5 - 10 vakkaria jaksaneet olla. Vuodesta toiseen. Eikö muuta kontaktia ku 60 saitti?
Kyllä te ootte sitkaita
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Sinunkin täytynyt o l l a.
Tietenkin on muita kontakteja.
Älä luule.
Beng- Anonyymi
Onko se olemista jos tänne kurkkaa kerran viikossa tai kerran kuukaudessa? Onpa ollut rakoa nelisenkin kuukautta tai sinne päin.
Luuloni on tiedostojen väärti, ei vääristymä.
- Anonyymi
Heh.
Sinäpä tarkkaan olet seuraillut tilannetta :D
Mutta juu, mä kaiketi määriteltävissä vakkariksi. En muista tarkemmin, rekisteröin kai nimimerkin tänne joskus helmikuulla 2001. Taisin ajautua chattiin, kun jostain syystä avasin meilitilin jonkun suosituksesta. Alussa tää oli siis enenpi meilipoksi, sitten hokasin chätin ja siitä sitten hiljakseen tuli addiktoitua.
Tää oli aika pieni tekijä, mutta ensimmäisiä suomessa, siks homma kasvoi aika nopeesti todella suureksi. Chättihuoneita tuli lisää sitä mukaan, kun saivat hommattua lisää servereitä, käyttäjämäärät oli megalomaanisia. Aluks en hirveesti keskustelupalstoja seuraillut, jossain vaiheessa nämät alkoi kiinnostaa sitten enenpi.
Sitten alkoi olla kilpailijoita, erimediat kehitteli omia portaaleitaan ja viimeistään facebook jne sitten kuihdutti paikan nykyiselle mallilleen. Toisaalta, suoli24 itekkin kyllä edesauttoi kuihtumistaan, toimimaton moderointi, toimimaton tekniikka, aina vaan kehnommaksi muutettava käyttöliittymä jne. Omistajanvaihdokset toi ehkä resursseja, mutta minne lie nekin häipyneet, ei se ainakaan käyttäjämäärissä näy.
Mainittakoon, aikanaan jossain ikäryhmässä oli viitisen sataa kirjoitusta päivässä, nyt tällä palstalla muutama kymmenen. Varmasti mainostulot romahtaneet ja resurssit tosi vähissä. Pikkuportaali.
Ai niin, alunperin tällä oli maine älykköportaalina, nykyisin kutsutaan suoleksi. Käyttäjäkunta vaihtui korkeakouluopiskelijoista ja tietotekniikkaihmisistä haalarijuntteihin. Ja jutut samalla tavalla :D
Niin, kyllä mä ihan tottumuksen voimasta, lihasmuistista klikkailen suolen aika usein auki. Seurailen ja kirjoittelenkin kyllä enenpi ihan muihin paikkoihin, lehdet jne. Mua kiehtoo mylös kai katella amatillisestakin näkökulmasta menoa. Ja junttien ajatuksien käsittäminen, siinä piisaa haastetta:DDD
Jepjep.
=DW=- Anonyymi
Melkeimpä veikkaan, että jos kirjaan tämän päivän ylös ja palaan palstalle vuoden kuluttua, niin samat tietyt ja sinä olette täällä, (jos olette hengissä), kuten olette olleet aiemmatkin vuodet.
Ei tarvitse seurata palstaa sen useammin kun tietää vakkarit, ne pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkeimpä veikkaan, että jos kirjaan tämän päivän ylös ja palaan palstalle vuoden kuluttua, niin samat tietyt ja sinä olette täällä, (jos olette hengissä), kuten olette olleet aiemmatkin vuodet.
Ei tarvitse seurata palstaa sen useammin kun tietää vakkarit, ne pysyy.Ollaan ihmetelty kuinka sinä jaksat olla täällä vuodesta toiseen.
Tule vaan taas kurkkaamaan ! Tietysti tulet :DDD
- Anonyymi
Tästä on tullut jonkinlainen tapa kun iltasella ja viikonloppuisin naputtelee muutaman lauseen. Jonkinmoinen rentoutumisjuttu. Tietenkin on kiva seurata kuinka monta vakioporukasta on vielä mukana jutustelussa.
Tässä iässä ei enää oikein jaksa lähtä pitkän työpäivän jälkeen tuttavien luokse kyläileen. Harrastukset ovat suljettuina koronan takia niin niihinkään ei pääse.
Kun joku nimimerkeistä lakkaa kirjoittamasta niin miettii, jokos viikatemies kävi, vai siirtyiköhän vanhempien palstalle.
Hytinäx1- Anonyymi
Muistan yhdenkin mukavan kommentoijan, bobgeldof-nimmaria käyttäneen.
Yht'äkkiä kommentit loppuivat. Taisi olle enemmän 70 palstalla.
Huomaan, että moni seilailee sekä 60 että 70 palstalla ja se on ihan mukavaa,
jos aihe vetää kommentoimaan naapuripalstallekin,
ei kommentoijia kummassakaan ole liikaa. Ei mihinkään lakiin ole kirjattu,
missä saat kirjoittaa eikä kysy henkkaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan yhdenkin mukavan kommentoijan, bobgeldof-nimmaria käyttäneen.
Yht'äkkiä kommentit loppuivat. Taisi olle enemmän 70 palstalla.
Huomaan, että moni seilailee sekä 60 että 70 palstalla ja se on ihan mukavaa,
jos aihe vetää kommentoimaan naapuripalstallekin,
ei kommentoijia kummassakaan ole liikaa. Ei mihinkään lakiin ole kirjattu,
missä saat kirjoittaa eikä kysy henkkaria.Joo, Bobin häipymistä minäkin olen kummastellut silloin tällöin. Hänellä oli napakka ja terävä esiintyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Bobin häipymistä minäkin olen kummastellut silloin tällöin. Hänellä oli napakka ja terävä esiintyminen.
En minä minnekkään ole häipynyt. En vaan halunnut lähteä tuohon kirjautumiseen. Anonyyminä käyn ajoittain. Useimmiten aloituksieni kohtaloksi näyttää koituvan poistaminen, mutta ei se mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä minnekkään ole häipynyt. En vaan halunnut lähteä tuohon kirjautumiseen. Anonyyminä käyn ajoittain. Useimmiten aloituksieni kohtaloksi näyttää koituvan poistaminen, mutta ei se mitään..
Älä turhaan sure aloitustesi kohtaloita!
Aatetovereidesi tekemiä aloituksia on palsta pullollaan.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan sure aloitustesi kohtaloita!
Aatetovereidesi tekemiä aloituksia on palsta pullollaan.
kylmätotuusNiinpä,,mutta kuten sanoin, ei se mitään.... Tehtaillaan sitten lisää..tarpeen mukaan!
Myös sinulla äärivasemmistolaisena lienee omat "aatetoverisi"ja oma "Mestarisi"esimerkiksi uuninpankolla pötköttelemässä, vaikka Neuvostoliitto romahtikin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Bobin häipymistä minäkin olen kummastellut silloin tällöin. Hänellä oli napakka ja terävä esiintyminen.
Bobi kuulemma bongasi viikatemiehen ja läksi hänen mukaansa kertoo charlien tai hunkin tai jonkun muun enkelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bobi kuulemma bongasi viikatemiehen ja läksi hänen mukaansa kertoo charlien tai hunkin tai jonkun muun enkelit.
Puheet ennenaikaisesta kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja.
Bobgeldof..tutuille "Bob" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,,mutta kuten sanoin, ei se mitään.... Tehtaillaan sitten lisää..tarpeen mukaan!
Myös sinulla äärivasemmistolaisena lienee omat "aatetoverisi"ja oma "Mestarisi"esimerkiksi uuninpankolla pötköttelemässä, vaikka Neuvostoliitto romahtikin..Nimim. "bobgeldof" (huomaa pieni alkukirjain) kirjoitti aktiivisesti ennen eduskuntavaaleja v. 2019, Nyt ovat tulossa kuntavaalit, joten en yhtään ihmettele, että hän ilmestyi jälleen palstalle.
Ehkäpä ko. nimimerkki tekee aloituksen otsikolla "Millainen ihminen nro.2".
Jätän omaan arvoonsa olettamuksesi "aatetovereistani", eikä sellaista ihmistä politiikasta tule ikinä löytymään, jota "Mestariksi" kutsuisin.
Toivottavasti sinäkin ajattelet omilla aivoillasi, etkä seuraa sokeana "Mestariasi".
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimim. "bobgeldof" (huomaa pieni alkukirjain) kirjoitti aktiivisesti ennen eduskuntavaaleja v. 2019, Nyt ovat tulossa kuntavaalit, joten en yhtään ihmettele, että hän ilmestyi jälleen palstalle.
Ehkäpä ko. nimimerkki tekee aloituksen otsikolla "Millainen ihminen nro.2".
Jätän omaan arvoonsa olettamuksesi "aatetovereistani", eikä sellaista ihmistä politiikasta tule ikinä löytymään, jota "Mestariksi" kutsuisin.
Toivottavasti sinäkin ajattelet omilla aivoillasi, etkä seuraa sokeana "Mestariasi".
kylmätotuusLieneekö sitten alkavaa Alzheimeriä kun et millään muista vetoamaasi ja suosittelemaasi
bloginkirjoittajaa, tunnetusti äärivasemmistolaista "Uuninpankkopoikaa" jota ilmeisesti seuraat aivan "seuraajan" ominaisuudessa..josta lienet useimmat "omat ajatuksesi" saanut?
Eli se on "Mestari" sinullakin, taisipa olla matujen ilmaisesta ajokortti asiasta kyse kun "vahvasti" ehdottelit Sakun ajatusmaailmaan tutustumista? Ja Timosen kirjoituksia siteerasit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö sitten alkavaa Alzheimeriä kun et millään muista vetoamaasi ja suosittelemaasi
bloginkirjoittajaa, tunnetusti äärivasemmistolaista "Uuninpankkopoikaa" jota ilmeisesti seuraat aivan "seuraajan" ominaisuudessa..josta lienet useimmat "omat ajatuksesi" saanut?
Eli se on "Mestari" sinullakin, taisipa olla matujen ilmaisesta ajokortti asiasta kyse kun "vahvasti" ehdottelit Sakun ajatusmaailmaan tutustumista? Ja Timosen kirjoituksia siteerasit?Yskittääköhän jauhot kurkussa "kylmätotuus" nimimerkillä kirjoittelijaa kun "jauhotetuksi" joutuu? Ainakin "kommentointi" loppui kuin seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yskittääköhän jauhot kurkussa "kylmätotuus" nimimerkillä kirjoittelijaa kun "jauhotetuksi" joutuu? Ainakin "kommentointi" loppui kuin seinään.
Keskustelin nimimerkin "bobgeldof" kanssa vuonna 2019 hänen tekemässään aloituksessa "Millainen ihminen". Silloin huomasin, että näkemyksemme ovat yhtä kaukana toisistaan kuin itä on lännestä.
Hän on vankkumaton perussuomalainen, eivätkä mitkään faktat häneen uppoa.
Minulla ei ole pienintäkään aikomusta rueta enää kinastelemaan ko. nimimerkin kanssa.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Mitä Sakari Timoseen tulee, niin olen lukenut vuosia sitten muutaman hänen kirjoittamansa kolumnin.
Pitänee viikonloppuna lukea lisää.
Väite, että olisin pitänyt häntä "Mestarina", on valhe.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelin nimimerkin "bobgeldof" kanssa vuonna 2019 hänen tekemässään aloituksessa "Millainen ihminen". Silloin huomasin, että näkemyksemme ovat yhtä kaukana toisistaan kuin itä on lännestä.
Minulla ei ole pienintäkään aikomusta rueta enää kinastelemaan ko. nimimerkin kanssa.
Mitä Sakari Timoseen tulee, niin olen lukenut vuosia sitten muutaman hänen kirjoittamansa kolumnin.
kylmätotuusElä valehtele ja kaunistele, senkin kalakukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä valehtele ja kaunistele, senkin kalakukko.
Kerrohan, mitä valehtelin tai kaunistelin!
Tässä sulle aetoo savolaesta kalakukkoo. Ouppa hyvä!
https://www.youtube.com/watch?v=vNb-KY9e-6c
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusOijoi, nyt meni "Savon paronittarella" pasmat sekaisin, ja pahasti! Ei löydy ruutia sellaisen kanssa "keskusteluun" jolle aina jää toiseksi. Eikä auta edes äärivasemmistolaiseen mestariin vetoaminen..Voi surku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan, mitä valehtelin tai kaunistelin!
Tässä sulle aetoo savolaesta kalakukkoo. Ouppa hyvä!
https://www.youtube.com/watch?v=vNb-KY9e-6c
kylmätotuusOdotan edelleen vastausta kysymykseeni.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan edelleen vastausta kysymykseeni.
kylmätotuusÄärivasemmistolaisille ei kannata vastata. Koska,,tyhjän saa tekemättäkin.
Näytä meille rehellinen savolainen ensiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärivasemmistolaisille ei kannata vastata. Koska,,tyhjän saa tekemättäkin.
Näytä meille rehellinen savolainen ensiksi.KuopiJo, yksi Suomen kieroimmista ja epärehellisimmistä kaupungeista. Uuninpankkokin taisi olla savolainen? Yhden hänen kolumnin olen lukenut (ehkä Apu-Seura lehti?) vuosia vuosia sitten. Huomasin, "ai tällainen tapaus", työttömiä vähättelevä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan edelleen vastausta kysymykseeni.
kylmätotuusTiesin jo kysyessäni, etten tule vastausta saamaan. Siispä en enää odottele.
Räksyttäminen ei kuulu tapoihini. Niin alas en ikinä vaivu.
Osaltani tämä "keskustelu" päättyy tähän.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin jo kysyessäni, etten tule vastausta saamaan. Siispä en enää odottele.
Räksyttäminen ei kuulu tapoihini. Niin alas en ikinä vaivu.
Osaltani tämä "keskustelu" päättyy tähän.
kylmätotuusYski nyt rauhassa jauhot suustasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yski nyt rauhassa jauhot suustasi!
Poista sä keltainen neste päästäsi.
- Anonyymi
Omapahan on jokaisen elämä, vaikka nukkuisi nokka kiinni suomi24.ssä.
- Anonyymi
:DDD Yes. Tervetuloa vain mukaan silloin tällöin kurkkijatkin !
Minäkin kävin täällä 60 palstalla lähes päivittäin kunnes iästäni alkoi tulla kovaa porua.
Olivat laskeneet kuinka kauan olen kirjoitellut, siitä johtopäätös että olen yli-ikäinen. Ei kenellekään tullut mieleen että olen voinut alkaa käydä palstalla ala-ikäisenä. Sekin on yksi mahdollisuus.
Jos tulee nuorekas kuuskymppinen olo niin kirjaudun Mielikiksi ja käyn palstalla.- Anonyymi
"mielikki.mummo"
Höpön löpö. Et, siis ET ole mikään yli-ikäinen tälle palstalle.
Kuhan sanot, että oot justiinsa täyttänyt 60, niin se on siinä sitte :)
Sinut muistan ja luen mielelläni mielipiteitäsi. Olet hyvin järkevä tyyppi mielestäni.
Ole oma itsesi edelleen ja lurittele tekstejä mielesi mukaan.
Tule palstalle itsenäsi.
Näin toivon.
Ps. Minä olen vasta jotain 40 vee.
Heikunkeikku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mielikki.mummo"
Höpön löpö. Et, siis ET ole mikään yli-ikäinen tälle palstalle.
Kuhan sanot, että oot justiinsa täyttänyt 60, niin se on siinä sitte :)
Sinut muistan ja luen mielelläni mielipiteitäsi. Olet hyvin järkevä tyyppi mielestäni.
Ole oma itsesi edelleen ja lurittele tekstejä mielesi mukaan.
Tule palstalle itsenäsi.
Näin toivon.
Ps. Minä olen vasta jotain 40 vee.
HeikunkeikkuNeljäkymppisenä pitivät Kekkostakin, vaikka oli 75v .
- Anonyymi
Jotkut ovat 6 ja luulevat olevansa 60 sekä mölisevät.
Minua ainakin ärsyttää nuo vajaat persut.
>Simiti<- Anonyymi
Oman lukunsa ovat kuukymppisten murkkuikäiset.
- Anonyymi
Samoin ano 02:13
mutta ei kaikki ole 6
on "vajaissa persuissa" eläkeläisiäkin, enemmistö, usko tai älä.
Eräs kirjoittelee ihan muuta 80 plussassa
eli tavallisia eläkeläisten asioita, mutta persuista sen pää sekoaa, kun uskoo niitten valheisiin
kuin jumalaan. Eräs toinen etnofobinen kirjoittelee myös 70 plussassa ihan muina miehinä tai naisina
ja välillä ala-arvoisia juttujaan "vajaana persuna".
Täällä ei kyllä paljon huvita enää käydä, koska sairaan skitsot rasistiset persut
levittää sontaansa täällä jatkuvasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei kaikki ole 6
eli tavallisia eläkeläisten asioita, mutta persuista sen pää sekoaa, kun uskoo niitten valheisiin
kuin jumalaan. Eräs toinen etnofobinen kirjoittelee myös 70 plussassa ihan muina miehinä tai naisina
Täällä ei kyllä paljon huvita enää käydä, koska sairaan skitsot rasistiset persut
levittää sontaansa täällä jatkuvasti.Joo menkää vaan takaisin Niuvanniemeen. Liian kauan olette olleet avohoidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei kaikki ole 6
levittää sontaansa täällä jatkuvasti.Persut ovat suomen kansalaisia, heillä on suurin kannatus puolueista.
Haukkumalla heitä syyllistyt vihapuheeseen kansanryhmää vastaan joka on rikos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat suomen kansalaisia, heillä on suurin kannatus puolueista.
Haukkumalla heitä syyllistyt vihapuheeseen kansanryhmää vastaan joka on rikos.Nimenomaan Suomen kansalaisia ja siitä heitä syyllistetään, maalitetaan. Kertoo haukkujista sen, että eivät välitä isänmaan asioista pätkääkään. Vaan haluavat halata vuohen N * s s * joita, niin naiset kuin miehetkin.
Luulisi kotimaan asioiden kiinnostavan, vaan ei. Oikein halutaan maksaa muiden maiden murskavelkoja sekä itse että jälkikasvu. Eivät välitä siis lapsistaankaan, vaan haluavat että heidän lapsilleen jää karmea velkataakka.
- Anonyymi
Jos haluaa keskustella kuusikymppisten kanssa miksei saisi tulla mukaan ?
Tervetuloa ! Tule tuttuun porukkaan tai tule tutuksi ! Sitähä se tietehi tarkoittaa et jos täällä on ei muualla ole :D.
- Anonyymi
"siilivain"
Justihin noin:)
JA jos ei täällä ole, niin melko varmasti on muualla.
Niinku nyh esimerkiksi mä En ole muualla :)
Heikunkeikku Anonyymi kirjoitti:
"siilivain"
Justihin noin:)
JA jos ei täällä ole, niin melko varmasti on muualla.
Niinku nyh esimerkiksi mä En ole muualla :)
HeikunkeikkuSoon juurikin näin.😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955