Siis oon 13v tyttö joka haluis saada orgasmin., mut tää on vaikee ku vanhemmat ain kotona, ei oo omaa huonet, eikä missään rauhaa auttakaa :D
Voitteko auttaa keksii miten saan orgasmin
11
613
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkussa
- Anonyymi
Kai sinä nyt joskus olet omissa oloissa? Esim. veskissä.
- Anonyymi
Yöllä sängyssä?
- Anonyymi
Voi hyvä tyttö mistä tommoset ajatukset. Mene vaikka ulos lenkille niin ne unohtuu.
- Anonyymi
On terveellistä kosketella itseään.
- Anonyymi
Nykyajan kummallinen ilmapiiri vaikuttaa jo noin nuoriin.
- Anonyymi
Jotain sairasta tässä nykyajassa. Se vaikuttaa ihmismieliin negatiivisesti.
- Anonyymi
Niin on ku vanhemmat etätöissä ni ei yhtää omaa rauhaa
- Anonyymi
tulkaa snäppii vaihtelee kuvii laita snäppi alas nii addaan sut
- Anonyymi
hieromalla pimpsukkaa ja käyttämällä dildoa tai tungge vaikka sähköhammasharja sinnelololololol
- Anonyymi
jospa vaa olisit kiltti tyttö ja venaisit sinne avioliiton puolelle noissa jutuissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667