eduskuntavaalien alla:
Paavo Lipponen on liittänyt Suomen Yhdysvaltojen Irak-koalitioon.
Mikä on totuus:
Paavo Lipponen totesi presidentti Bushille, että tämän terrorismin vastainen toimintansa on hyvä ja, että Suomi on mukana terrorismin vastaisessa koalitiossa.
Kaikki muutkin valtiot:
Kaikki valtiot ovat ilmaisseet olevansa mukana terrorismin vastaisessa koalitiossa.
Anneli Jäätteenmäki käytti siis vääristäen tasavallan presidentin kansliasta vakoojansa avulla samaan tietoa. Hänen olisi pitänyt tarkistaa oppositiojohtajana tietonsa paikkansa pitävyys. Oppositiojohtajana hänen olisi pitänyt ottaa yhteyttä tasavallan presidenttiin sekä pääministeriin, erityisesti tasavallan presidenttiin joka johtaa Suomen ulkopolitiikkaa.
Tarkoituksenmukaisuus syistä Jäätteenmäki piti vain yhteyttä keskustalaiseen vakoojaan tasavallan presidentin kansliassa.
Mitä jäänainen väittikään keväällä 2003
5
308
Vastaukset
Tapio TALVI...Jäänainen...hmmm
Tiedoksesi; YK:ssa on n.197 kansakuntaa edustettuina, mutta löytyikö edes 10:ntä prosenttia
hurjapäitä lähteä Cowboyn mukaan! Eikö Sinua yhtään kiinnosta, mitä salailun arvoista Lipponen puhui?
vom- Tapio.Talvi
sinäpä voisit esittää dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon.
- Matti
ymmärtänyt kysymystä;Mitä salailun arvöista Lipponen puhui?
- mopo.nen
Tapio.Talvi kirjoitti:
sinäpä voisit esittää dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon.
Tapio.Talvi vakuuttaa Lipposen dokumenteista:
"dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon."
Vai on Lipponen tehnyt tuollaiset sopimukset??
Onneksi kansa päätti siirtää Lipposen syrjään, koska muuten suomalaisia varusmiehiä tuotaisiin takaisin ruumispusseissa. - ei millään pahalla
Matti kirjoitti:
ymmärtänyt kysymystä;Mitä salailun arvöista Lipponen puhui?
Jättäkää jo valehtelevan ja juonivnan Lipposen touhut rauhaan. Kansa totesi elinkeinoviraston ja monta muutakin olleen valheita, joten ääniharavalla oli harvat piit ja ääniä meni harakoille.
Harva sitä perheautokseen panssariautoa jahtaa. Mitä kolttosia lie tilillään, kun pitää olla paossa ja ihan panssariauto pitää olla.
Sitten on tämä piirun verran Heinäluoma. Siitä sitä oikea öykkäri saadaan politikoimaan?,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916