Pitkästä aikaa alkoihyvä sarja telkkarista.
Nyrkki.
Iki-ihana Emmi Parviainen loistaa päätähtenä.
On mielenkiintoista Suomen historiaa.
Ja mitkä kuvauspaikat.
Odotan jo seuraavaa jaksoa.
Nyrkki-ruutuun
23
966
Vastaukset
- Anonyymi
Häs, sekanen esitys , siellä oli Cia, Kgb ja Supoa sekaisin ja henkilöitä tuli sekä meni.
Yritetty äksonia oikein Hollywoodin meiningillä, ja Krista Kosonen tappeli kuin jiu-jiu mestari konsanaan.Sarja tarvitsee kiinnostusta historiaan.
Ja tietämystä senaikaisista tapahtumista.
Ehkä vähän ylilyöntiä.- Anonyymi
Joo, ei tämä ensimmäinen jakso oikein uponnut, kun ei tiennyt, kuka on kuka ja kenen puolesta vakoilee.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei tämä ensimmäinen jakso oikein uponnut, kun ei tiennyt, kuka on kuka ja kenen puolesta vakoilee.
Ano 14:48
Olikohan se oikeassa elämässäkään niin selvää.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 14:48
Olikohan se oikeassa elämässäkään niin selvää.Hahhah..
- Anonyymi
Joo, ei jatkoo tuota "Nyrkkiä" mutta sensijaan toinen nyt telkusta tuleva sarja "Ivalo" on jo melkoisen hyvä.
Ano 14:37
Olen seurannut myös tätä Ivalo-sarjaa.
Melko raakaa meininkiä oli viimejaksossa.
Näyttelijät ovat kyllä siinäkin erinomaiset.
Ja mitkä upeat maisemat.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ja mitkä upeat maisemat.Molemmissa on laitettava välillä käsi silmille. Väkivaltaa.
Nyrkkiin olisi voinut ensimmäiseksi laittaa johdannontapaisen.
Beng - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ja mitkä upeat maisemat.Pari kolme katsoin Ivaloa telkusta, sitte areenaan, kaikki kymmenen jaksoa nähty.
Tuli "ahmittua", kun edellinen päättyi jännästi, että miten jatkuu, eikä tarvinnut viikon jälkeen muistella missä mennään.
- Anonyymi
"Taivaan tulet" parasta suomalaista tv-sarjaa. Tuli uusintana ja harmi kun loppui. Lie näkyykö yle Areenasta vielä. Suosittelen, saa nauraakin.
- Anonyymi
Katsoin sarjan juuri ensimmäisen kerran ja ihastuin. Jäi pyörimään mielessä mitä lopun ihanien häiden jälkeen, Kaikki sarjan hmiset olivat kiinnostavia ja todentuntuisia, mukana hyvää huumoria ja reipasta sanailua, välien selvittelyjä, anteeksiantoja, todellinen hyvän mielen ohjelma! Toivoisin vielä jatko-osia,
- Anonyymi
Tehty tasarahoille!
- Anonyymi
mikä siinä mahtaa olla, että ihmiset tykkää katsoa raakoja ja väkivaltaisia ohjelmia, oli ne sitten historiallisia tai kuviteltuja tapahtumia? minä en aikaani väkivaltaan ja raakuuteen tuhlaa, elämä on paljon kauniimpi,
- Anonyymi
Romantikko oletko?
En minäkään mitään väkivaltaohjelmia suosi, mutta historialliset jutut ovat kiinnostavia.
Tiesitkö, että vuonna 1955 CIA- ja KGB-agentit yrittivät kilpaa vaikuttaa siihen, kenestä tulee Suomen seuraava presidentti?
Tarina Suomen agenttitoiminnasta sarjassa, joka kertoo agenttiryhmä Nyrkistä kylmän sodan aikaisessa Suomessa.
Kun isänmaa kutsuu, Nyrkki vastaa.
Päärooleissa: Emmi Parviainen, Olavi Uusivirta, Hannu-Pekka Björkman, Sampo Sarkola ja Katja Küttner
Agenttitarinat ovat aina kiehtovia.
En minäkään tykkää väkivaltaisuudesta, mutta kait ne kuuluu näihin kuvauksiin.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Tiesitkö, että vuonna 1955 CIA- ja KGB-agentit yrittivät kilpaa vaikuttaa siihen, kenestä tulee Suomen seuraava presidentti?
Tarina Suomen agenttitoiminnasta sarjassa, joka kertoo agenttiryhmä Nyrkistä kylmän sodan aikaisessa Suomessa.
Kun isänmaa kutsuu, Nyrkki vastaa.
Päärooleissa: Emmi Parviainen, Olavi Uusivirta, Hannu-Pekka Björkman, Sampo Sarkola ja Katja Küttner
Agenttitarinat ovat aina kiehtovia.
En minäkään tykkää väkivaltaisuudesta, mutta kait ne kuuluu näihin kuvauksiin.Olen Nyrkkiä nauhoittanut, tapaan katsoa vasta kun muutama osa on kasassa. Jos yhden katsoo kerran viikossa, ja aiheessa vielä pitää olla ennakkotietoa historiasta, on vaikea päästä kärryille ja pysyä. Yleistietoni ei ole kovin hyvä mutta petraan tarpeen tullen netistä.
Mitä raakuuksia on? Tapetaanko näyttävästi tai tukehdutetaanko, kidutetaanko. Niitä en pysty katsomaan. Näin ollen nauhoitan turhaan.
Poirotissa vain ruumis löytyy verilammikossa tai myrkytettynä, ne olen katsonut kun eivät järkytä. - Anonyymi
Taivaan tulissa ei näkynyt raakaa väkivaltaa. vaikka rikoksia tutkittiinkin..
- Anonyymi
Paremman puutteessa tuotakin katsois jos saisi puheista selvää. Esim uutiset kuulen voimakkuudella 14-16, Nyrkissä täytyy laittaa 27 volyymi, eikä sittenkään saa selvää. On se todella käsittämätöntä äänitystä, ja sama joka helv...in sarjassa, näissä uusissa. Mikä söpöttäjien sukupolvi on syntynyt! Oikeinko sitä opiskellaan jossain.
- Anonyymi
Tuossa on harvinaisen hyvä äänitys vrt. moniin nykysuomalaisiin.
Minkä kanavan uutisista puhut?
Kanavakohtainen äänensäätösi voi olla pielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on harvinaisen hyvä äänitys vrt. moniin nykysuomalaisiin.
Minkä kanavan uutisista puhut?
Kanavakohtainen äänensäätösi voi olla pielessä.Miksi kukaan katsoo telkkaria enää nykyisin. Se on holismia.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan katsoo telkkaria enää nykyisin. Se on holismia.
Olen edelleen seurannut Nyrkki-sarjaa.
Siinä on jotain kiehtovaa.
Paljon on henkilöhahmoja.
Välillä täytyy miettiä, kuka on kenenkin puolella.
Ja yhtäkkiä koko suunnitelma kääntyykiin päälaelleen.
Hyvä sarja, loistavat näyttelijät.
- Anonyymi
Tosi harmi että historian tietoni eivät riitä Nyrkin katsomiseen. Olen katsonut kolme nauhoitusta ja on monta asiaa, mitä en ymmärrä. Mietin katsonko seuraavia. Onneksi on muitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124