Miten kauan sitä jaksaa kun ei pääse baariin sekoileen...pettään...tappelee...örveltään. Misä ihmiset tällä hetkellä tekee haurautensa, sinne minäki tulisin.
Kun ei pääse baariin
8
483
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia ihmisiä ei haluta mihinkään
- Anonyymi
Kuka sitä örvellystä oikein edes kaipaa?
- Anonyymi
Kyllä on muuten on totta että sitä baaris käymistä kaipaaki, vähä näkis muistaki naamoja kun työkaveria ja puolisoo. Ja olis jotaki puhuttavaaki kun viikonloppusi tää on tavannu edes jotain tapahtunu.
- Anonyymi
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no joo, toi oman ämmän naama alkaa kyllä kypsyttämään
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaa kauaa jaksa enää tuota ukkoo kattella. Kotona vain kieppuu ja kaverit poikkeilee pihas toimittamas omiansa. Paikat ny vain äkkiä auki kiitos.
Karvian baarit, no en kaipaa
- Anonyymi
Miksei baariin pääse. Auki ne on
- Anonyymi
Jos ei ukon tai akan naama ei miellytä, niin oletan, että ne naamat siä kapakaskaan oo yhtään sen kummempia.
Yhtä hyvä kun haet kaupasta pari 5,5 ja meet nukkuun ja kun heräät niin huomaat et se toinen osapouli onkin ihan ok, siihen ei kapakkaa tarvita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670