kuva on ollut sun profiileissa esillä ja kaikki ne nähneet tietää kyllä sun ulkonäön. Olet kuvien perusteella varsin ylipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja satoja kertoja sulle toistetaan: sun kuva on ollut sun profiileissa esillä ja kaikki ne nähneet tietää kyllä sun ulkonäön. Olet kuvien perusteella varsin ylipainoinen.
Ai varsin. en todellakaan ole. Olen 195 pitkä.ja painan 107 kg. Mitä vittua se ylipaino haittaa? Monet lihavat seurustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hyvännäköinen mies, sulla olisi vientiä.
Sulla ei ole vientiä, joten et ole hyvännäköinen mies.Kaikki ei riipu ulkonäöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja satoja kertoja sulle toistetaan: sun kuva on ollut sun profiileissa esillä ja kaikki ne nähneet tietää kyllä sun ulkonäön. Olet kuvien perusteella varsin ylipainoinen.
Noim 10 kg ylipainonen mut en ruma ole.
- Anonyymi
Jos ne tavikset lihavat naisetki haluaa niitä komistuksia vaikka he eivät ymmärrä että heidän oma taso ei riitä niihim komeisiin miehiin. Mutta heille ei kelpaa tavis mies.
- Anonyymi
Silti koen olevani niin erilainen mies kun muut. Mulla ei ole tuttuja ei kavereita oon töissäki melkee yksin. Naiset ei ees moikkaa eikä halua jutella mulle.
- Anonyymi
En tiedä mistä johtuu ehkä olen ihmisenä vaa tylsä tai munkaa ei kukaa halua viettää aikaa se vähä masentaa ja turhauttaa ku kaikilla on omat kaverit.
- Anonyymi
Ujo ja karvaton mieshenkilö... lumiukot, lumiaurat tiehöylät ja muutkin olennot... kerrassaan huvittaa vieläkin kun näin oravia, pitävät kyllä vaikka minkälaista ääntä.
Ihmettelin kerran mistä tulee tuollainen ääni: kaksi oravanpoikasta puussa leikkimässä, kummallinen ääni sellainen, miten sanoisi, vähän kuin huuhkajan huhuu mutta pienempäi ääni. - Anonyymi
Mistähän saisin kiva naisen jolle kelpaisin.
- Anonyymi
Kelpaa varmasti, ellei sitten ole jotain päävikoja.
xLiner - Anonyymi
Ovat kieroja juurikin kavereiden suhteen muodikkaasti. Kolmen ja puolenvuoden seikkailun jälkeen ilmestyvät ikäväpalstalle huhuilemaan. Typerää.
- Anonyymi
Raitis mies ei kelpaa. Monta vuotta yritin raittiina naisiin tutustua pääsemättä edes treffeille ja sitten kävin pari kertaa baarissa niin heti löysin nykyisen vaimoni. Pyysin baarissa naista konserttiin joka oli seuraavana päivänä ja se oli siinä.
- Anonyymi
Kyllä raitis mies kelpaa. Viinamies ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raitis mies kelpaa. Viinamies ei kelpaa.
Äänestän tätä ☝
- Anonyymi
Voi "kelvata" eli sopiakin. Riippuu tietysti millainen mies muuten.
Minulle ei sovi mies, jolla ei ole kavereita. Ja joka juo alkoholia, eikä osaa hoitaa raha-asioitaan.- Anonyymi
Näin naisena mun täytyy kysyä, että miksi miehen kaverittomuus on sulle ongelma? Sen ymmärrän jo se mies sitten roikkuis koko ajan sinussa kiinni ja rajottais sun menemisiäs. Se vois ahdistaa. Mua ainakaan ei silti yhtään haittais jos mies tekee yksinään jotain omia juttujaan, vaikkei sillä yhtään kaveria oliskaan.
- Anonyymi
Miksei kelpaa kaveriton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena mun täytyy kysyä, että miksi miehen kaverittomuus on sulle ongelma? Sen ymmärrän jo se mies sitten roikkuis koko ajan sinussa kiinni ja rajottais sun menemisiäs. Se vois ahdistaa. Mua ainakaan ei silti yhtään haittais jos mies tekee yksinään jotain omia juttujaan, vaikkei sillä yhtään kaveria oliskaan.
Niin miksei kelpaa kaveriton mies???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden siitä, että ihmisen hyvinvointi/terveys koostuu kolmesta osa-alueesta: psyykkisestä, fyysisestä ja sosiaalisesta hyvinvoinnista. Sosiaalinen terveys on kyky luoda ja ylläpitää ihmissuhteita. Eli jos miehellä ei ole kavereita, hänellä ei ole kykyä luoda/ylläpitää ihmissuhteita. Aivan tolkuttoman surullista on, jos mies ei pidä yhteyksiä edes vanhempiinsa, sisaruksiinsa, sukulaisiin. Ei yhteenkään työkaveriin koskaan.
Kun tilanne on edellä kuvattu, ainakin itseäni ahdistaisi olla miehen ainoa sosiaalinen kontakti ja elämä. Se ahdistaisi myös omaan sosiaaliseen suuntaan. Eli minulla on aikuisia lapsia, lasten lapsia, vanha äiti ja sukulaistätejä, serkkuja, ystäviä, työkavereita, ja tuttuja, joihin olen yhteyksissä paljon. Lisäksi minulla on harrastuksia. Tämän vuoksi on täysin välttämätöntä, että miehellä on a) omia kavereita ja sosiaalisia ympyröitä b) omia harrastuksia. Hän ei ole riippuvainen seurastani, tulee juttuun lisäkseni muidenkin kanssa.
Vielä loppusanat: ex-miehelläni oli aikanaan kaikkea mitä kuului hyvinvointiin kaikilta kolmelta osa-alueelta ja paljon enemmän. Mutta hän alkoi yrittäjäksi 90-luvun alussa. Loppu on legendaa. Velkojen maksu, työ 24/7, kärvistely, unettomat yöt, kaikki veivät miehen. Ensin jäi harrastukset. Sitten tuli mielenterveysongelmia (ei hoidettu, paheni), fyysisiä sairauksia (ei hoidettu, paheni), kaikki ihmiset olivat paskoja, myös omat sukulaiset - eli myös sosiaalisia ongelmia. Minua hän käytti hyväksi taloudellisesti - lapsia kohteli kaltoin. Ero oli ainoa terve vaihtoehto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden siitä, että ihmisen hyvinvointi/terveys koostuu kolmesta osa-alueesta: psyykkisestä, fyysisestä ja sosiaalisesta hyvinvoinnista. Sosiaalinen terveys on kyky luoda ja ylläpitää ihmissuhteita. Eli jos miehellä ei ole kavereita, hänellä ei ole kykyä luoda/ylläpitää ihmissuhteita. Aivan tolkuttoman surullista on, jos mies ei pidä yhteyksiä edes vanhempiinsa, sisaruksiinsa, sukulaisiin. Ei yhteenkään työkaveriin koskaan.
Kun tilanne on edellä kuvattu, ainakin itseäni ahdistaisi olla miehen ainoa sosiaalinen kontakti ja elämä. Se ahdistaisi myös omaan sosiaaliseen suuntaan. Eli minulla on aikuisia lapsia, lasten lapsia, vanha äiti ja sukulaistätejä, serkkuja, ystäviä, työkavereita, ja tuttuja, joihin olen yhteyksissä paljon. Lisäksi minulla on harrastuksia. Tämän vuoksi on täysin välttämätöntä, että miehellä on a) omia kavereita ja sosiaalisia ympyröitä b) omia harrastuksia. Hän ei ole riippuvainen seurastani, tulee juttuun lisäkseni muidenkin kanssa.
Vielä loppusanat: ex-miehelläni oli aikanaan kaikkea mitä kuului hyvinvointiin kaikilta kolmelta osa-alueelta ja paljon enemmän. Mutta hän alkoi yrittäjäksi 90-luvun alussa. Loppu on legendaa. Velkojen maksu, työ 24/7, kärvistely, unettomat yöt, kaikki veivät miehen. Ensin jäi harrastukset. Sitten tuli mielenterveysongelmia (ei hoidettu, paheni), fyysisiä sairauksia (ei hoidettu, paheni), kaikki ihmiset olivat paskoja, myös omat sukulaiset - eli myös sosiaalisia ongelmia. Minua hän käytti hyväksi taloudellisesti - lapsia kohteli kaltoin. Ero oli ainoa terve vaihtoehto.Joo olen ihan erilainen itse. Mua ei kiinnosta tollanen nainen. Ollaan iha eri maailmasta. Mulla ei kavereita ei mitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen ihan erilainen itse. Mua ei kiinnosta tollanen nainen. Ollaan iha eri maailmasta. Mulla ei kavereita ei mitää.
Hyvä ettei kiinnosta.
Kaikkea hyvää sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä loppusanat: ex-miehelläni oli aikanaan kaikkea mitä kuului hyvinvointiin kaikilta kolmelta osa-alueelta ja paljon enemmän. Mutta hän alkoi yrittäjäksi 90-luvun alussa. Loppu on legendaa. Velkojen maksu, työ 24/7, kärvistely, unettomat yöt, kaikki veivät miehen. Ensin jäi harrastukset. Sitten tuli mielenterveysongelmia (ei hoidettu, paheni), fyysisiä sairauksia (ei hoidettu, paheni), kaikki ihmiset olivat paskoja, myös omat sukulaiset - eli myös sosiaalisia ongelmia. Minua hän käytti hyväksi taloudellisesti - lapsia kohteli kaltoin. Ero oli ainoa terve vaihtoehto.Eikö ihminen saa itse määritellä mitä hänen "sosiaalinen hyvinvointinsa" pitää sisällään? Itse esimerkiksi saan aivan tarpeeksi sosiaalista stimulaatiota töissä. Miksi ihmeessä sinä ahdistut toisen puolesta, jos häntä itseään ei ahdista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettei kiinnosta.
Kaikkea hyvää sulle.Minä haluan vähä samanlaisen naisen jolla ei oo lapsia. Toki kavereita saa olla. Mut ei vaa mistää löydä. taidan olla ikisinkku sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan vähä samanlaisen naisen jolla ei oo lapsia. Toki kavereita saa olla. Mut ei vaa mistää löydä. taidan olla ikisinkku sit.
Suurin osa täsaä iässä niin erilaisia. On kaverit jne vakityöt. Mä niin erilainen mies.
- Anonyymi
Miehen pitää juoda viinaa ja niin hän pääsee mukaan porukoihin. Sitten nainen huomaa yökerhossa että mies on mukana porukassa eikä hän ole mikään kaveriton surkimus. Sellainen mies vetoaa naisiin.
Raitis mies jää porukan ulkopuolelle eikä hänellä ole kavereita. Naisia ei tälläinen yksinäinen mies kiinnosta.
t. viinamies- Anonyymi
No mielummin raitis mies kiinnostaa kun sekopää piripää joka juo viinaa ja rahansa baarissa.
- Anonyymi
Viinamies on alkoholisti.hän saa vain alkoholisti naisia.
- Anonyymi
Oon huomannut ihan saman.
Takana aika railakasta elämää ja paljon naisia.
Suuri osa nais seikkailuista "varattujen" kanssa joilla puolisona kiltti mies.
Hakevat vaan tällaista renttuseuraa ja kunnon panoa. Vaikka kertovat muuta.
Itsellä ei ole ollut ongelmia saada nais seuraa vaikka ihan tavis tapaus. Käyn töissä, baareissa, harrastuksissa ja tutustun helposti kaikenlaisiin ihmisiin. Vietän omaa aikaa aktiivisesti harrastaen ja touhuillen. Niin tulee väkisinkin kohdattua erilaisia ihmisiä, myös naisia.
Baarien ja yökerhojen lisäksi oon kohdannut nais seuraa kaupoissa, toreilla, ulkoilemassa ja oikeastaan missä vaan. Riittää kun on kiinnostunut toisesta ja huomaa mitä toinen kaipaa.
Jos antaa, saa samalla itsekin periaate. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon huomannut ihan saman.
Takana aika railakasta elämää ja paljon naisia.
Suuri osa nais seikkailuista "varattujen" kanssa joilla puolisona kiltti mies.
Hakevat vaan tällaista renttuseuraa ja kunnon panoa. Vaikka kertovat muuta.
Itsellä ei ole ollut ongelmia saada nais seuraa vaikka ihan tavis tapaus. Käyn töissä, baareissa, harrastuksissa ja tutustun helposti kaikenlaisiin ihmisiin. Vietän omaa aikaa aktiivisesti harrastaen ja touhuillen. Niin tulee väkisinkin kohdattua erilaisia ihmisiä, myös naisia.
Baarien ja yökerhojen lisäksi oon kohdannut nais seuraa kaupoissa, toreilla, ulkoilemassa ja oikeastaan missä vaan. Riittää kun on kiinnostunut toisesta ja huomaa mitä toinen kaipaa.
Jos antaa, saa samalla itsekin periaate.No en tiedä minä en tutustu missään naisiin. Yksin saa olla. Kahvilas käyn ja välil keskustassa mutta missään ei tutustu naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä minä en tutustu missään naisiin. Yksin saa olla. Kahvilas käyn ja välil keskustassa mutta missään ei tutustu naisiin.
Vaikutat masentuneelta, itsesäälikin paistaa läpi. Entä jos jotenkin meneisit ns. ihmisten ilmoille? En puhu ravintoloista koska miksi sinne mennä jos ei halua mennä? Entäpä vaikka joku harrastus missä kohdata naisia? Uinti, keilaaminen? Tiedätkö, että pari hauskaa lausetta toiselle harrastuksen parissa voi aloittaa kaiken ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat masentuneelta, itsesäälikin paistaa läpi. Entä jos jotenkin meneisit ns. ihmisten ilmoille? En puhu ravintoloista koska miksi sinne mennä jos ei halua mennä? Entäpä vaikka joku harrastus missä kohdata naisia? Uinti, keilaaminen? Tiedätkö, että pari hauskaa lausetta toiselle harrastuksen parissa voi aloittaa kaiken ;D
Kyllä. En käy ku salilla kahvilas lenkillä. Ei naiset halua tutustua muhun.
- Anonyymi
Joo mutta edelleen en tiedä missä törmätä sopivaan naiseen jolle kelpaan tälläisenä ku olen.
- Anonyymi
Jolle kelpaa ihan tavis mies ja ei komee ja iha perus tulonen.
- Anonyymi
En tiedä missä niitä naisia sitten on. Ehkä se löytyy jos on löytyäkseen joskus. Seksiä ei saa mistää ja läheisyyttä naisesta.
- Anonyymi
Menee vuosi puutteessa ja ei saa mistään naista. No ei voi mitään.
- Anonyymi
Pitää varmaa laihduttaa että kelpaa lihavalle tavis naiselle.
- Anonyymi
Onneksi naiset tykkää et mies kuntoilee silti ja ei juo joka vloppu.
- Anonyymi
Kukaan ei halua miestä joka juo sossurahat vaikka olisi mikä. Eikä myöskään viinamiestä. Kunnollinen mies on hyvä joka ei juo.
- Anonyymi
"Kukaan ei halua miestä joka juo sossurahat vaikka olisi mikä. Eikä myöskään viinamiestä. Kunnollinen mies on hyvä joka ei juo."
Ei kunnollinen mies juo naisen sossurahoja vaan omia rahojaan.
Ja juo jos siltä tuntuu. Tai on juomatta.
Sinkkumies tekee ihan mitä itse haluaa. Käy baareissa tai harrastuksissa. Juo kaljaa ja kalastaa. Tekee asioita joista päättää itse. Jos ei kelpaa kenellekään niin sitten harrastaa lyhyempiä suhteita vaikka satunnaisen ravintolaseuran kanssa.
Jos joutuu kysymään lupaa asioista joita saa tehdä, eikä elä kuten itse haluaa... onko se sellaista tavoiteltavaa elämää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kukaan ei halua miestä joka juo sossurahat vaikka olisi mikä. Eikä myöskään viinamiestä. Kunnollinen mies on hyvä joka ei juo."
Sinkkumies tekee ihan mitä itse haluaa. Käy baareissa tai harrastuksissa. Juo kaljaa ja kalastaa. Tekee asioita joista päättää itse. Jos ei kelpaa kenellekään niin sitten harrastaa lyhyempiä suhteita vaikka satunnaisen ravintolaseuran kanssa.
Jos joutuu kysymään lupaa asioista joita saa tehdä, eikä elä kuten itse haluaa... onko se sellaista tavoiteltavaa elämää?Nii se menee. Sossumies ei naista saa. Mun ei enää tarvi hakee sossusta rahaa ku on töitä:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joutuu kysymään lupaa asioista joita saa tehdä, eikä elä kuten itse haluaa... onko se sellaista tavoiteltavaa elämää?Kunnon mies käy töissä eikä juo joka vloppu.
- Anonyymi
Se on pojat niin se asia.
- Anonyymi
Allu älä viitsi.
Sulle on kaksi-kolme vuotta hoettu miksi et kelpaa. Itsekin tiedät mikä sinua vaivaa.
Olet moneen kertaan kertonut täällä mt-ongelmistasi ja muusta.
Mutta aina vain on jankutettava tuota samaa virttä. Silläkö mikään paranee että ulisee täällä vuodesta toiseen! Tee jotakin! Ihmeitä ei tapahdu. Olet pian nelikymppinen aikuinen mies, Tilanteesi ei ainakaan iankaikkisella porulla parane.
Apuja sulle on tarjottu, mihinkään et pysty tarttumaan tai sitoutumaan.
Eikä auta että olet "pitkä-ja-ihan-komee ja että sulla on auto ja työtäkin nyt ja olet mennyt "ylöspäin" ja mitä kaikkee.
Olet todella todella rasittava...- Anonyymi
No kyllä ei mun tarvi tollasta kuunnella. Olen mennyt hyvään suuntaa. Työt jatkuu pysyvästi ja rahaaki tulee. Lisäks oon 35. En todellakaa mikää 40 v vaikka niin luulet. Ei pahemmi kiinnosta mitä musta ajatellaan sori.
- Anonyymi
Kyllä mä vielä sen oikeen naisen löydän ja tulen kelpaavan. Ei mun tarvi tollasta kuunnella.
- Anonyymi
Sitte ulisen. Mä nyt oon sellainen ihminen sori vain jä nyt vihdoin on töitä missä pysyn ja oon aikustunut hyvinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte ulisen. Mä nyt oon sellainen ihminen sori vain jä nyt vihdoin on töitä missä pysyn ja oon aikustunut hyvinkin.
"Mä nyt oon sellainen ulisija ihminen"
Juu, se on iso syy siihen miksi sulla ei ole kavereita eikä naisia. Ei kukaan jaksa tuollaista vinkumista kuunnella, ei täällä netissä eikä varsinkaan oikeassa elämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on iso syy siihen miksi sulla ei ole kavereita eikä naisia. Ei kukaan jaksa tuollaista vinkumista kuunnella, ei täällä netissä eikä varsinkaan oikeassa elämässä.Aha no sitten ei jaksa.. ei voi mitää. Mä oon persoonana ja ihmisenä tällänen vaikee tapaus. Mutta nyt olen hyväs työs ja pysyn sielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on iso syy siihen miksi sulla ei ole kavereita eikä naisia. Ei kukaan jaksa tuollaista vinkumista kuunnella, ei täällä netissä eikä varsinkaan oikeassa elämässä.Ei voi mitään. Ihmiset vaa vittuilee ja sanoo rumaksi ja tyhmäksi. Luuletko vittu et välitän. Mä oon vaa yksin ja silti mulla on töitä. Suurimmalla osalla ei luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään. Ihmiset vaa vittuilee ja sanoo rumaksi ja tyhmäksi. Luuletko vittu et välitän. Mä oon vaa yksin ja silti mulla on töitä. Suurimmalla osalla ei luuserit.
Onneks mulla on töitä ja pomo anto jatkaa. Eikä se tiedä mitää mun taustoista hyvä niin. Tätä en pilaa. Mut ois kiva saada nainenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha no sitten ei jaksa.. ei voi mitää. Mä oon persoonana ja ihmisenä tällänen vaikee tapaus. Mutta nyt olen hyväs työs ja pysyn sielä.
Juu, vaikeat persoonat jäävät usein yksin elämässä, ihan selvistä syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään. Ihmiset vaa vittuilee ja sanoo rumaksi ja tyhmäksi. Luuletko vittu et välitän. Mä oon vaa yksin ja silti mulla on töitä. Suurimmalla osalla ei luuserit.
Kyllä ne sun työt kohta taas alta menee, kaikki sen tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks mulla on töitä ja pomo anto jatkaa. Eikä se tiedä mitää mun taustoista hyvä niin. Tätä en pilaa. Mut ois kiva saada nainenkin.
Joo no ei ole ruikutus syy. Kukaa ei vaa halua kaveritonta erikoista heikkolahjaista miestä.
- Anonyymi
Vittuako se sulle kuuluu atmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai menee. Voin vaikka lyödä 1000 e vetoa. Ei tod mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai menee. Voin vaikka lyödä 1000 e vetoa. Ei tod mene.
Nyt mulla on vakityö ja pysyvä toistaiseksi soppari. En lopeta ja työt ei mene alta. Ihan vitun varma. Oon löytäny työn missä viihdyn.
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä jää. Mistähän tonki oletit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaikki saa naista. Edelleen olen 3 kertaa seurustellut. Ei vaa noitten luusereitten kaaliin mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha typeriä kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on iso syy siihen miksi sulla ei ole kavereita eikä naisia. Ei kukaan jaksa tuollaista vinkumista kuunnella, ei täällä netissä eikä varsinkaan oikeassa elämässä.Sitten ei jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha no sitten ei jaksa.. ei voi mitää. Mä oon persoonana ja ihmisenä tällänen vaikee tapaus. Mutta nyt olen hyväs työs ja pysyn sielä.
Painukaa hiiteen sitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on iso syy siihen miksi sulla ei ole kavereita eikä naisia. Ei kukaan jaksa tuollaista vinkumista kuunnella, ei täällä netissä eikä varsinkaan oikeassa elämässä.Aika monet valittaa kun ei saa naista.naiset valittaa kun ei löydä miestä. Mikä täs ongelma?
- Anonyymi
Ai rasitava. Ainaski mulla on hieno asunto töitä ja auto.. en oo pohjallsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet valittaa kun ei saa naista.naiset valittaa kun ei löydä miestä. Mikä täs ongelma?
Ongelma on siinä, että olet yli kolme vuotta vinkunut palstalla.
Olet saanut tuhansia kertoja nämä sama vastaukset.
Tiedät tasan tarkkaan itsekin mikä sussa on vialla mutta et vaivaudu tekemään mitään, jotta asiasi paranisivat.
Kukaan ei jaksa sua enää, ei oikeassa elämässä eikä edes täällä netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät tasan tarkkaan itsekin mikä sussa on vialla mutta et vaivaudu tekemään mitään, jotta asiasi paranisivat.
Kukaan ei jaksa sua enää, ei oikeassa elämässä eikä edes täällä netissä.Sori kyllä teen asioille. Kohta alkaa terapia ja nyt sain työpaikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei jaksa sua enää, ei oikeassa elämässä eikä edes täällä netissä.Vittu sais ees vähä naista ja seksiä vois ollakki hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkäynti ei ole mikään ihme, suurin osa ihmisistä käy töissä.
Näytät välittävän mitä muut susta sanoo koska suutut heti ellei sua kehuta.
Usko jo ettet saa naista, oot liian tyhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko jo ettet saa naista, oot liian tyhmä.Niin käy. No todellaki saan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko jo ettet saa naista, oot liian tyhmä.Sitten en saa. Mulla on töitä.
- Anonyymi
Ilmeisesti helpompi olla yksin ja käydä töissä. Ja unohtaa naiset.
- Anonyymi
Ujo ja kaveriton, yksinäinen, työssäkäyvä mies joka ei juo ja jolla on raha-asiat kunnossa kelpaisi.
Henkisesti lapsen tasolle jämähtänyt, aggressiivinen ulisija ei kelpaa.- Anonyymi
En ole jäänyt sori lapsen tasolle. Käyn töissä ja elän ihan normi elämää. Mistähän tonki keksit.
- Anonyymi
Ei tarvi olettaa ihme paskaa. Olet varmaa itse joku työkyvytön luuseri. Ei muutako onnea ja kerää kolehti et pääset maksulliselle.
- Anonyymi
A en ole ollut pitkään aikaan agressiivinen. B olen aikustunut kyllä. C. Käyn töissä. Meneekö tää sun kaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A en ole ollut pitkään aikaan agressiivinen. B olen aikustunut kyllä. C. Käyn töissä. Meneekö tää sun kaaliin.
Näistä sun kommenteistakin jo näkee aggressiivisuuden. Sulta puuttuu täysin itsehillintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä sun kommenteistakin jo näkee aggressiivisuuden. Sulta puuttuu täysin itsehillintä.
Ei kyllä sori näy. En vain jaksa näitä paskanjauhajia jotka ei puhu ees totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä sori näy. En vain jaksa näitä paskanjauhajia jotka ei puhu ees totta.
Kyllä näkyy. Sulla on vakavia ongelmia hillitä itseäsi kun asiat eivät suju mielesi mukaan. Olet moneen kertaan kertonut, että olet suuttuessasi lyönyt naisia, heittänyt naisten päälle juomia ja huutanut mm. työkavereillesi ja pomoillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkyy. Sulla on vakavia ongelmia hillitä itseäsi kun asiat eivät suju mielesi mukaan. Olet moneen kertaan kertonut, että olet suuttuessasi lyönyt naisia, heittänyt naisten päälle juomia ja huutanut mm. työkavereillesi ja pomoillesi.
En juo enää ja mee baareihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä...??? Vedän nyt kyllä kaikki tsemppaavat kommentit pois.
- Anonyymi
Ihan sama ei kiinnosta tuntemattomien ihmisteb paska. Menkää töihin luuserit vai eiks irtoo corona aikana töitä haha.
- Anonyymi
Vituttaahan tää kun töissäkää ei tutustu naisiin ja ei missään. Tuntuu olevan mahdotonta. No antaa olla. Keskityn töihin ja kuntoilen.
- Anonyymi
Miksi et sitten anna olla?
Koko ajan väität että "annat olla" mutta kuitenkin jatkat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten anna olla?
Koko ajan väität että "annat olla" mutta kuitenkin jatkat.En tiedä.
- Anonyymi
Taas joku ääliö sanoi että olen erikoistapaus ja en tule naista koskaan saamaan. Mulla on kyllä naisia ollut ja oleb seurustellut. En ymmärrä miks ihmiset jauhaa noin paskaa.
- Anonyymi
Olethan sinä erikoistapaus. Olet itse kertonut että sulla on diagnosoitu useampi erilainen kehityshäiriö, joiden takia et ole kuten normaalit miehet. Itsehän sinä näitä asioita tänne olet jo vuosia kertoillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sinä erikoistapaus. Olet itse kertonut että sulla on diagnosoitu useampi erilainen kehityshäiriö, joiden takia et ole kuten normaalit miehet. Itsehän sinä näitä asioita tänne olet jo vuosia kertoillut.
Hohhoijaa.. no niille nyt ei voi mitään. Silti mulla on ennen ollut naisia ja olen saanut seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen noille asioille ei voi koskaan mitään. Silti asun yksin pärjään. Käyn palkkatöissä ja pärjään sieläkin. en tod ole pohjasakkia enää ja luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muitaki ihmisiä joilla on kehityshäiriö heikkolahjaisuus. Mä oon suht normaali silti ja käyn töissä ja pärjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muitaki ihmisiä joilla on kehityshäiriö heikkolahjaisuus. Mä oon suht normaali silti ja käyn töissä ja pärjään.
Heikkolahjaisuus ja kehityshäiriöt eivät ole normaaleja asioita, ja siksi sinä jolla noita ongelmia on, et ole "suht normaali".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkolahjaisuus ja kehityshäiriöt eivät ole normaaleja asioita, ja siksi sinä jolla noita ongelmia on, et ole "suht normaali".
En olekkaan en voi sille mitään. Silti sain pysyvän työn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekkaan en voi sille mitään. Silti sain pysyvän työn.
Ei kehityshäiriö tai heikkolahjaisuus estä ketään saamasta töitä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehityshäiriö tai heikkolahjaisuus estä ketään saamasta töitä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Ja kyllä mä naisen saan.
- Anonyymi
Näätte sieltä hyvin ruman naamanne. Että onnea vaan. Onneksi itse en ole ruma. Enkä välitä ihmisistä mitä ne musta ajattelee.
- Anonyymi
Sun kuva on ollut useaan otteeseen esillä noissa sun s24-profiileissa. Olethan sinä ruma mutta ei sille ihminen itse juuri mitään voi. Toki voisit ajella tukanhaivenet vihdoin pois ja pudottaa ainakin parikymmentä kiloa, mutta eipä sekään naamaa komeaksi muuta kun on rumat geenit saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kuva on ollut useaan otteeseen esillä noissa sun s24-profiileissa. Olethan sinä ruma mutta ei sille ihminen itse juuri mitään voi. Toki voisit ajella tukanhaivenet vihdoin pois ja pudottaa ainakin parikymmentä kiloa, mutta eipä sekään naamaa komeaksi muuta kun on rumat geenit saanut.
Haha minä en todellakaan ole ruma.. enkä kuuntele tollasta. Oletko itse oikein helvetin ruma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vitun väliä vaikka olen kaljuuntunut? Ei kiinnosta. Ja mitä väliä jos painan 107 kg.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rupee muiden takia muuttamaan itseeni. Osa miehistä on paljo rumempia kun minä. Vaikka olen kaljuuntunut. Ja osa on 160 cm lyhkäsiä miehiä. Itse olen 195 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs ole ruma. Monet naiset sanonu livenä ja netissä et ruma en ole. Te luuserit ny jauhette paskaa ja satutatte vaa toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rupee muiden takia muuttamaan itseeni. Osa miehistä on paljo rumempia kun minä. Vaikka olen kaljuuntunut. Ja osa on 160 cm lyhkäsiä miehiä. Itse olen 195 cm.
Toiset on vaa nii rumia ja lihavia. Minä en ees kovin lihava ole. Mut onnea niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten. Olen tavis mies. En ruma
Tavis miehet osa saa naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole laihduttumassa ja ajamassa tukanhaivenia. Ei se sulle kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vitun väliä vaikka olen kaljuuntunut? Ei kiinnosta. Ja mitä väliä jos painan 107 kg.?
Jos haluat joskus sen naisen, niin sillä on kovastikin väliä oletko kaljuuntunut ja ylipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin rumat ja lyhyet miehet saa naisia.
Sinä et saa.
Joten ei näytä sun "ei ruma" naama ja pituus paljoa auttavan naisen saannissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs ole ruma. Monet naiset sanonu livenä ja netissä et ruma en ole. Te luuserit ny jauhette paskaa ja satutatte vaa toista.
Ja nyt sulle kertoo sun kuvan nähneet naiset täällä netissä, että kyllä, olet ruma.
Taas hyvä todiste siitä että valitset sivuuttaa sellaiset kommentit, jotka eivät sua miellytä. Mitä pikemmin hyväksyt sen faktan, että et ole hyvännäköinen, sitä helpommalla pääset kun ymmärrät tasosi etkä kurottele niitä nättejä tyttöjä vaan hyväksyt kaltaisesi, kehityshäiriöisen ruman naisen rinnallesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten. Olen tavis mies. En ruma
Tavis miehet osa saa naista.Tavismies ei ole kehityshäiriöinen, mt-ongelmainen neljäkymppinen mieslapsi, joka käyttää aikansa ulisemalla netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavismies ei ole kehityshäiriöinen, mt-ongelmainen neljäkymppinen mieslapsi, joka käyttää aikansa ulisemalla netissä.
No ei varmasti olekkaan. Mut mä oo erikoinen ja haloo olen 35 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavismies ei ole kehityshäiriöinen, mt-ongelmainen neljäkymppinen mieslapsi, joka käyttää aikansa ulisemalla netissä.
Mieslapsi. Öö mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt sulle kertoo sun kuvan nähneet naiset täällä netissä, että kyllä, olet ruma.
Taas hyvä todiste siitä että valitset sivuuttaa sellaiset kommentit, jotka eivät sua miellytä. Mitä pikemmin hyväksyt sen faktan, että et ole hyvännäköinen, sitä helpommalla pääset kun ymmärrät tasosi etkä kurottele niitä nättejä tyttöjä vaan hyväksyt kaltaisesi, kehityshäiriöisen ruman naisen rinnallesi.Miksi mun pitäs huolia vammainen? Edelleen mä en ole downi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hyvä todiste siitä että valitset sivuuttaa sellaiset kommentit, jotka eivät sua miellytä. Mitä pikemmin hyväksyt sen faktan, että et ole hyvännäköinen, sitä helpommalla pääset kun ymmärrät tasosi etkä kurottele niitä nättejä tyttöjä vaan hyväksyt kaltaisesi, kehityshäiriöisen ruman naisen rinnallesi.Öö no kuule en ole ruma. Montako kertaa se pitää sanoa? Suurin osa naisista ovat nähneet mun kuvan ja rumahan en ole. He ovat sanoneet että en ole ruma. Eikö se mee kaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hyvä todiste siitä että valitset sivuuttaa sellaiset kommentit, jotka eivät sua miellytä. Mitä pikemmin hyväksyt sen faktan, että et ole hyvännäköinen, sitä helpommalla pääset kun ymmärrät tasosi etkä kurottele niitä nättejä tyttöjä vaan hyväksyt kaltaisesi, kehityshäiriöisen ruman naisen rinnallesi.Hyväksyn sen että olen tavallisen näkönen,en ruma missää nimessä. Mua paljo rumempia miehiä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn sen että olen tavallisen näkönen,en ruma missää nimessä. Mua paljo rumempia miehiä on.
Olen vain kaljuuntunut ja vähän lihonut. Mutta siihen tulee muutosta. Enkä voi kaljuuntumiselle mitää. Mutta ruma en ole!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain kaljuuntunut ja vähän lihonut. Mutta siihen tulee muutosta. Enkä voi kaljuuntumiselle mitää. Mutta ruma en ole!!
On paljon rumia miehiä ja rumia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et saa.
Joten ei näytä sun "ei ruma" naama ja pituus paljoa auttavan naisen saannissa.Haha vaikka sanot mua rumaksi ei hetkauta. Mä en ole ruma ja tykkään mun ulkonäästä. Hyvähän se haukkua ihmistä jota ei tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et saa.
Joten ei näytä sun "ei ruma" naama ja pituus paljoa auttavan naisen saannissa.Haha mäpä sain ennen naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat joskus sen naisen, niin sillä on kovastikin väliä oletko kaljuuntunut ja ylipainoinen.
Ei tommoset asiat naisia kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvä esimerkki miten pitkät on latvasta lahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tommoset asiat naisia kiinnosta?
Olet oikeassa. Kaljuuntuva ja lihava mies voi löytää naisen.
Sen sijaan lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen mieslapsi ei koskaan löydä naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Kaljuuntuva ja lihava mies voi löytää naisen.
Sen sijaan lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen mieslapsi ei koskaan löydä naista.Olen ennenkin saanut naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hyvä todiste siitä että valitset sivuuttaa sellaiset kommentit, jotka eivät sua miellytä. Mitä pikemmin hyväksyt sen faktan, että et ole hyvännäköinen, sitä helpommalla pääset kun ymmärrät tasosi etkä kurottele niitä nättejä tyttöjä vaan hyväksyt kaltaisesi, kehityshäiriöisen ruman naisen rinnallesi.Todellaki en ole ruma monen naisen mielestä. Hyvä vain haukkua toista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellaki en ole ruma monen naisen mielestä. Hyvä vain haukkua toista .
Miksi ne "monet" naiset ei sitten kiinnostu susta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne "monet" naiset ei sitten kiinnostu susta?
En tiedä yhtään.
- Anonyymi
Onneks en ole alkoholisti ja täys sekopää. Käyn töissä saan palkan ja mulla menee ihan hyvin.
- Anonyymi
Onneks lopetin juomisen ja alkoholin käytön myös.
- Anonyymi
Hankkikaa rumilukset toinen naama. Mut eihän sille tosiaa voi mitää jos on ruma:).
- Anonyymi
Ainaski oon menny iha helvetin parempaa suuntaa mitä ennen.
- Anonyymi
Menkää rumilukset vaikka töihin jos ees saatte töitä.naiset nauraa työttömille.
- Anonyymi
Ihme porukkaa haukutaan rumaksi ja muka kaljuuntunut mies ei kelpaa naisille.. ei voi ku nauraa.
- Anonyymi
Kaljuuntunut kelpaa.
Mt-potilas ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljuuntunut kelpaa.
Mt-potilas ei.Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Nyt sain vihdoin pysyvän työn Postilta ja ne näki et oon hyvä työntekijä. Ja tätä en pilaa. Oon maksanu lainoja.. en käytä holtittomasti rahaa. Hoidan raha sotkut. Lopetin ja vähensin juomista. Silti vaikka oon erikoinen mul menee iha hyvin. Vanhemmatki tykkää et käyn töissä.
- Anonyymi
Erikoisilla menee lähes takuuvarmasti hyvin. Se on nähty ☝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisilla menee lähes takuuvarmasti hyvin. Se on nähty ☝
Mulla menee iha hyvin nyt. Vaikka ei naista ole. Sain pysyvän työn.
- Anonyymi
"Lopetin ja vähensin juomista. "
Hahhah - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lopetin ja vähensin juomista. "
HahhahJoo viimeisen kännin jälkeen lopetti päiväksi ja seuraavana iltana otti yhden kaljan vähemmän.
- Anonyymi
Ja toiv se oikea nainem näkee että en ole laiska sossupummi ja saan palkkaa ja en makoile kotona. Oon jo 35 v mun pakko kokoajan olla töissä kun nyt mahdollisuus.
- Anonyymi
Kyllä näkee. Sitten kun hyväksyt sen, että sulle se Oikea nainen on itsesi kaltainen, kehityshäiriöinen nainen. Normaalit naiset eivät halua kumppaniksi lapsen tasolle jämähtänyttä keski-ikäistä mieslasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkee. Sitten kun hyväksyt sen, että sulle se Oikea nainen on itsesi kaltainen, kehityshäiriöinen nainen. Normaalit naiset eivät halua kumppaniksi lapsen tasolle jämähtänyttä keski-ikäistä mieslasta.
Öö en ole mieslapsi ja olen 35 en ole vielä keski-ikänen. Ja lapsi en ole. Käyn töissä ja hoidan laskut ja asun yksin. En ole mikää vammainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen olen ollut 3 suhteessa normaalin naisenkaa. Eikö se vittu mene jakeluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö en ole mieslapsi ja olen 35 en ole vielä keski-ikänen. Ja lapsi en ole. Käyn töissä ja hoidan laskut ja asun yksin. En ole mikää vammainen.
Olet keski-ikäinen, henkisesti lapsen tasolle jämähtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet keski-ikäinen, henkisesti lapsen tasolle jämähtänyt.
En todellakaan ole vaikka mitä väittäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole vaikka mitä väittäisit.
Kyllä todellakin olet, vaikka miten jänkäisit vastaan niin faktat ei muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todellakin olet, vaikka miten jänkäisit vastaan niin faktat ei muutu.
Miksi sitten sain vakituisen työn jos olen tyhmä ja mieslapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten sain vakituisen työn jos olen tyhmä ja mieslapsi?
Moni tyhmä, lapsen tasolle jämähtänyt käy töissä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Valtaosa ihmisistä käy töissä. Ei tyhmyys estä tekemästä aivotonta manuaalista linjatyötä esim postilla.
- Anonyymi
On mussaki hyviä puolia. Ei tarvi rumaksi haukkua ja etten saisi muka koskaa naista saatana.
- Anonyymi
Täällä netissä et ole koskaan näyttänyt itsestäsi ainuttakaan hyvää puolta, joten miten täällä kukaan voisi tietää sulla niitä olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä netissä et ole koskaan näyttänyt itsestäsi ainuttakaan hyvää puolta, joten miten täällä kukaan voisi tietää sulla niitä olevan?
Kyllä niitä on. Sanonpa heti. siniset silmät,en ole ruma. Mul on hyvä takamus mieheksi. Olen pitkä mies. Käyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on. Sanonpa heti. siniset silmät,en ole ruma. Mul on hyvä takamus mieheksi. Olen pitkä mies. Käyn töissä.
Ne ei täällä netissä näy. Täällä näkyy ainoastaan sun karmea luonne, ikuinen ulina, jankkaaminen ja vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ei täällä netissä näy. Täällä näkyy ainoastaan sun karmea luonne, ikuinen ulina, jankkaaminen ja vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat.
Mä oon erilainen livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule itse katsomaan en ole ruma mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule itse katsomaan en ole ruma mies.
Juu olen nähnyt sun kuvasi kun on ollut näkyvissä siinä ande ja allu profiileissasi. Ruma olet, mutta isoin ongelmasi on silti tuo kamala luonne ja ainainen valittaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olen nähnyt sun kuvasi kun on ollut näkyvissä siinä ande ja allu profiileissasi. Ruma olet, mutta isoin ongelmasi on silti tuo kamala luonne ja ainainen valittaminen.
No en vitussa ole ruma. Suurin osa naisista tykkää mun ulkonäöstä ja pituudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en vitussa ole ruma. Suurin osa naisista tykkää mun ulkonäöstä ja pituudesta.
Miksi sitten olet aina vaan yksin, jos suurin osa naisista tykkää susta?
- Anonyymi
Ja mun tuntipalkka on yli 15 e tunti. Haha siitä saatte.
- Anonyymi
Se on teini-ikäisen kesätyön tuntipalkka. Ja sillä täällä yrität keulia? Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on teini-ikäisen kesätyön tuntipalkka. Ja sillä täällä yrität keulia? Surullista.
Mitä sitten. Ei paljo kiinnosta sun sanomiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuule ihan hyvä palkka. Oot kyl aika ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuule ihan hyvä palkka. Oot kyl aika ääliö.
15e/h ei ole millään mittarilla hyvä palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15e/h ei ole millään mittarilla hyvä palkka.
Todellaki on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellaki on.
Ei, ei ole. Tuollaiset roposet ovat lasten kesätyörahoja eikä aikuisen ihmisen palkka.
- Anonyymi
Vittu jos kaljuuntunut ei kelpaa nii antaa olla. On rumia lihaviaki naisia. Tuskin he kelpaavat.
- Anonyymi
Juu nyt ei taas jaksa näitä idiootteja.. alkaa muutenkin työviikko.
- Anonyymi
Kato ihmiset hiljenty.
Onneks meen paljo parempaa suuntaan. sain työn minkä pidän ja oon myös vuodenki päästä töissä.maksa lainaa pois. Ei huvita baarit ja hienot naiset enää. En juo. Ei mee rahaa. Kuntoilen. Mulla menee paremmi.jos en koskaa naista saa niin ei voi mitään.
- Anonyymi
Silti käyn töissä. Juon vähempi en polta. Luulis et naiset kiinnostuu jossai vaihees. Poistin tinderin. En voi sille mitää et olen lihonut ja kaljuuntunut ja mt ongelmia. Ja ei ole kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti käyn töissä. Juon vähempi en polta. Luulis et naiset kiinnostuu jossai vaihees. Poistin tinderin. En voi sille mitää et olen lihonut ja kaljuuntunut ja mt ongelmia. Ja ei ole kavereita.
Ja katsoskun olen vielä pitkä mies,enkä ole ruma. Paranee asiat kokoajan vihdoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä huvittava tapaus, ensin sanot "en juo" ja minuutin päästä "juon vähempi"
Ja ihmettelet vielä miksi naiset ei kiinnostu susta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä huvittava tapaus, ensin sanot "en juo" ja minuutin päästä "juon vähempi"
Ja ihmettelet vielä miksi naiset ei kiinnostu susta.Vittu mä sanon mitä mä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mä sanon mitä mä haluan.
Ja siksipä kukaan nainen ei sinusta huoli. Impulssikontrollisi on nollissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siksipä kukaan nainen ei sinusta huoli. Impulssikontrollisi on nollissa.
No kyllä huolii sori vain.
- Anonyymi
Kyllä mä vielä sille oikeelle kelpaan tälläsenä ku olen.
- Anonyymi
en huoli kiitos semmoista. Aika törkeesti sanottu.. onneks oon sit paremmin aina ikisinkku.
T. Allu - Anonyymi
Haloo monet ihmiset on kaljuuntuneita ylipainosia mt vikaisia.. ootko vähän tyhmä vai?
- Anonyymi
Ei mun tarvi tommosta huolia kun käyn töissä ja on muitaki hyviä asioita. Masentunut työtön kyllä kelpaa. Mutta ei mikää vammainen.
T. Allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi tommosta huolia kun käyn töissä ja on muitaki hyviä asioita. Masentunut työtön kyllä kelpaa. Mutta ei mikää vammainen.
T. AlluMutta naisten pitäisi hyväksyä sut tuollaisena kuin olet, eli kehityshäiriöisenä, eli vammaisena? Miksi et huoli kaltaistasi naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naisten pitäisi hyväksyä sut tuollaisena kuin olet, eli kehityshäiriöisenä, eli vammaisena? Miksi et huoli kaltaistasi naista?
Koska mulla oppimisvaikeus
Puhun normaalisti ja näytän. Ei mun tarvi huolia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naisten pitäisi hyväksyä sut tuollaisena kuin olet, eli kehityshäiriöisenä, eli vammaisena? Miksi et huoli kaltaistasi naista?
En ole.vammainem vaan oppimiavaikeus esim lukihäiriö jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mulla oppimisvaikeus
Puhun normaalisti ja näytän. Ei mun tarvi huolia.Juu, suuri osa "vammaisista" näyttää ihan normaalilta ja puhuu ihan normaalisti. Silti sanot ettet huoli kaltaisestasi "vammaisesta" naisesta, mutta normaalien naisten pitäisi huolia sinusta, "vammaisesta" miehestä? Ymmärrätkö miten ristiriitaista tuollaisen vaatiminen on? Et voi vaatia naiselta sellaista mitä et itse tuo pöytään.
- Anonyymi
Edelleen ei pienu kaljamaha ja kaljuuntuminen haittaa naisia vai?
- Anonyymi
Ei haittaa.
Hoitamattomat mt-ongelmat ja haluttomuus hoitaa niitä haittaa. Kukaan nainen ei ala omaishoitajaksi kiukuttelevalle mieslapselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.
Hoitamattomat mt-ongelmat ja haluttomuus hoitaa niitä haittaa. Kukaan nainen ei ala omaishoitajaksi kiukuttelevalle mieslapselle.Ei tarvi alkaa. Mulla on töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi alkaa. Mulla on töitä.
Ei kukaan nainen ala omaishoitajaksi työssäkäyvällekään kiukuttelevalle mieslapselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nainen ala omaishoitajaksi työssäkäyvällekään kiukuttelevalle mieslapselle.
En ole mieslapsi. Olen ihan nromaali mies. Vittu mitä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mieslapsi. Olen ihan nromaali mies. Vittu mitä paskaa.
Millään mittarilla et ole normaali. Keski-ikäinen mieslapsi.
- Anonyymi
Aika monet kaljamahaiset naiset seurustelee?? Mitä hittoa se vaikuttaa?
- Anonyymi
Ja miehetkin seukkaa kaljamahaiset?
- Anonyymi
Niin, joten se sunkaan kaljamahasi ei siis ole este seurustelulle.
Ne on nuo sun mt-ongelmat ja aggressiivinen luonne joka estää ikuisesti sun naisensaannin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nuo sun mt-ongelmat ja aggressiivinen luonne joka estää ikuisesti sun naisensaannin.Ei kyllä estä todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä estä todellakaan.
Sain vakityön ja mulla on auto. Lopetin alkoholin. Naiset alkaa kohta kiinnostuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nuo sun mt-ongelmat ja aggressiivinen luonne joka estää ikuisesti sun naisensaannin.Haha ikuisesti. Olen seurustellut ennenki:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä estä todellakaan.
Kyllä todellakin estää. Ei kukaan nainen huoli tuollaisesta sekopäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti huolii. Nyt mulla om vakituinen työkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todellaki huolii. On vakityö rahaa ja kaikkee ja käytös muuttunut parempaa suuntaa. Hoidan raha sotkut ja kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todellaki huolii. On vakityö rahaa ja kaikkee ja käytös muuttunut parempaa suuntaa. Hoidan raha sotkut ja kaikki.
Ja siltikin olet aina vaan yksin.
- Anonyymi
Ihmee pinnallista idioottia väkee.
- Anonyymi
Aivan hulluja paikka täynnä
- Anonyymi
Ei ihme et täälä on iha jälkeenjäänyttä porukkaa.
T. Allu. - Anonyymi
Joo ja sovitaa saatan sit niin etten koskaa saa naista ja joudun käymää huorissa.
- Anonyymi
Kumpa malttaisitte antaa tämän ressukan olla ja jauhaa itsekseen.
Ei se miksikään muutu vaikka miten irvailisitte. Se on vain rumaa ja lapsellista.
Omaa pahoinvoinitanneko yritätte lievittää ailuiset miehet (uskoakseni miehiä enemmistö)?
Onhan se surullista että jonkun elämä on noin vaikeaa ja tuskallista, mutta kukaan ulkopuolinen ei sitä voi muuttaa, paitsi pahempaan suuntaan. Haukkumalla ja mollaamalla. Joten eiköhän jätetä Allu rauhaan. Annetaan postailla mitä postailee, ei ole pakko vastata eikä reagoida.
Allun sanoin; sairaudelle ei mitään voi.- Anonyymi
Allun sairaudelle voisi hän itse tehdä vaikka mitä muuta, kuin jankuttaa palstoilla.
- Anonyymi
Diagnooseille ei voi mitää. Mä sentää teen työtä enkä laiskottele kotona ja mulla menee iha hyvin.
- Anonyymi
Niinpä.en vain ymmärrä. ruma en ole ja mun ei tarvi ottaa vammaista naista.
- Anonyymi
Eikä yhdenkään naisen tarvitse ottaa kaltaistasi vammaista miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä yhdenkään naisen tarvitse ottaa kaltaistasi vammaista miestä.
En ole mikään vammainen. Käyn töissä ja näytän normaalilta. Aika loukkaavasti sanoit. Onneksi en välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään vammainen. Käyn töissä ja näytän normaalilta. Aika loukkaavasti sanoit. Onneksi en välitä.
Kehityshäiriö on vamma. Sulla on omien kertomustesi mukaan varsin monta erilaista vammaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityshäiriö on vamma. Sulla on omien kertomustesi mukaan varsin monta erilaista vammaa.
Ei ole. Tai no mitä sitte. Haista vittu. Mulla menee hyvin ja on töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen niille ei voi saatana mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen niille ei voi saatana mitään.
Kyllä voi. Kertomillesi "vammoille" voi itse tehdä varsin paljon. Mutta sinä oletkin valinnut uhriutua kun et jaksa vaivautua tekemään mitään töitä itseäsi kehittääksesi. Odotat vain ihmettä taivaalta.
- Anonyymi
Ei tietenkään kelpaa naisille, monikossa. Ei kukaan kelpaa kaikille. Ei ujous ole mikään ongelma, kun löytyy se oikea. Minulla , nainen, on kaksi parasta ystävää miespuolisia, muita ystäviä ei heilläkään ole.
- Anonyymi
Siinähän ei kelpaa. Vittu oon sentäs pitkä mies ja en ole ruma
100 kertaa seki pitåä mainuta ku ei ihmiset usko.
Kukka ettei tavis nättiä lihavaa naista sit saa. Semmoisen haluaisin.- Anonyymi
Vittu näitä virheitä. No mut kumma ettei sit tavis naista ja nättiä lihavaa saa. En tykkää laihoista naisista yhtään.
- Anonyymi
Edelleen ennen sain naisia kyllä ja pääsin panolle myös.
- Anonyymi
Se varmaan nykyään lämmittää, että edes joskus sait.
Niillä lämpimillä muistikuvilla saatkin pärjätä elämäsi loppuun asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä lämpimillä muistikuvilla saatkin pärjätä elämäsi loppuun asti.No mitä sitten. Sähän sen tiedätki että tulen olemaan aina ilman naista. Lähinnä tää on naurettavaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä lämpimillä muistikuvilla saatkin pärjätä elämäsi loppuun asti.Taidat itse vain runkata loppuelämäs ku et muuta saakkaan:) ei muutakun onnea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten. Sähän sen tiedätki että tulen olemaan aina ilman naista. Lähinnä tää on naurettavaa:)
Kyllä sun juttuja lukiessa huomaa että äijä tulee olemaan hautaan asti yksin. Ei kukaan nainen tuollaista ukkoa ota vaivoikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun juttuja lukiessa huomaa että äijä tulee olemaan hautaan asti yksin. Ei kukaan nainen tuollaista ukkoa ota vaivoikseen.
Hautaan asti joopa joo. Mulla on työpaikka rahaa ja olen kivan näköinen pitkä mies. Puhu lisää paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu ihan sama saatana. Olen edelleen edelleen edelleen seurustellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaan asti joopa joo. Mulla on työpaikka rahaa ja olen kivan näköinen pitkä mies. Puhu lisää paskaa
Ja silti olet aina vaan yksin.
- Anonyymi
Ei kelpaa. Naiset haluaa sosiaalisen miehen joka bailaa ja juo viinaa ja jolla on paljon kavereita. yksinäisiä syrjitään ja naiset ei sellaisia halua tuntea.
- Anonyymi
Ei todellakaan halua naiset sellaista miestä.
- Anonyymi
Naiset haluaa kunnollisen miehen joka käy töissä ja ei juo joka vloppu.
- Anonyymi
Ihmeen pellejä koko paikka täynnä. Onneksi mulla on työpaikka ja pitkistä miehistä tykätään ja ruma en ole.
- Anonyymi
Vittu montako kertaa se pitää sanoa et naiset tykkää pitkistä miehistä, ja ruma en ole enkä näytä vammaiselta!!!
- Anonyymi
Ujo mies antaa tavallaan haastetta mutta vaikeaa on tehdä tuttavuutta jos mies ei pysty keskustelemaan millään lailla ujoudeltaan..se on tosi vaikeaa vaikka kuinka yrittäisi tehdä tuttavuutta. Huumori on a ja o, ei tarvitse olla mikään supliikkimies mutta itse tykkään että mies osaa edes vähän jutun juurta vääntää.
- Anonyymi
Pps. En tykkää edes niistä supliikkimiehistä jotka ovat aina äänessä ja olevinaan..ei mulle.
- Anonyymi
Edelleen edelleen pitkät miehet on suositumpia kun lyhkäset noin 160 cm miehet. Naiset ei halua miestä joka on naista lyhkäsempi.
- Anonyymi
Onneksi olen pitkä mies ja hyvä niin. Saan olla montaa naista pidempi. Ja kukaan ei halua työtöntä pummia. Onneksi on myös töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen pitkä mies ja hyvä niin. Saan olla montaa naista pidempi. Ja kukaan ei halua työtöntä pummia. Onneksi on myös töitä.
Eli parempaa suuntaan menossa. Toivottavasti sen perus nätin lihavan löytää vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli parempaa suuntaan menossa. Toivottavasti sen perus nätin lihavan löytää vielä.
Lopetin myös alkoholin juomisen ja baaritki. seki iso plussa löytää nainen.
- Anonyymi
Ja siltikin naiset ottaa ennemmin sen tasapainoisen, aikuisen 160cm miehen kuin epätasapainoisen 190cm mieslapsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siltikin naiset ottaa ennemmin sen tasapainoisen, aikuisen 160cm miehen kuin epätasapainoisen 190cm mieslapsen.
Silti naiset haluaa miehen joka on kivan pitunen eli pitkä jolla on rahaa ja työpaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti naiset haluaa miehen joka on kivan pitunen eli pitkä jolla on rahaa ja työpaikka.
Ja silti sä olet aina vaan yksin.
- Anonyymi
Suomalainen mies on ujo loppujen lopuksi omalla tavallaan, juro sisimmältään. En tiedä johtaako tämä miesten ihmeelliseen olettamukseen että naiset rakastuvat vain juoppoihin jne. Täyttä puppua tämäkin. No, jos olet baarissa tmv. niin suomalainen mies ottaneena (ei liikaa!) näyttää sen sisinpänsä jota ei pysty selvinpäin näyttämään. Huumoriakin löytyy. Tottakai tällainen mies saa naisessa mielenkiinnon. Suomalainen mies joka puhuu ajatuksistaan jne. Tiedän, että tämä kuulostaa pinnalliselta mutta tässä on se miksi naiset rupeavat kuuntelemaan miestä- örisijöitä ei huomata.
- Anonyymi
Minä löysin rakkaani ravintolasta. Ehkä vähän hiprakassa mutta kolahti: Nyt -ilman ravintoloita- yhdessä jo 9 vuotta.
- Anonyymi
Silti mulla menee paremmin ku ennen, on töitä nyt ja ihan hyvä palkka ja lopetin juomisen.
- Anonyymi
Kukaan ei halua 160 cm haisevaa likaista työtöntä miestä joka juo joka vloppu se on ihan varma. jos naiset haluaa semmosen, ne on sekasin päästä.
- Anonyymi
Ei oikeesti jaksa näitä ääliöitä enää yhtää. Ruma en ole vaikka sanoisitte mitä. Ja varmasti saan naisen joskus.
- Anonyymi
Kaljuuntunut olen ja sille en voi mitään. enkä ole edes pahasti kaljuuntunut.
- Anonyymi
Ainoan ongelman näkisin tässä, minkä olen itse joutunut elämään kokemuksella on se, että yksinäiset miehet yleisemmin ripustautuvat naiseen ja koko elämä alkaa pyörimään naisen ympärillä. Naisesta tulee miehelle kuin koko maailma, ja jos nainen haluaa välillä olla muiden ystävien/tuttujen parissa tia jopa yksin, niin mies ottaa sen niin, että nainen ei oikeasti halua olla hänen seurassaan, vaan muiden. Sitten alkaa se mustasukkaisuus, mökötys ja syyllistäminen.
Itse en vaan jaksanut tuota enää.- Anonyymi
No kaikilla ei ole kavereita ja ystäviä
T. Allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaikilla ei ole kavereita ja ystäviä
T. AlluOngelma ei ole se, ettei miehellä ole kavereita tai ystäviä, vaan se ripustautuminen naiseen ja siitä johtuvat mustasukkaisuudet, mökötykset ja syyllistämiset, jos nainen ei halua olla miehen kanssa 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma ei ole se, ettei miehellä ole kavereita tai ystäviä, vaan se ripustautuminen naiseen ja siitä johtuvat mustasukkaisuudet, mökötykset ja syyllistämiset, jos nainen ei halua olla miehen kanssa 24/7.
Ei tarvi olla. Toki omia juttuja saa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi olla. Toki omia juttuja saa olla.
...kunhan vaan naisella ei ole kavereita, työtä, harrastuksia tai omaa elämää, niin sitten kelpaa sulle :D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kunhan vaan naisella ei ole kavereita, työtä, harrastuksia tai omaa elämää, niin sitten kelpaa sulle :D :D :D
Moni nainen kelpaa minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni nainen kelpaa minulle.
...kunhan naisella ei vaan ole kavereita eikä mitään elämää niin sitten :D
- Anonyymi
Perkele varmasti lihavan tavis nätin saan. En halua laihaa naista.
- Anonyymi
Mulla oli viimeksi tavis nätti lihava nainen. Varmasti löydän taas.
- Anonyymi
Toiset ei ole naista saaneet koskaan. Itse olen. Hahaha eli en ole toivoton masentunut mt vikainen mieslapsi.
- Anonyymi
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen joka myös juo alkoholia. NAisia tapaa vain baareissa. Olen yrittänyt tavata naisia raittiina mutta naisia ei kiinnosta. Monta vuotta olin myös raitis 4 vuotta, treenasin ja kävin töis mutta naisia ei kiinnostanut. Ei kelpaa siis raitis mies. Naiset juo itse viiniä usein ja pitävät illanistujaisia kavereilleen joten ne haluaa miehen joka ymmärtää että pitää välillä juoda alkoholia.
- Anonyymi
Tekstistäsi näkee, miksi et löydä naista. Yleistät kaikki naiset joidenkin reality-ohjelmien kautta ja luulet, että naiset juo jokapäivä viiniä ja pitävät illalliskutsuja toisilleen :D
- Anonyymi
Ei pidä juoda ja käydä baareissa. Naiset ei kukaan halua että mies juo joka vloppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä juoda ja käydä baareissa. Naiset ei kukaan halua että mies juo joka vloppu.
Raitis kuntoileva mies kelpaa naisille.
- Anonyymi
Ei tietenkää kiinnosta kun juot alkoholia.
- Anonyymi
Eli vähä liikaa paskaa jauhetaan.
- Anonyymi
Aika paljo näkee rumia rumempia miehiä ja lyhkäsiä kun minä. Itse sentään en ole ruma ja olen pitkä mies.
- Anonyymi
Vaikka on pitkä ja kivan näkönen. Naiset ei tule juttelee ja kiinnostu.
- Anonyymi
Ja niilläkin miehillä on naiset. Mukava mies saa naisen. Kaltaisesi kuspää ei ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niilläkin miehillä on naiset. Mukava mies saa naisen. Kaltaisesi kuspää ei ikinä.
Mä en ole kusipää. Nainen kehui mua tänään että vielä varmasti naisen saan. Olen vielä töissä. Monet on työttömiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole kusipää. Nainen kehui mua tänään että vielä varmasti naisen saan. Olen vielä töissä. Monet on työttömiä
Kuspäistä toimintaa on lyödä naisia ja heitellä naisten päälle juomia ja haukkua työkavereita ja jättää menemästä töihin kun "ei jaksa herätä".
Eli todisteet puhuvat vahvasti sua vastaan, varsin selkeästi olet kuspää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuspäistä toimintaa on lyödä naisia ja heitellä naisten päälle juomia ja haukkua työkavereita ja jättää menemästä töihin kun "ei jaksa herätä".
Eli todisteet puhuvat vahvasti sua vastaan, varsin selkeästi olet kuspää.Kusipää. Haha. en lyö enää naisia. Menen töihin en herää aamulla väsyneenä töihin. Meen yötöihin. Lopetin juomisen. Pidä pää kii.
- Anonyymi
Onneksi en ole ruma. Pitää vähä panostaa lisää että saisi naisen.
- Anonyymi
Ei naisiin vain tutustu missää yksinäinen mies.
- Anonyymi
Edelleen en ole vammainen. Mulle ei olla todetty lievää kehitysvammaa. Pärjään palkkatöissä olen normaalin näkönen en ruma. Lisäksi mulla on ollut parisuhde ja lukuisia naisia.
- Anonyymi
Mulla ei ole downin syndroomaa. Oppimisvaikeus on. Kielellinen häiriö. Huono kielitaito. Masennus. Tunne elämän ongelmia. Iha hyvä tyyppi oon.
- Anonyymi
Eikä kaikki naiset saatana katso ulkonäköä.
- Anonyymi
Täälä tulee todella törkeitä juttuja huhu.
- Anonyymi
Haluaisin tavis lihavan nätin naisen joka käyttää kireitä housuja ja on hot.
- Anonyymi
Jos peniksen koko ylittää keskiverron suomalaismitan ja tulot ovat vähintään sen 3500eur/kk niin ongelmia ei ole. Pituutta on oltava se yli 180 cm. Manlet-ätmit jäävät ilman, varsinkin jos ovat vielä kilttejä ja kunnollisia.
- Anonyymi
Vittu mitä juttuja:).
- Anonyymi
Ei noin isoja tule ole ku aika harvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin isoja tule ole ku aika harvalla.
Siis noin isoja tuloja ei ole kun harvalla.
- Anonyymi
Pituutta on 195 cm.
T allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituutta on 195 cm.
T alluJa silti sulla ei ole naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti sulla ei ole naista.
Ei ole ja oli ennen naisia nainen jota panin.
- Anonyymi
Yritin naista treffeille ei halunnu sanoi että koronan takia ei halua tavata ketää. Tommosia ne on. Sit laittaa miehelle jatkoja kun ei kiinnosta.
- Anonyymi
Haluaisitko mieluummin että ne naiset sanoisi sulle rehellisesti, että eivät halua tavata koska olet epätoivoinen, hankala, vaikeasti ymmärrettävä, aggressiivinen vonkaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko mieluummin että ne naiset sanoisi sulle rehellisesti, että eivät halua tavata koska olet epätoivoinen, hankala, vaikeasti ymmärrettävä, aggressiivinen vonkaaja?
Huhuhuh nyt en sori jaksa enää idioottija pilaamaan fiilikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuhuh nyt en sori jaksa enää idioottija pilaamaan fiilikset.
Sitten sun ei vaan pidä käydä täällä palstalla, jos totuus noin kovasti sattuu. Täällä et tule minkään muunlaisia kommentteja ikinä saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole agressiivinen enää
- Anonyymi
Haistakaa tiedäks kaikki helvetin paskan.
- Anonyymi
Saatana alkaa olee mitta täynnä saatana. Vittu ihminen mäki oon ja halun naista
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11251794
Nainen näyttää ihan normaalilta. Mä en edes ole lievästi vammainen. Todettu heikkolahjaisuus. - Anonyymi
Sitäpaitsi monet miehet varsinkin ovat todella lapsellisia eivätkä ole kasvaneet aikuseksi. Vittu mua haukutaa vaa mieslapseksi. Kattokaa peilii himonussijat.
T. Allu - Anonyymi
"-Oppimisvaikeus on.
-Kielellinen häiriö.
-Huono kielitaito.
-Masennus.
-Tunne elämän ongelmia. "
Aikuisten oikeesti Allu, kyllä sinulla tuota kuormaa sen verran paljon on että siinä ei enää pituus tai ns. komeus eikä työssäkäynti riitä kompensoimaan mitään.
Oppimisvaikeus; sitä on eriasteista ja jos se on ainoa asia joka mättää sen voi hyvin kompensoida muilla hyvillä ominaisuuksilla.
Kielellinen häiriö. Sen kanssa sama, monen asteista. Jos toisen kanssa
kommunikointi kuitenkin on vaikeaa ja ymmärretyksi tuleminen hankalaa on aikas vaikea sellaisen ihmisen kanssa itään yhteisä luoda.
Huono kielitaito. Hyvin useilla suomalaisilla varmasti on huono kielitaito joten siinä et erotu joukosta, Jos e olisi ainoa hankaluus.
Masennus. Siihen saa apua jos haluaa. Masennustakin on monen asteista mutta syvemmin masentuneen kanssa on kyllä raskasta elää.
Nämä kaikki luettelemasi asiat yksin esiintyessään eivät välttämättä haittaa paljoa, mutta kaikki nämä yhdessä, siinä sitä kuormaa onkin!
Sitten tunne-elämän ongelmat, ja ne tässä se kaikkein suurin probleema onkin!
En usko että kovinkaan hevillä ei ihmistä löydy joka haluaa tunne-elämän häiriöistä kärsivän kumppanin! Sitä paitsi jos sinulla on diagnosoitu tunne-elämän vaikudet, se tarkoittaa epävakaata persoonaa jota väität ettei sinulla ole!
Se on vakava ongelma ja vaikeuttaa todella ihmissuhteita.
Tiedän että mikään mitä minä tai kukaan muu sinulle sanoo, ei mene jakeluun ja pyyhkäiset kaikki pois. Se kuuluu sairaudenkuvaan. Siksi sinulle ei kukaan jaksa asiallisesti enää vastata.- Anonyymi
Joo ihan sama. Luuletko et rupeen oleen aina ilman naistam silti käyn töissä ja mulla menee hyvin saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan sama. Luuletko et rupeen oleen aina ilman naistam silti käyn töissä ja mulla menee hyvin saatana.
Ei mun tarvi tollasta paskaa kuunnella. Edelleen ei olla todettu epävakaata persoonaa saatana.
- Anonyymi
No näille asioille en vaan voi mitään. Silti en ole kehitysvammainen meneekö jakeluun saatana?
- Anonyymi
Siinähän ei vastaa. En mäkää jaksa enää teitä. Oon vain ihmisenä vaikee valittaja ruikuttaja. Silti edelleen mulla menee ihan hyvin. Osalla alueella menee hyvin. Olen hakenut apua ja syön lääkkeitä ja sain työpaikan saatana.
- Anonyymi
Helvetti joillekki asioille ei voi mitään. sentää olen ilonen että en istu rullatuolis.
- Anonyymi
Olen saanut apua ongelmiini. Piste.
- Anonyymi
Mussa on paljon hyviäkin asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mussa on paljon hyviäkin asioita
Piilotat ne varsin hyvin, sillä palstalla sun juttuja vuosia lukeneena ei kukaan ole täällä huomannut sussa yhtäkään hyvää piirrettä.
- Anonyymi
Okei sovitaan etten sitten saa diagnoosien ja tyhmyyden takia naista. Ihan vitun sama. Alkaan käymää huoriaaa joskus ja teen töitä.
- Anonyymi
Vittu huorissa saatana. Alkaa olee mitta täynnä. Mulla menee ihan hyvin elämä. A en ole ruma.b käyn töissä. C asun uudes asunnos. D mulla on ajokortti ja auto. E hyvä palkka. F oon kivan pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu huorissa saatana. Alkaa olee mitta täynnä. Mulla menee ihan hyvin elämä. A en ole ruma.b käyn töissä. C asun uudes asunnos. D mulla on ajokortti ja auto. E hyvä palkka. F oon kivan pitkä.
Kerta mulla on nyt vakityö niin voin alkaa laihduttaa ja mennä jossain vaihees hiustensiirtoon. Kattokaa vaa luuserit paskat peiliinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerta mulla on nyt vakityö niin voin alkaa laihduttaa ja mennä jossain vaihees hiustensiirtoon. Kattokaa vaa luuserit paskat peiliinne.
Panostan ihan vitusti nyt itseeni ja en lopeta töitä vaikka olis mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se työttömyys esti sun laihdutusprojektia?
Olet vuosikausia uhonnut että nyt lähtee läskit. Milloin aiot oikeasti tehdä elämäntapamuutoksen ja pudottaa ne runsaat ylikilosi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vuosikausia uhonnut että nyt lähtee läskit. Milloin aiot oikeasti tehdä elämäntapamuutoksen ja pudottaa ne runsaat ylikilosi?Miksi vitussa mun pitäs pudottaa.. en vitussa pudota koskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vuosikausia uhonnut että nyt lähtee läskit. Milloin aiot oikeasti tehdä elämäntapamuutoksen ja pudottaa ne runsaat ylikilosi?Luuletko saatana että paino estää tai maha naisen saamisen. Olet aika imbesilli sori vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vitussa mun pitäs pudottaa.. en vitussa pudota koskaa.
Itsehän sä olet vuosikausia täällä palstalla jankuttanut että "pitäisi painoa pudottaa" :D
Paino ei estä naisen löytämistä.
Mutta kysymys olikin että miten se sun työttömyys esti sun laihduttamista? Ja miksi kuvittelet että työssäkäynti vauhdittaisi laihdutustasi, kun et ole moneen vuoteen saanut aikaiseksi tiputtaa painoa vaikka aikaa sulla kyllä olisi ollut yllin kyllin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sä olet vuosikausia täällä palstalla jankuttanut että "pitäisi painoa pudottaa" :D
Paino ei estä naisen löytämistä.
Mutta kysymys olikin että miten se sun työttömyys esti sun laihduttamista? Ja miksi kuvittelet että työssäkäynti vauhdittaisi laihdutustasi, kun et ole moneen vuoteen saanut aikaiseksi tiputtaa painoa vaikka aikaa sulla kyllä olisi ollut yllin kyllin?Ei kiinnosta tiputtaa painoa saatana.
- Anonyymi
Toiset miehet ei ole koskaan seurustellu. Minäpäs olen.
T. allu- Anonyymi
Yli 90% Suomen aikuisesta miesväestöstä on joskus seurustellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 90% Suomen aikuisesta miesväestöstä on joskus seurustellut.
Kyllä minäki olen seurustellut.
T. allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäki olen seurustellut.
T. alluNiin, se ei ole mikään meriitti. Suurin osa on. On epätavanomaista jos ei ole koskaan seurustellut. Et ole tuossa asiassa mitenkään erikoinen lumihiutale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se ei ole mikään meriitti. Suurin osa on. On epätavanomaista jos ei ole koskaan seurustellut. Et ole tuossa asiassa mitenkään erikoinen lumihiutale.
Edelleen haluan naisen.
- Anonyymi
Alkaa nii ottaa päähän nää ihmiset ja paskanjauhamiset. Mulla menee hyvin on töitä ja kaikkee.
- Anonyymi
Aina mollataaan.Aina. Joko mies on läski ruma työtön tai tyhmä joka ei saa koskaa naista. On muka aina vika miehessä.
- Anonyymi
Paljo on läskejä ja rumia ikisinkkunaisia jotka ei saa koskaan miestä.
- Anonyymi
Menkää töihin luuserit sossupummit. Saisitte joskus naistaki.naista ei kiinnosta työtön mies joka juo rahansa.
- Anonyymi
Joo ettehän te rumat miehet kelpaa ja lyhkäset naisille. Kasvakaa vähä pituutta. :)
T. Allu- Anonyymi
Onneksi en ole ruma ja onneksi olen pitkä mies. Olen ilonen siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en ole ruma ja onneksi olen pitkä mies. Olen ilonen siitä.
Naiset ei halua alle 180 cm miestä joten joudutte aina runkkaamaan ja olemaan ilman naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ei halua alle 180 cm miestä joten joudutte aina runkkaamaan ja olemaan ilman naista.
Eipä näytä sulle pitkällekään miehelle pesää irtoavan että samassa veneessä vaikutat olevan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä sulle pitkällekään miehelle pesää irtoavan että samassa veneessä vaikutat olevan :D
No kyllä mä vielä pillua saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä mä vielä pillua saan.
Rahalla saa vaikka mitä!
- Anonyymi
Kato ihmiset hiljeni. Silti mulla on ollut lukuisia naisia ennen.
- Anonyymi
Joo, se venäläinen viiskymppinen maksullinen, olet kertonut. Vau. Kyllä on palstalla kaikki kateudesta vihreinä kun pääsit kyntämään vanhaa, paksua maksunaista.
- Anonyymi
Repikää siitä rumat työttämät köyhät luuserit.
- Anonyymi
Työttömät vittu luuserit.
- Anonyymi
Ja tämä Allu on aikuinen pian nelikymppinen mies?!???!
Jos ei tietäisi ja pelkkiä postauksia lukisi olettaisi olevan kyseessä keskenkasvuisen pikkunulkin. Mutta aikuinen mies....!!!- Anonyymi
Jauha vähä lisää paskaa.
- Anonyymi
Edelleen olen 35 v en lähellekkää 40v. Ei mua kiinnosta paskaakaa mitä musta ajatellaa. Ei paskaakaa.
- Anonyymi
Ja mulla on sentää työpaikka hieno asunto ja auto.
- Anonyymi
Eikä nekään auta sua saamaan naista. Voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen edelleen mulla on ollut parisuhde ja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs auttaa.
- Anonyymi
Alkaa todellaki nää idiootit jo riittään.
- Anonyymi
Edelleen haluan tavis nätin lihavan naisen piste.
- Anonyymi
Edelleen, sellaista et tule koskaan saamaan, piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, sellaista et tule koskaan saamaan, piste.
Kyllä tulen. Piste. Ja sehän nähään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulen. Piste. Ja sehän nähään.
Vuosia olet sanonut että "vielä sellaisen saan", ja vuosiin et ole saanut. Todisteet siis eivät ole puolellasi tässä eipäsjuupastelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia olet sanonut että "vielä sellaisen saan", ja vuosiin et ole saanut. Todisteet siis eivät ole puolellasi tässä eipäsjuupastelussa.
Hahahha. 2 v sitte seurustelin kaunii tavis lihavan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saan vielä naisen.
- Anonyymi
Kato vihdoin porukka hiljeni.
- Anonyymi
Jos kerta tavis nätti lihava saanu ruman miehen niin kyllä mäki tuommosen saan. Olen paremman näkönen.
T. Allu- Anonyymi
Uusi kausi tempparit.ville ja anna. Ruma tuo mies ja nainen on lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi kausi tempparit.ville ja anna. Ruma tuo mies ja nainen on lihava.
Eli naiset ei katso vaan miehen ulkonäköä. Ruma mie saanu nätin lihavan naisen.
- Anonyymi
Tässä uuden kauden pari.. Anna, 21, ja Ville-Pekka "VP", 21, Joensuu.
Nyt tiedän että voin saada nätin tavis lihavan naisen. Ja nyt on vakituinen työkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uuden kauden pari.. Anna, 21, ja Ville-Pekka "VP", 21, Joensuu.
Nyt tiedän että voin saada nätin tavis lihavan naisen. Ja nyt on vakituinen työkin.Siis luulet että koska yksi ruma mies sai kainaloonsa lihavan naisen, niin se tarkoittaa että sinäkin saat?
On sulla logiikka kohillaan :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luulet että koska yksi ruma mies sai kainaloonsa lihavan naisen, niin se tarkoittaa että sinäkin saat?
On sulla logiikka kohillaan :DKyllä voin saada lihavan tavis nätin. Olen useamman saanut ja pannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voin saada lihavan tavis nätin. Olen useamman saanut ja pannut.
Toivossa ja unelmissa on hyvä elää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivossa ja unelmissa on hyvä elää!
Mitä hittoa. Ai mun mahkut ei riitä lihavaa naiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa. Ai mun mahkut ei riitä lihavaa naiseen?
Kyllä varmasti lihavan naisen saan.
- Anonyymi
Eli rumatki miehet saa kyllä naista
- Anonyymi
"Edelleen olen 35 v en lähellekkää 40v. "
Allu se on luonnonoikku: viime vuonna 35 tänä vuonna 35 ensi vuonna 35.....
On tainnut matematiikan tunnilla nukuttu!? Minun laskuoppini mukaan 35 on viisi vuotta vaille 40. Viisi vuotta! Ja tänä vuonna sitten 36 ja neljä vuotta vaille...
Keski-ikä alkaa nelikymppisenä, sille et voi mitään sinä eikä kukaan muukaan.
Ja sitä kohden huitelet kovaa kyytiä.
Vanheneminen on luonnollista ja kaikki elävä vanhenee, ei siinä mitään kummallista. Joskus vain mieli ei pysy iän mukana. On lapsen mieli aikuisen kropassa.
En tiedä miksi tälle tyypille vaivaudun vastaamaan......- Anonyymi
Ei tarvi vastata. vedä vaikka kätees. sentää mulla on kaikki hyvin. edelleen ei kiinnosta vittuakaa mitä musta ajatellaa.
T. Allu - Anonyymi
Kaikki vanhenee lol. Mitä vitun väliä?ootko aivan saatana sekasin. Osa lihoo osa jää yksin ilman naista. Osa kaljuuntuu saatana.
- Anonyymi
Juurikin täytin 36. Mitä sitten. Ihanko olen liian vanha saamaa naisen. Parempi ku nauran tälläsille idiooteille.
- Anonyymi
Allu on ollut "kolmekymppinen" vuosikausia. Tuo 35v on se lukema minkä hän useimmiten kertoo, ensimmäisen kerran taisi sanoa olevansa 35v tuossa kolmisen vuotta sitten. Eli hän lienee todellisuudessa jo yli neljänkymmenen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu on ollut "kolmekymppinen" vuosikausia. Tuo 35v on se lukema minkä hän useimmiten kertoo, ensimmäisen kerran taisi sanoa olevansa 35v tuossa kolmisen vuotta sitten. Eli hän lienee todellisuudessa jo yli neljänkymmenen.
Hahhha naurattaa olen 36 v luuserit.
- Anonyymi
Juu älkää vastatko mitää ihan sama. Ei muakaa kiinnosta. Ihmiset tykkää musta töissä sain vakityön ja mulla menee hyvin. Toivottavasti naisen myöhemmin.
- Anonyymi
"Ihmiset tykkää musta" mutta kuitenkin kerrot ettei kukaan puhu sulle siellä töissäkään. Ei siis ihan kuulosta siltä että susta siellä töissäkään kukaan tykkäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihmiset tykkää musta" mutta kuitenkin kerrot ettei kukaan puhu sulle siellä töissäkään. Ei siis ihan kuulosta siltä että susta siellä töissäkään kukaan tykkäisi.
Mitä sitten. Miksi sitten sain vakityön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten. Miksi sitten sain vakityön?
Jos olet niin tykätty töissä niin miksi sitten valittelet jatkuvasti, että "töissäkään kukaan ei puhu mulle"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet niin tykätty töissä niin miksi sitten valittelet jatkuvasti, että "töissäkään kukaan ei puhu mulle"?
No en tunne ihmisiä.miehet kyl juttelee.
- Anonyymi
Mun mielestä voitte kattoo kaikki luuserit peiliinne. Ammattilaisetki on sanoni että ihan hyvin voin saada naisen. Repikää siitä.
- Anonyymi
Toistaiseksi et ole naista saanut, joten näyttäisi siltä että "luuserit" ovat tässä oikeassa ja "ammattilaiset" väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi et ole naista saanut, joten näyttäisi siltä että "luuserit" ovat tässä oikeassa ja "ammattilaiset" väärässä.
Sain ennen naista sori vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain ennen naista sori vaan.
Sepä ei vaikuta auttavan nykytilanteeseesi millään tavalla, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä ei vaikuta auttavan nykytilanteeseesi millään tavalla, vai mitä?
Mitä sitte sain silti naisia. vittuako se sulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain 3 kk sitte naista ja panin häntä.
- Anonyymi
Sitten saatana ei saa ollenkaa valittaa, moni mies valittaa kun ei saa koskaan naista.
- Anonyymi
Todella monet saatana valittaa kun ei saa koskaa naista. Alkaa totaalisesti palstan idiootti porukkaan palaan hermot.
- Anonyymi
Noin se meni mullakin,ei naista,sitten välähti,vaihdoin uskontoa ja uusiin seuroihin.nyt niitä naisia on jo ollut kolme.Jälkikasvua riitää ihan liiaksikin.
On tässäkin asiassa kantamista. Liika on liikaa.
Saas nähdä kun sitten aikanaa alkaa minun "monttupileet" perillisiä riittää
10% voimin. Henkissä vielä ollaan,ja olen alkanut ajatella "Ilkan" tavoin,pitäisko vielä nuorentaa. Moron! - Anonyymi
Edelleen edelleen naisille kelpaa ruma tavis mies. Edelleen ei tarvi olla komea top 10 mies.
- Anonyymi
Edelleen edelleen se ei ole ulkonäkö mikä allua estää naista saamasta. Edelleen edelleen ne on nuo vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat, aggressiivisuus, epätoivoisuus yms luotaantyöntävät piirteet jotka karkottaa naiset anden ympäriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen edelleen se ei ole ulkonäkö mikä allua estää naista saamasta. Edelleen edelleen ne on nuo vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat, aggressiivisuus, epätoivoisuus yms luotaantyöntävät piirteet jotka karkottaa naiset anden ympäriltä.
Mitä sitte? Mä oon kerrankin vakituinen hyvä palkkainen työntekijä ja musta tykätään töissä ja pysyn täälä. Mulla on asiat hyvin ja nainen sanoi tänää chatissa että olen mukava ja löydän vielä naisen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte? Mä oon kerrankin vakituinen hyvä palkkainen työntekijä ja musta tykätään töissä ja pysyn täälä. Mulla on asiat hyvin ja nainen sanoi tänää chatissa että olen mukava ja löydän vielä naisen kyllä.
Ihminen jolla on asiat hyvin, ei itke aamusta iltaan keskustelupalstoilla miten huonosti hänellä on asiat. Jätä palstailu ja keksi joku kehittävämpi harrastus.
- Anonyymi
Totaalisesti palaa hermot tähä palstan porukkaan!
- Anonyymi
Mene pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois!
En saatana mene. Mua ei kiinnosta yhtään mitä musta ajatellaan saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saatana mene. Mua ei kiinnosta yhtään mitä musta ajatellaan saatana.
Jos sulla kerran palaa hermo palstaan, niin eikös fiksu ihminen jättäisi sitten palstailun ja keksisi järkevämpää tekemistä elämälleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla kerran palaa hermo palstaan, niin eikös fiksu ihminen jättäisi sitten palstailun ja keksisi järkevämpää tekemistä elämälleen?
Alkaa niin palaa hermot näihi idiootteihin mä kuitenki haluan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa niin palaa hermot näihi idiootteihin mä kuitenki haluan naisen.
Miksi siis käyt palstalla, kun tiedät erinomaisen hyvin millaisia kommentteja täällä saat? Olet vuosia saanut täällä samoihin viesteihisi samat vastaukset, ei ne miksikään muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis käyt palstalla, kun tiedät erinomaisen hyvin millaisia kommentteja täällä saat? Olet vuosia saanut täällä samoihin viesteihisi samat vastaukset, ei ne miksikään muuksi muutu.
Ei näytä muuttuvan. Sama paska jatkuu.
- Anonyymi
Monella nyt ei vain ole naista. Se on semmosta.
- Anonyymi
Saatana kyllä mä sen naisen vielä saan. Kivan näköinen pitkä mies olen.
- Anonyymi
Ja nyt menee paremmin ku ennen, sain töitäki.
- Anonyymi
Parempi kun ei kirjota mitään.
- Anonyymi
Totta. Voi kun joskus ottaisit omista neuvoista vaarin ja jättäisit tämän palstailun lopullisesti. Mitään positiivista et täältä irti saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Voi kun joskus ottaisit omista neuvoista vaarin ja jättäisit tämän palstailun lopullisesti. Mitään positiivista et täältä irti saa.
Totta. pakko kai lopettaa. Nyt sain vakituisen työn ja keskityn siihen.
- Anonyymi
Alkaa niin mitta olee täynnä näitä idiootteja. Todellaki saan vielä naisen..en ole ruma. Olen pitkä. Olen aikustunut. Sain vakituisen työn. Edelleen varmasti kelpaan naiselle. Mua välillä kehutaan että olen kivan näkönen ja mukava pitkä mies. Vaikka miten mua haukkusitte.
- Anonyymi
Vaikka miten te mollaisitte vaikka miten. Sille oikeelle kelpaan kaljuuntuneena isomahaisena läskinä. Tommoset asiat hitto vie ei ole naiselle tärkeintä saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka miten te mollaisitte vaikka miten. Sille oikeelle kelpaan kaljuuntuneena isomahaisena läskinä. Tommoset asiat hitto vie ei ole naiselle tärkeintä saatana.
Ei, ei monelle olekaan. On kaljuja ja isomahaisia miehiä joilla hyvä toimiva parisuhde.
Mutta - tiedätkö mitä muuta heillä on, jotain miljoona kertaa tärkeämpää kuin hyvä ulkonäkö?
Psyykkinen tasapaino, kyky olla puoliso ja mies naiselle. Ymmärrys hoidattaa ongelmansa jos niitä tulee.
Kyky normaaliin työhön ja toimintaan yhteiskunnassa. Kaiken kaikkiaan olla aikuinen tasapainoinen mies.
Sinun Allu postauksistasi vuosien varrella on heijastunut ja heijastuu edelleen hyvin epätasapainoinen kaoottinen mieli. Se on suuri este normaalin suhteen solmimiseen terveen naisen kanssa.
Ja huuda ja riehu niin paljon kuin lystää, totuus on tämä.
Terveisin nainen. - Anonyymi
Jos sulla on mitta täynnä palstaa, niin helpoin ratkaisu on pysyä pois palstalta. Sitähän ne sun terapeutitkin on moneen kertaan sanoneet, että älä roiku keskustelupalstoilla pahoittamassa mieltäsi.
Sinä olet allu jo vuosia näille palstoille kirjoitellut. Tiedät tasan tarkkaan millaisia vastineita täällä saat. Fiksu mies olisi jo ajat sitten jättänyt palstailut, kun ei näistä jutuista tule sulle muuta kuin paha mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on mitta täynnä palstaa, niin helpoin ratkaisu on pysyä pois palstalta. Sitähän ne sun terapeutitkin on moneen kertaan sanoneet, että älä roiku keskustelupalstoilla pahoittamassa mieltäsi.
Sinä olet allu jo vuosia näille palstoille kirjoitellut. Tiedät tasan tarkkaan millaisia vastineita täällä saat. Fiksu mies olisi jo ajat sitten jättänyt palstailut, kun ei näistä jutuista tule sulle muuta kuin paha mieli.Joo mut jotenki porukka ei tajua et en ole ruma ja oon seurustellut lihavan nätin naisen kanssa. ei mee kaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei monelle olekaan. On kaljuja ja isomahaisia miehiä joilla hyvä toimiva parisuhde.
Mutta - tiedätkö mitä muuta heillä on, jotain miljoona kertaa tärkeämpää kuin hyvä ulkonäkö?
Psyykkinen tasapaino, kyky olla puoliso ja mies naiselle. Ymmärrys hoidattaa ongelmansa jos niitä tulee.
Kyky normaaliin työhön ja toimintaan yhteiskunnassa. Kaiken kaikkiaan olla aikuinen tasapainoinen mies.
Sinun Allu postauksistasi vuosien varrella on heijastunut ja heijastuu edelleen hyvin epätasapainoinen kaoottinen mieli. Se on suuri este normaalin suhteen solmimiseen terveen naisen kanssa.
Terveisin nainen.Selvä. No ei paljo kiinnosta. Sit sun pitää varmaa etsiä sellainen mies. Olen paljo muuttunut kasvanut aikuiseksi. Sain vakityön missä olen hyvä. Mulla on rahaa. Edelleen hyvät mahkut löytää nainen. Piste.
T. allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin nainen.Ei mun tarvi tollasia naisia kuunnella jotka ajattelee noin ikävästi minusta. Muutama nainen kehuukin minua että en ole ruma ja olen kiva mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin nainen.Olen edelleen mennyt parempaam suuntaan. Kyllä jos lisää muutun pitäisi tavis lihava nainen saada.
- Anonyymi
Ei kelpaa.
- Anonyymi
kyllä sä varmaan jonkun sadan jännämiehen käyttämän yh-äidin saat
tasokkaisiin naisiin ei mitään mahkuja
voit testata tasosi tinderissä - jos saat yli 10 matchia ekana päivänä niin menee tavismiehen näkökulmasta todella hyvin (matchien toki tulee olla aitoja ihmisiä eikä botteja)- Anonyymi
En tarvi mitää tasokasta naista kun ei kertakaikkiaan kiinnosta. Normi lihava tavis nätti nainen kiinnostaa. Siihen mun naamalla kyllä ja pituudella ja työllä riittää mahkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvi mitää tasokasta naista kun ei kertakaikkiaan kiinnosta. Normi lihava tavis nätti nainen kiinnostaa. Siihen mun naamalla kyllä ja pituudella ja työllä riittää mahkuja.
Ihmetyttää sitten todella paljon mistä kummasta se sitten mättää kun sun naamalla ja pituudella ja työllä riittää niitä mahkuja?
Miksi koskaan kuitenkaan ei onnistu? Miksi aina ja jatkuvasti jäät yksin? Miksi et pääse puusta pitkään, pelkkää uhoa ja mesoamista?
Kun on sitten noin todella hyvin asiat, miksi mies jää aina yksin? Miksi, Allu?
Rumemmatkin saa naisia kuten itse olet jankuttanut, Miksi Allu joka on niin komea ja pitkä ja erinomainen työpaikka, ei saa ketään? Miksi?
Voisiko siihen olla eräs tietty syy......? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää sitten todella paljon mistä kummasta se sitten mättää kun sun naamalla ja pituudella ja työllä riittää niitä mahkuja?
Miksi koskaan kuitenkaan ei onnistu? Miksi aina ja jatkuvasti jäät yksin? Miksi et pääse puusta pitkään, pelkkää uhoa ja mesoamista?
Rumemmatkin saa naisia kuten itse olet jankuttanut, Miksi Allu joka on niin komea ja pitkä ja erinomainen työpaikka, ei saa ketään? Miksi?
Voisiko siihen olla eräs tietty syy......?Vittu edelleen en tiedä. Ihme naisia. En ole vain törmännyt siihen oikeeseen ja olen ujo mies. Vittu en tiedä. Mä seurustelin 2 v sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko siihen olla eräs tietty syy......?Ei vain ymmärrä naisia. Aina kaikilla muilla naiset. ei oi ees kavereita. Toki työtä on onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko siihen olla eräs tietty syy......?Rumat osa saa ei kaikki. Mutta kyllä minä vielä naisen saan.
- Anonyymi
Ei tietenkää ole tasokkaisiin naisiin mahkuja. Mutta edelleen haluan tavis nätin naisen.
- Anonyymi
Edelleen olen VÄHÄN lihava. VITTU MONET LIHAVAT SEURUSTELEE EI SE ESTÄ NAISEN SAAMISTA SAATANA.
- Anonyymi
Edelleen edelleen mua ei olla sanottu rumaksi.
- Anonyymi
Edelleen mulla on ollut tosi nätti tavis lihava nainen. Itse en ole kovin lihava mulla on vain kaljamahaa. Ja kuntoilen kyllä käyn töissä olen hyvä mies oikeelle tavis lihavalle naiselle.
- Anonyymi
Ihmiset ei saatana tajua ja jankuttaa jatkuvasti tuota samaa.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee ihan hyvin. olen erilainen ihminen livenä. täälä mulla menee hermot ihmisiin ja sanon mitä huvittaa, edelleen olen pitkä ja kivan näköinen mies.. hittoko porukka ei vain tajua ja nyt en ole enää työtön on rahaa ja asiat hyvin, mahdollisuuksia on edelleen tavis naiseen ei hienoon ja prinsessaan tiedostan sen itsekki.
- Anonyymi
Ei mun tarvi alkaa laihduttaa saatana. Kelpaan kyl tälläsenää naisille.
- Anonyymi
Haluan sen tavis lihavan nätin naisen. Laihoista en pidä. Haluan nukkua senkaa lusikassa halun koskea häntä olla vierellä. Haluan nähdä hänet seksikkäissä alushousuissa.
- Anonyymi
Nytki oon salilla. Naiset tykkää kun käy salilla.
- Anonyymi
Voi sääli tuota ihmistä :(
- Anonyymi
Joskus miettii että miksi elämä on niin julmaa joittenkin kohdalla?
Kun ihmisellä olis kova halu ja hinku mutta ei resursseja joilla menestyisi parisuhdemaailmassa se on kyllä jollain tapaa epäoikeudenmukaista. Jos elämässä nyt oikeudenmukaisuutta onkaan.
Ja kun vielä puuttuu ymmärrys omasta tilastaan. Ihmettelee vaan että mikä on kun ei kelpaa eikä millään tajua vaikka rautalangata on kai useampi vuosi jo samaa väännetty.
Tuntuu melkein ihan pahalle tuon puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus miettii että miksi elämä on niin julmaa joittenkin kohdalla?
Kun ihmisellä olis kova halu ja hinku mutta ei resursseja joilla menestyisi parisuhdemaailmassa se on kyllä jollain tapaa epäoikeudenmukaista. Jos elämässä nyt oikeudenmukaisuutta onkaan.
Ja kun vielä puuttuu ymmärrys omasta tilastaan. Ihmettelee vaan että mikä on kun ei kelpaa eikä millään tajua vaikka rautalangata on kai useampi vuosi jo samaa väännetty.
Tuntuu melkein ihan pahalle tuon puolesta.Niim en ymmärrä. Kyllä ennen oli parisuhde. Nyt menee paremmin ja millään ei naiset kiinnostu.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee paremmin ku pitkään aikaan. Kyllä tavis nätti lihava pitäisi saada. Lopetin deittailun ja juomisen nii luulis et saa
- Anonyymi
Nyt kerta vihdoin jatkuva työ voin panostaa lisää naiset tykkää ku rahaa ja töissä. Ruma en ole vaikka vähän kaljuuntunut. Mulla hyvä tyyli. Tavis nätin lihavan naisen haluan.
- Anonyymi
Voi yhden kerran tätä tyyppiä....
Mies huitelee neljättäkymppiä ja on kuin pikkukakara.- Anonyymi
No en vitussa ole. toki on diagnooseja mutta en missää nimes ole 40 hitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en vitussa ole. toki on diagnooseja mutta en missää nimes ole 40 hitto.
Mulla menee nyt ihan hyvin. On töitä vakituinen paikka varmasti löydän vielä naisen.
- Anonyymi
Nyt menee paljo paremmin ku ennen. Varmasti vielä naisen saan.
- Anonyymi
Varmasti löydän tavis lihavan nätin naisen. Työtän riittää myös. Mutta nyt kun töitä ja alkaa elämä rullaa. Myös käytös parempi. Niin voin saada naisen.
- Anonyymi
En ole 2 kk juonu alkoholia ja hoidan raha asiat oon aikustunu hyvin.
T . allu - Anonyymi
Toiset saa nii helposti parisuhteen ja toiset ei millään. Mä sain nyt vihdoin työpaikan mitä en sössi. Hoidan ja maksan lainaa.voin kertoo naiselle etten ole sossupummi. Lisäks vaikka oon tyhmä niin monet jutut mussa hyviä. Lisäks oon seurustellut.
T. Allu
- Anonyymi
Kokoajan menee parempaa suuntaa. Haluan sen tavis nätin naisen vaan.
- Anonyymi
Olen edelleen lihonut en kovin paljoo. Kaljamaha on. Kaljuuntunut olen. On diagnooseja en voi niille mitää. Mutta hyvät asiat. Mul on kivan siniset silmät oon pitkä. Sain jatkuvan työpaikan. Vähensin reilusti alkoholin käyttöä. En ole juonut. Enkä hetkee juo. Haluan tavis lihavan naisen.
- Anonyymi
Tuossa on nainen mun makuun.
https://www.instagram.com/p/CIIfP6ehXtq/?hl=fi - Anonyymi
Ja porukka vielä luulee et olen lihava. Joo en ole. Olen pitkä mies. Mahaa on vaan:)
- Anonyymi
Pakko sivistää tietämättömiä ihmisiä tuohon mukautettuun opetukseen liittyen, mulla on tietoa asiasta. Vaikka oppilas olisi käynyt peruskoulun mukautetulla opetuksella, niin se EI todellakaan tarkoita että ihminen olisi TYHMÄ!! Monesti joilla on adhd, add, lukihäiriö ym. syitä, niin oppilaat ovat normaali älyisiä, mutta keskittymisen, hahmottamis vaikeuksien tai oppimis vaikeuksien takia siirretään pienryhmään, jotta ryhmässä olisi hiljaista, rauhallista ja oppilaat saisivat tiiviimpää erityistukea koulunkäyntiin. Se vaikea osa alue voi olla vaikka matikka ja kielet. Tai keskittyminen voi olla todella hankalaa monissa opetuksen osa alueissa. Nämä ovat syitä miksi oppilas siirretään erityiskouluun pienryhmään. Että suut suppuun, ennen kuin aletaan ihmisiä leimaamaan tietämättä mistään mitään!...
- Anonyymi
No niin saatana. Mulla on vaa tiettyjä ongelmia. Edelleen edelleen kyllä tavis lihava perusnätti pitäisi saada kainaloon.
- Anonyymi
Joo antaa olla. ei kukaa kirjota mitään.
- Anonyymi
Tuolla tuli paljon kommenttia, en edes lukenut kaikkia. Kirjoita netissä naiselle/useammalle. Mielellään muulla foorumilla kuin jossain deitti sivuilla. Tai miksei sielläkin.
Muhun ainakin vetosi siellä netissä se tavallisista tavallisin mies niiden itsekehuisten ääliöiden sijaan. Nyt siitä on 12 vuotta ja asutaan yhdessä.
Ei miehillä aina paljon kavereita ole, varsinkaan jos ne on seurustelleet/olleet liitossa pitkään. Moni mies on sillä tavalla yksinäinen. Työ, koti, mahdollinen kumppani, siihen se aika kuluu. Ja ehkä jokin harrastus. Useimmilta kunnon tyypeiltä puuttuu joku nousta. Nuorena. Kyllä se kumppani löytyy, älä huoli. Varmasti kiinnostaa kunnollinen, työssäkäyvä mies viimeistään kolmenkympin hujakoilla tyhmempääkin tyttöä. - Anonyymi
>> Kelpaako ujo ja kaveriton naisille? <<
Varmasti kelpaa joillekin.
Mutta valitettavan paljon sellaisia miehiä olen kuullut nimiteltävänkin ikävällä tavalla parisuhteessa.
Ujouttaan voi koittaa myös parannella ja hankkia niitä kavereita.
Naisia luultavasti ärsyttää se, jos mies ei tunnu edes yrittävän mitään asioitten muuttamiseksi tai asioitten eteen. Miestä kun yleensä ottaen pidetään tietyissä asioissa aktiivisena osapuolena. Ja jos ei täytä mittaa, voi tulla sanomista.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955