Tuntuu et pää hajoo. Jollei naapuri tepsuta 22.30-00.00 kun jättiläisvauva asunnossansa hän viilaa jotain tai remppaa jtn, ite yritän nukkua mut pitää laittaa korvatulpat mitä inhoon käyttää. Oon liian kiltti ollut liian pitkään. Tekis mieli mennä sen ovea paukuttaan mut en uskalla kun vaikuttaa joltain mt potilaalta. Huomenna soitan isännöitsijälle
😓😡🤯
Naapuri viilaa ynnä muuta mukavaa
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos hullusuomi24 et sulle voi purkaa❤️
- Anonyymi
" Huomenna soitan isännöitsijälle"
Mut ensin on tietenkin tehtävä aloitus tänne Suomi24:lle ! - Anonyymi
Saa avautua, älä välitä noista trolleista, itsekin kärsinyt naapurimetelistä, paukutusta, ryskytystä, pamauksia yms,, isännöitsijää ei kiinnostanut,, sanoi sopikaa naapurin kanssa, herätys oli aina klo 5 tai 6, naapuri saattoi lopettaa aamuyöllä klo 2 tai 3, sanoi ettei muka metelöi ja uhkaili poliiseilla, onneksi muutti pois! Nyt ihana rauha! Soita säkin poliisille! Ja tee niin monta ilmoitusta isännöitsijälle et se kyllästyy ja tekee asioille jotakin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820