Pitäisköhän tässä alkaa riipaisemaan kunnon känni? Tyhjänpäiväiset jankuttajat alkaa sieppaamaan, olisi hyvä ihmisellä olla jonkunlaista kritiikkiä itseänsä kohtaan
ettei latoisi "kommenttina" muutamaa typerää sanaa ilman minkäänlaista ajatuksen häivääkään, tällaista esiintyy paljon sellaisilla joilla jotakin PS- puoluetta vastaan?
Kertooko se älykyyden tasosta?
Sivistyksestä?
Jos ihminen ei sanallisesti kykene enempää kuin "Sinä olet tyhmä" "Persu ei tajua" yms..."suuriin viisauksiin"
"Keskustelua" tuollaisen kanssa kokolailla mahdotonta ajatella,
Viikonlopun viettoon
29
<50
Vastaukset
Laitoin uunin lämpiämään. Tein jauhelihapihvejä kun kaveri tulee viikonloppua viettämään. Unohdan koronan ja politiikan.
Sain valmiiksi Poncon jota olen virkannut muiden ohessa jo jonkin aikaa, siitä tuli nätti.
Sunnuntaina pitää lähteä kylille, pitää käydä näyttäytymässä muuten taloyhtiössä luulevat minun poistuneen kokonaan keskuudesta. Kai siellä pitää nyt ainakin pari viikkoa viihtyä kun lupasit taas pakkasiakin.
Ei minullakaan ole paljoa kerrottavaa, sitä samaa päivästä toiseen.
Onneksi viihdyn itse oikein hyvin elämässäni.- Anonyymi
Oiva kommentti, hyvä se on tietää taloyhtiössäkin että elossa ollaan. Eivät suotta hätäile osakkeen myynnin kanssa. Mutta kyllä mielenkiintoinen keskustelukin on jotakin,,ainakin parempi kuin itsekseen murjottaminen.
Anonyymi kirjoitti:
Oiva kommentti, hyvä se on tietää taloyhtiössäkin että elossa ollaan. Eivät suotta hätäile osakkeen myynnin kanssa. Mutta kyllä mielenkiintoinen keskustelukin on jotakin,,ainakin parempi kuin itsekseen murjottaminen.
Ehkä minulla oli ruuhkavuosina liiaksi kontakteja ihmisiin, nyt nautin rauhasta.
Pitkät vuodet omaishoitajanakin olivat aika yksinäisiä. Ei kuitenkaan kokonaan,
omaishoitajuus aikana läksin ulkomaille aika usein, siksi, mikäli olisin jäänyt lomailemaan lähistölle niin olisin hakenut ukkelin kotiin. Tiedän itseni, olisi tullut tunne että mitä minä täällä aikaa vietän, voin yhtä hyvin hoitaa miestäni.
Onneksi sain vapaata kun alkoi pipo kiristää, en muuten olisi jaksanut yli kymmenen vuoden omaishoitajuutta.
Nykyisin ei tee mieli lähteä mihinkään, viihdyn kotona.
Tänään kävin ensi kerran viikkoon kaupassa ja asunnolla kaverin kanssa. Kastelin kukat ja hain postin.
Huomenna pakkaan kimpsut ja kissan muutamme kaupunkilaisiksi.- Anonyymi
mielikki.mummo kirjoitti:
Ehkä minulla oli ruuhkavuosina liiaksi kontakteja ihmisiin, nyt nautin rauhasta.
Pitkät vuodet omaishoitajanakin olivat aika yksinäisiä. Ei kuitenkaan kokonaan,
omaishoitajuus aikana läksin ulkomaille aika usein, siksi, mikäli olisin jäänyt lomailemaan lähistölle niin olisin hakenut ukkelin kotiin. Tiedän itseni, olisi tullut tunne että mitä minä täällä aikaa vietän, voin yhtä hyvin hoitaa miestäni.
Onneksi sain vapaata kun alkoi pipo kiristää, en muuten olisi jaksanut yli kymmenen vuoden omaishoitajuutta.
Nykyisin ei tee mieli lähteä mihinkään, viihdyn kotona.
Tänään kävin ensi kerran viikkoon kaupassa ja asunnolla kaverin kanssa. Kastelin kukat ja hain postin.
Huomenna pakkaan kimpsut ja kissan muutamme kaupunkilaisiksi.Kiva, että olet reippaana pysynyt murheista huolimatta.
Onko kauppasi kaukana ?
Millainen sinun kissasi on ? Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että olet reippaana pysynyt murheista huolimatta.
Onko kauppasi kaukana ?
Millainen sinun kissasi on ?Mökiltä on kauppaan 14km.
Nyt ollaan kylillä, vajaa kilomeri kauppaan, lähikauppa on parin sadan metrin päässä.
Kissa muutti luokseni asumaan 4-vuotta sitten marraskuussa.
Oli koko kesän mökin lähettyvillä mutta ei antautunut kiinni, ruokaa laitoin sille ulos.
Kun satoi räntää ja oli kylmä niin suostui tulemaan sisään jos jätin oven auki että pääsee pakoon. Siitä vihdoin kesyyntyi, kun hyppäsi lämpimän uunin päälle niin päätti jäädä meille asumaan.
On niin minun perääni että ei jätä silmistään, ulkonakaan ei tarvita valjaita, seuraa minua lähellä, ei ole pelkoa että karkaisi.
Sillä oli pennut mahassa kun tuli, vein eläinlääkärille, tultiin siihen tulokseen että poistetaan pennut kun eivät olleet vielä isoja, samalla sterilisoitiin.
En olis pystynyt pitämään useampaa kissaa, ja niiden sijoittaminenkin olisi ollut riskialtista, on niin paljon hylättyjä kissoja kuten tämäkin oli.
Sain omistajan selville, on kyllä eläinrakas mutta kissa ei suostunut olemaan kotona kun muut kissat vieroksuivat ja kiusasivat sitä. Omistajan kotiin on yli kolme kilometriä, pitkän matkan oli kisu tipsutellut.
- Anonyymi
Mitä persun kanssa voisi keskustella ?
Mistä persun kannattaisi kannattaisi keskustella ?
Ei todellakaan mistään.
Persujen kannattaja on aivopesty ihminen,
jota H-aho vie kuin litran mittaa,
ei sillä ole yhtään omaa mielipidettä mistään.
Vain vääristyneitä ja valheellisia mielikuvia maailmasta.
Vedä vaan pää täyteen, mutta varo tulemasta persuksi :D
Moni persu vetää näköjään aamusta iltaan ja seuraukset näkyvät suomi24.ssä.- Anonyymi
Minä nykäsen perskännin kaverina. Känni viikonlopussa pitää mielen virkeänä ja miehen tiellä, jaksaa taas ootella eläkettä. Persuista, kokkareista yms vasureista viis.
- Anonyymi
Vau!Litran mittakin päässyt jo esiin. OHO! Ja aivopesu? Suvakin olisi syytä pestä se "aivonsa" siitä iljettävästä töhnästä jota "virallinen totuus" eli valtamedia on sinne työntänyt.
Tukit vaan toisen sieraimesi ja puhallat,,laita muki alle niin saat sen "aivosi" poistettua päänkuoresi sisältä,,ja helpommin pestäväksi...
Jos se sattuukin olemaan puhdasta räkää,,imaise takaisin,,varmaan kapasiteettisi lisääntyy,,huomattavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nykäsen perskännin kaverina. Känni viikonlopussa pitää mielen virkeänä ja miehen tiellä, jaksaa taas ootella eläkettä. Persuista, kokkareista yms vasureista viis.
Eikö teillä ole mitään muuta ajankulua kuin nämä palstat, joita imbesilli-persut yrittää haltuun ottaa ? Minkä aiheiset aloitukset teitä kiinnostaisi ja oletteko tehneet niistä itse aloituksia ? Mitkä on mukavia aiheita mielestänne ?
Miten ilta sitten menee kun alatte ryyppämään ? Litkittekö sitä viinaa vaan ja tuijotatte seinää vai telkkaria vai puolisoa ja sitten kanttuvei punkkaan ?
Ihan kivaa iltaa joka tapauksessa ! Kippis !
- Anonyymi
Parempi jurvassa kuin lukea täällä persujen oksennuksia.
- Anonyymi
Kuittaan !
- Anonyymi
Kuittaan minäkin!!
- Anonyymi
Krabbiskin on parempi on tämä palsta nykyään. Imbesillipersut on pesiytyneet tänne.
- Anonyymi
Enimmäkseen täällä haukutaan persuja, vai haukkuvatko itseään?
- Anonyymi
Saa jäädä tämä palsta persujen temmellyskentäksi. Temmeltäkööt
keskenään. Joku aina vastaa niitten typeriin aloituksiin, siksi persuilu ei lopu koskaan.
Täydellinen vastaamattomuus olisi niille pahin rangaistus.
Kun kukaan ei vastaisi niitä v*tuttaisi. Ei kannattaisi tulla p*skaansa suoltamaan.- Anonyymi
Jätä ihmeessä! Tuskin kukaan sinua kaipailee takaisin, että pysy vaan poissa.
Ei kannata kirjoitella jos se "vituttaa" vaan.
Minua suorastaan huvittaa kunnon provon kirjailun jälkeen kun aivottomat polttavat sen lahon päreensä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ihmeessä! Tuskin kukaan sinua kaipailee takaisin, että pysy vaan poissa.
Ei kannata kirjoitella jos se "vituttaa" vaan.
Minua suorastaan huvittaa kunnon provon kirjailun jälkeen kun aivottomat polttavat sen lahon päreensä..Nimenomaan nuo kommareiden aikuistuneet äpärät suoltavat Persu vihaansa, pystymättä perustelemaan edes itselleen, miksi vihaavat?
Heidän kommari vanhempansa ja isovanhempansa jos olisivat elossa, olisivat lähteneet barrikaadeille pyssyjen kanssa kun kuulokkeisiin ilmestynyt sana; maahanmuuttaja.
Mutta näistä heidän äpärä jälkeläisistään tuli kaikkea nuolevia, haavistojen kankkuja suutelevia aivottomia äpyrä päitä. Kansakoulu pohjalta. Ei heillä ole siis matematiikkaa laskea, mitä kaikkea kaikki maksaa. - Anonyymi
Olus kumminkin kiva lukea muutakin kuin perssujen huutoa, korostan huutoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olus kumminkin kiva lukea muutakin kuin perssujen huutoa, korostan huutoa.
Ei täällä ainakaan Persut huuda.
Heitä on ne houreiset, jotka näkevät pelkäämiään persuja avauksissa ja kommenteissa, vaikka päivän aikana paikalla ei olisi ollut yhtään persua.
Enemmän ihmettelen, mistä heillä on ainokassisen kyky tunnistaa persu? Itse en siihen pystyisi. Kommentteja täällä on laidasta laitaan ja niistä palsta pysyy voimassa.
On muuten mielenkiintoinen puolue tuo Persu. Yksinkö se on täällä ja Suomessa? Minkään muun puolueen nimiä ei palstalla näy. "Vihervasemmisto" - eihän sellaista puoluetta ole.
- Anonyymi
Täällä oli joskus mukavaakin keskustelua. Sitten tulivat päästään sairaat rasistit
palstalle.- Anonyymi
Joo, minäkin muistan kuinka kehuimme yhdessä tuumin kaikkia niitä reippaita mustia poikia
kun olivat osanneet jalkapalloa potkaista. Ja Ali,,sehän osasi sytyttää saunanuunin..tosi hienoa ja muistettavaa kokonaiselle suvakki-sukupolvelle.
Ja eniten kehuimme häntä joka oppi jo viidessä vuodessa lukemaan! Tai tarkemmin ottaen tavaamaan,.,.mutta mitä siitä. Vaikka arabimaissa sellainen ei tavallista olekaan.
No,,opiskelu on vaativaa hommaa,,onhan nykyinen ulkoministerimmekin edelleenkin ylioppilas,,eli kesken koulut vielä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minäkin muistan kuinka kehuimme yhdessä tuumin kaikkia niitä reippaita mustia poikia
kun olivat osanneet jalkapalloa potkaista. Ja Ali,,sehän osasi sytyttää saunanuunin..tosi hienoa ja muistettavaa kokonaiselle suvakki-sukupolvelle.
Ja eniten kehuimme häntä joka oppi jo viidessä vuodessa lukemaan! Tai tarkemmin ottaen tavaamaan,.,.mutta mitä siitä. Vaikka arabimaissa sellainen ei tavallista olekaan.
No,,opiskelu on vaativaa hommaa,,onhan nykyinen ulkoministerimmekin edelleenkin ylioppilas,,eli kesken koulut vielä?Tarkoitako sitä rusna insinööriä joka osaa käyttää vaseliinia?
- Anonyymi
Buahhhah. Yksinkertainen persurääpäle = ent. kommarin lapsi.
- Anonyymi
Persujen listalle ja persu-meppiehokkaaksi pääsee todistamalla että on ihminen.
Todistuksen voi saada eläinlääkäriltäkin. Vaikka Honduras'ista.- Anonyymi
Mikä sitä Hondurasissa ollessa. Tasoltaan woo-doo-maa.
Sopii Hakkaraiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitä Hondurasissa ollessa. Tasoltaan woo-doo-maa.
Sopii Hakkaraiselle.Hondurasissa mukavan lämmintä. Ja mahonki kasvaa, mikäpä siellä puualan ammattilaisen
ollessa. Ja nuori ja notkea nainen kupeiden mahloja purkamassa..käy oikeastaan kateeksi..
Teuvo osasi valita oikean "tien, jota seurata" ,,eli PS- puolue.
Rahaa tulee.
Fiksu sälli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondurasissa mukavan lämmintä. Ja mahonki kasvaa, mikäpä siellä puualan ammattilaisen
ollessa. Ja nuori ja notkea nainen kupeiden mahloja purkamassa..käy oikeastaan kateeksi..
Teuvo osasi valita oikean "tien, jota seurata" ,,eli PS- puolue.
Rahaa tulee.
Fiksu sälli.Miksi sille pitää meidän EU:n rahoista p a l k k a a siitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sille pitää meidän EU:n rahoista p a l k k a a siitä ?
"Parempi perus-suomalaisen taskussa kuin afrikkalaisen suussa."
Vanha suomalainen sananviisaus.
- Anonyymi
Minä ehdotin täs joku aika sitten kaverilleni, että kun näin korona-aikana on etätöitä, etä sitä ja etä tätä ja on etäkokouksia ynnä muuta, niin ehdotin josko kaverin kanssa pidettäis etäryyppyillan.
Kaveria nauratti jo pelkästään se, kun käytin ryyppäämis-sanaa. Todettiin siinä puhelimessa, että ehdotukseni oli varteenotettava. Sovittiin, että joku kerta molemmat ottavat omassa kodissaan viiniä tai muuta mukavaa ja sitten puhutaan puhelimessa oikein ajan kanssa. Ei vielä olla saatu aikaseksi viettää etäjuhlaa, mutta kyllä me varmaan joskus repästään :)
Minä peruin kaikki tämän päivän oppilaat. On jotenkin flunssainen olotila. Ei paljon, mutta sen verran kuitenkin, että pysyn kotona.
Meen jossakin vaiheessa sänkyyn lukemaan kirjaa. Se on maan perusteellisen fiktiivinen teos. Yli 800 sivuinen. Viis sivua kun luen, niin sitten on 400 sivua luettuna. Kirjassa ollaan 1700-luvulla.
Jotakin muutakin täs pitäisi keksiä, että mitä tekis. Voimien mukaan.
Olin eilen pojan kanssa katsomassa yhtä taloa ulkoapäin, johon olen älyttömästi mielistynyt. Ajattelin soittaa kiinteistövälittäjälle, josko saisin ens viikonlopuksi yksityisesittelyn. Ja pitäis käskeä arvioimaan mun oman asuntoni arvon.
Mutta katotaan nyt mitä tullen tekemään?
Täälä on lunta heevetisti. Aurinko paistaa, pakkasta -8,9 astetta. Aika kauniin näköistä, kun puiden oksilla valkeaa lunta.
Heikunkeikku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999