Joko pian avataan?
Mitä Saarikentän hole-hankkeelle kuuluu?
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se kevään korvalla avataan
NM: PRO VIMPELI/VÄÄPELI- Anonyymi
Kysysin miksi vaan Vimpelissä on sitä pimeää ainetta, miksei Lappajärvellä. Olen koululainen kysysin tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysysin miksi vaan Vimpelissä on sitä pimeää ainetta, miksei Lappajärvellä. Olen koululainen kysysin tätä
Koska meistä puolet on ufoja ainoa ero ettei päässä ole antennia muuten olisimme täysverisiä avaruuden lentäviä lautasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska meistä puolet on ufoja ainoa ero ettei päässä ole antennia muuten olisimme täysverisiä avaruuden lentäviä lautasia
Naurettavat kaupat Kauhajoella
Kauhajoen kaupungin entisen kauppaoppilaitoksen myynti naurettavalla hinnalla ei voida mitenkään puolustella.
Täytyy sanoa, että 100 euron summa ei riitä edes kattamaan kaupankäyntikuluja.
Miksi ei harkittu koko rakennuksen purkamista? Sekin olisi pitkässä juoksussa tullut paljon halvemmaksi kuin summa, joka ei mitenkään paranna Kauhajoen kaupungin taloutta.
Harri Hannulabacka
Alajärvi
- Anonyymi
Pro Alajärvi-liikkeen hiihtoharjoitukset koulun pihalla järven ympäri hiihtoa silmällä pitäen peruttu pakkasen vuoksi.
- Anonyymi
Male male hole ainoa maailmassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605