Ei todellakaan tee mieli ketään enää

Anonyymi

Erosta nyt pari kuukautta, vaikka hidasta kitkuttelua oli pitkään sitä ennen. Oli sitä ennen vissiin pari kertaa seksiä tänä vuonna.

Tuntuu, että naisia on aika paljon, vaikuttaisi että jotkut saattaisivat olla kiinnostuneitakin. Vai onko se vain sitä tavallista ystävällisyyttä.

Mutta eipä tee mieli tutustua. Yhden kanssa oli sähkökirjeenvaihtoa pitkään, mutta lakkasin viestimästä. Kun en usko, että naisten kanssa tulee toimeen kuitenkaan.

Ja sitten pitäisi harrastaa seksiä! Exä sai ainakin minut vakuuttuneeksi, ettei minusta siinä suhteessa ole mitään iloa kenellekään. "Eihän sinulla seiso!" tolkutti päähän tarpeeksi monta kertaa. Ajattelin, että johtui vain meidän välisistä kemioista, mutta eipä todellakaan enää uskalla kenenkään kanssa kokeilla.

Niin että kiitti vaan vitusti!

7

1905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä idea olla itsekseen kunnes tuo pahin vitutus hellittää. Itelleen kannattaa ihan antaa aikaa. Joku päivä saattaa sitten ehkä huomata, että se ajatus naisista ei enää niin ärsytäkään.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Vahvasti samaa mieltä. Kimmo Vehviläinen sanoi joskus, että pitäisi lailla kieltää mikään romanttinen ainakaan vuoteen erosta.

Minulla on lääke tuohon vitutukseen ja potenssiin ja naisen saamiseen. Se on liikunta ja erityisesti kuntosali. Jos sinulla on ylipainoa, laihduta (se parantaa ulkonäköä ja alentaa naishormonitasoja). Kuntosali taas lisää lihasmassaa ja parantaa testosteronitasoja ja ulkonäkösi muokkautuu parempaan suuntaan ja mielialakin paranee.

• Anonyymi

Mutta jos ei oikeasti pystykään enää?

• Anonyymi

Olen seurustellut miehen kanssa, jolla ei seisonut. No asiassa auttoi lääkkeet. Älä vielä huoli. Anna nyt ajan mennä. Muuten, seisooko sinulla, kun itse itseäsi hoitelet?

• Anonyymi

Kuulostat tapaukselta, jonka pitää pitää nyt minimissään kuusi vuotta väliä ennen kuin mihinkään suhteeseen. Noudata sitä.

• Anonyymi

Kasikymppisenä olet samalla viivalla sitten muiden miesten kanssa, eli odottelet nyt vaan muutaman vuosikymmenen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1078
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50