Mustalaisruhtinatar

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo Olan voittanutta. Ääni samettia.

• Anonyymi

kyllä Henry Theel oli prempi laulaja kirkas selvä ääni, ruhtinoista ja kunikaista en tiedä
      millä manööreillä ne on tullut
      https://youtu.be/SzFZmP0a3HE
      nj

• Anonyymi

En ole ikinä Olavi Virtaa kuunnellut.
      Jotenkin se mielestäni sopii paaaaljon vanhemmille ihmisille.
      Mutta, toki niin, että kukin kuuntelee sitä mikä tuntuu kivalta.
      Toi ja muut vastaavat, tuntuvat niin-niin vanhanaikaisilta, että melkein naurattaa.
      En edes nuoruudessani olisi kuunaan Olavia kuunnellut.

Heikunkeikku

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Amadeus https://youtu.be/bTEOu-BvJow on yksi suosikeistani.
        Hyvä ääni nuorella miehellä..

Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
        Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
        On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
        Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
        Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
        Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
        Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.

Heikunkeikku

• Anonyymi

• Anonyymi

Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.

Vierivä kivi ei sammaloidu.

Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että kannattaa kuunnella musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä ja vuosisadoilta.

Vierivä kivi ei sammaloidu.

Ehkäpä olen vanhanaikainen ja saat nauraa aivan vapaasti sille, että kuuntelen esim. Hiski Salomaata, Bachia tai Helismaata.

kylmätotuus

Musa unohtui.

https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musiikki on hyvin tärkeä meille ihmisille. Hyvin monille.
        Musiikki voi viedä ajatukset aivan mihin vain.
        On muisteloita sinne ja sitten sinnekin.
        Olen sitä mieltä, että musiikin kuuntelu on tärkeää ihmisen itsensä takia.
        Jokainen musiikki, oli esittäjä kuka tahansa ja mikä musiikin laji tahansa, niin jos se saa kuulijaan "tuntemuksia", niin se on aivan ihanaa.
        Minulle musiikki on aina ollut omiaan.
        Mutta ne ihmiset, jotka eivät musiikista saa tarvitsemaansa ahaa-juttuja, vaan saavat muista asioista, niin sekin on aivan ihanaa.

Heikunkeikku

Onhan siitä ihan tieteellistä näyttöä olemassa, että musiikilla on valtava merkitys hyvinvointiimme.
        Siksi onkin jopa vaarallista tyrmätä tai kyseenalaistaa toisen musiikkimaku, vaikka se poikkeaisikin omastamme.

kylmätotuus

• Anonyymi

Ihana walssin tahti. - Nm. Lentävä

• Anonyymi

Olavilla oli hyvä lauluääni, mutta sanoituksen tulkitsijana en häntä pidä.

Tämä laulu on mielestäni hänen parhain esityksensä.

https://www.youtube.com/watch?v=d_4Cfl8xNeo

Yllätyin tiedosta, että hän oli kuollessaan v.1972 vasta 57-vuotias.

Kävin usein tansseissa ja Ola esiintyi paikallisella tanssilavalla 1960-luvun loppupuolella.
      Jo silloin hän näytti yli 70-vuotiaalta ja tarvitsi apua noustessaan esiintymislavalle.
      Hänen lauluäänensä oli edelleen hyvä, mutta fysiikkansa ei.
      Kuningas Alkoholi oli tehnyt tehtävänsä.

kylmätotuus

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe