Onko kukaaan harkinnut tai tuonut mp:ää Virosta?
http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/697
On ainakin ihan sika halpa vtx!!
Voi tietysti sanoa että kaikki halpa ja hyvä on ainakin kerran varastettu. =)
Virosta
3
850
Vastaukset
- john7
Olisko kellään kokemuksia tai MUUTA tietoa Motokeskus mc nimisestä moottori-
pyöräliikkeestä Tallinassa. Elikkäs onko toiminta rehellistä ja luotettavaa. - Gaor
Broidi osti tältä kaverilta VTX:n n. kk sitten. Reilun tuntunen kaveri. Sanoi heti puhelimessa viat, mitä pyörässä oli ja ei halunnut tehdä kauppoja ennenkuin broidi oli nähnyt pyörän.
Hänellä oli pari Goldwingiäkin ja taisi BMW:kin olla myynnissä. Kävin viime syksynä ostamassa Virosta pyörän liikkeestä ja kaikki toimi aivan kuin olisi ostanut Suomesta. Pyörä kun on Viron rekkarissa ja siihen on vakuutus niin eikun ajamalla laivaan ja länsisatamassa tulliin ja käyttöönotto ilmoitus. Ja saat heti ajaa 5vrk. Sitten katsastustoimiston kautta verohakemus tulliin. Veroja voi katsella tullin sivuilta jo sovelletuista veroista tai mahtijärjestelmästä, sattuuko siellä olemaan samalaista pyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339