tarkoitetaan?
Heman
Mitä frienzonella
13
77
Vastaukset
- Anonyymi
Friendzone
Tilanne, jossa potentiaalinen kumppani pitää yhtä platonisena ystävänä, sulkien pois romanttisen suhteen mahdollisuuden. - Anonyymi
Tarvitseeko kirjoitustaidottoman tietää tuollaisia asioita, parempi keskittyä vain yksinkertaisempiin asioihin.
- Anonyymi
Viittaako nikkisi jotenkin verisoluihin?
Herman? Her, man? - Anonyymi
Se on Jiimenin asema.
- Anonyymi
Kuka niin sanoo?
Lillis2020
Kaverivyöhyke.
- Anonyymi
Ei sovi meihin <3
T. Kumpulainen
- Anonyymi
Se on alue, jossa on kaverit. Joillekin se on Tuupovaara, joillekin Etelä-Suomi, joillekin Eurooppa ja joillekin koko hemmetin maapallo.
- Anonyymi
Sehän kirjoitetaan friendzone, ja se on tuollainen vierassana jota käytetään kun halutaan olla mukamas nuorekkaita tai muodikkaita. Ihan niin kuin kaikkien amerikan englannista lainattujen sanontojen kohdalla on.
Ihan hyvin voisi sanoa suomeksi: kaveri. - Anonyymi
Se on sitä kun kilteille ja kunnollisille ätmeille nainen sanoo "tykkään susta vaan kaverina, jonain päivänä löydät varmasti itsellesi kivan naisen kun oot noin mahtava tyyppi" jonka jälkeen tämä nainen menee täytättämään huoranvittunsa jännämiehen soossilla.
- Anonyymi
Kaverialue. Ja se kuuluu nimenomaan sinkkuuteen.
Oikeastaan kaveripohjalta on kiva tuntea erilaisia ihmisiä. Ihmiseen tutustuminen seksuaalisesti latautuneena tai romanttiset ajatukset päässä pyörien on vaikeaa.
En uskokaan, että joku nainen enää tupsahtaisi elämääni ja poksauttaisi sokat pois polvista kerralla, vaan kyllä se kävisi jonkun kaveri tutustumisen pohjalta, jos mistä. Friendzone tarkoittaa: Olet kaikkea mitä toivon kumppanilta. Mutta en halua p*nna sua, koska jos ei tulekkaan mitään, niin menetän sut.
Olen oppinut, etten siihen asemaan jää. Siinä ei tapahdu muuta kuin itsensä satuttamista. Se on kaikki tai ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965