Hei, olen syöttänyt kissalleni catessyn märkäruokaa sekä primacatin kuivaruokaa (viljatonta). Minua on askarruttanut että ovatko nämä ruuat kelpoisia ja hyvä laatuisia kissalleni. Voisiko joku expertti vastata.
Kissanruoka
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tisulista imevät eliksiiri vielä, mutta aika näyttää mikä sopii mirrille, yleensä proteiiniä kuitenkin!
- Anonyymi
Anna pennulle mahdollisimman monipuolista kissanruokaa. Viljattomia ja sokerittomia pentujen foliovuokia ja märkäruokapusseja ja vain vähän laadukkaita nappuloita. Lisäksi lihaa, kanaa, kalaa, kermaviiliä, kananmunaa välillä. Näin saat kaikkiruokaisen ja terveen kissanalun.
- Anonyymi
Tämä minun kissani on jo reilusti yli 1 vuotias :) syntyi 12.9.19
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä minun kissani on jo reilusti yli 1 vuotias :) syntyi 12.9.19
O. K, Sitten ihan tavallista aikuisen kissan ruokaa,(märkäruokaa, lihoja, nappuloita vähän) monipuolisesti! Aikuista kissaa voi jo olla vaikeampi totuttaa uusiin ruokiin ja erilaiseen rakenteeseen, mutta suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O. K, Sitten ihan tavallista aikuisen kissan ruokaa,(märkäruokaa, lihoja, nappuloita vähän) monipuolisesti! Aikuista kissaa voi jo olla vaikeampi totuttaa uusiin ruokiin ja erilaiseen rakenteeseen, mutta suosittelen.
Ok. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408