Saa kysyä myös tuhmempia kysymyksiä, mielellään niitä.
Kyselkää 13,5 vuotiaalta pojalta
12
749
Vastaukset
- Anonyymi
1. Minkä ikänen oot?
2. Minkä väriset hiukset ja silmät?
3. Seksuaalisuutesi?
4. Seurusteleks?
5. Mitä arvostat seurustelukumppanis?
6. Ookko neitsyt?
7. Kuinka pitkä penis?
8. Onks murrosikä alkanu ja mis on karvoja?
9. Millon viimeksi stondasi?
10. Millon viimeksi runkkasit ja saitko siemensyöksy?
11. Fantasias?
12. Ookko nähny kavereitas alasti? Mitä huomasit?
13. Käytkö salil? Harrastaks jotai?
Mp gallupista?1. Oon 13,5 vuotias
2. Hiukset vaaleen ruskeet, silmät sinivihreet
3. Hetero, mutta haluaisin runkata toista poikaa ja ottaa suihin kokeilu mielessä.
4. En seurustele
6. Oon neitsyt
7. Erektios noin 15 cm
8. On alkanu, karvoja alapäässä.
9. Tänään kun kävin suihkus puol seittemän
10. Runkkasin viimeksi perjantai aamuna ja sain siemensyöksyn
11. Kolmen poikaa ja kaksi tyttöö, tytöt runkkais meitä poikii ja ottais suihin ja pojat runkkais toisiian ja ottais toisilt suihin.
12. Oon nähny luokkalaisiani alasti kun oli uintia. Joillain on kiihottava kroppa varsinkin niil jotka harrastaa lätkää ja jalkapalloo, niil on hyvä peppu
13. En käy salil enkä harrasta mitään, mut en oo mikään läski.
Hyvä gallup, lisää kysymyksii
- Anonyymi
Mitä paat tänää päälle?
Mikä sun keskiarvo on?
Ootko hyvä koulus?
Tupakoitko?
Meetkö kouluu?- Anonyymi
Vastaa noihi mp PerSu:t?
- Anonyymi
Kummasti ei vastannut sellaisiin kysymyksiin jossa aikuisen pitäisi miettiä, että miten nyt tällä hetkellä menee nuo jutut. Sen lisäksi, että oli asiallisempia kysymyksiä.
Keskiarvo oli joulutoikkaris kaikista aineista 9 ja lukuaineista 9,5, oon ihan hyvä koulus, en tupakoi. Menen aina kouluun paitsi jos oon sairaana
Kysymyksii lisää
- Anonyymi
Millo sulla alko murrosikä?
Koska mittasit kikkelis ekaa kertaa?
Pidätkö boxereita pitkien kalsareitten alla? - Anonyymi
Sanoit olevasi hetero, mutta noista vastauksista voisi kyllä myös ajatella, että oot biiiiiii. kun runkkaat, nii millä ajatuksella itseäsi kiihotat. Onko jo nähnyt märkiä unia. milloin viimeksi?
- Anonyymi
Minkälaiset alushouhust sulla on nyt? Esim bokserit vai mitkä ja minkö väriset ja kokoiset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647