Ny se on uskottava.

Anonyymi

En ole halunnut uskoa että saarijärveläiset ovat hieman yksinkertaista väkeä.
Ei ihan hiemankaan!
Kävin aamulla Lidlissä, ehkä ei joka toisellakaan ollut maskia???
Kaiken huipuksi kaksi naista valloitti yhden käytävän kertoilemalla kulumisistaan, tietenkin ilman maskeja! S-marketissa hieman useampi oli suojautunut, mutta ei läheskään kaikki! Ei voi laittaa edes "turistien" syyksi ...huohh
Näin tää menee junttilassa!

29

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä myöskään en ymmärrä ilman maskia kulkevia , yleisillä paikoilla pidän aina.
      Olen astmaatikko , eikä mielestäni ole tuottanut hankaluuksia maskin käyttö.
      Ja mitäänhän ne maskit eivät ainakaan paina ja hyvin saa pysymään kun tekee solmun narujen korvantauspäähän !
      Se on varma että koronaa riittää jos joka puolella joku hönkii ilman maskia.
      Niistä lidlissä kävijistä et muuten oikeastaan voi mennä sanomaan mistä päin olivat ! Kuka tahansa ohikulkija voi matkallaan poiketa sielläkin ostoksilla , joten ei pidä juntitella Saarijärveläisiä ihan joka asiasta.

• Anonyymi

Toivotaan parasta, ettei tule " hulabaloota" ihmisen mieli on kummallinen ilmiö, voi jopa muuttua joskus !

• Anonyymi

Miksei niitäkin, mutta itsekkyys on varmasti se suurin pointti, ja välinpitämättömyys kanssaihmisistä.
        joku päivä taas lähden tästä maskeineni suojelemaan näitä yliolkaisia.
        Toki harkitsen jonkun toisen paikkakunnan kauppoja, olen kuullut että jossain maskien käyttöaste olisi n. 90 prossaa.
        Minäkin tykkään itsestäni.............

• Anonyymi

Kirjoitti hän, jolla on omakohtaista kokemusta kyseisestä sairaudesta riittämiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitti hän, jolla on omakohtaista kokemusta kyseisestä sairaudesta riittämiin.

Ymmärrätkö itse käyttää maskia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei niitäkin, mutta itsekkyys on varmasti se suurin pointti, ja välinpitämättömyys kanssaihmisistä.
        Toki harkitsen jonkun toisen paikkakunnan kauppoja, olen kuullut että jossain maskien käyttöaste olisi n. 90 prossaa.

Ehkä kannattaisi välttää S.järveä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaisi välttää S.järveä.

Ehdottomasti nasta lautaan tämän kylän kohdalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tämä👍

• Anonyymi

Minä minä minä ja itsekkyys lisättynä kiusamielellä , siinä Suomalainen pärjää paremmin ,kuin hiihtokisoissa ,eikä tarvii edes hikoilla.

• Anonyymi

Jännää ihanko totta puhut siis itsestäsi

• Anonyymi

Toisista piittaamattomat minäihmiset eivät ilmeisesti huoli rokotettakaan. Helppo ennustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisista piittaamattomat minäihmiset eivät ilmeisesti huoli rokotettakaan. Helppo ennustaa.

Siitä vaan piikkiä kinkkuun ja kärsit lopouelämäsi sivuoireista eli ei kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan piikkiä kinkkuun ja kärsit lopouelämäsi sivuoireista eli ei kiitos

Saattoi arvata arkajalka ☹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi arvata arkajalka ☹

Voi hitsiii jokaisen oma päätös ottaa vai ei eli en ota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä otetaan piikki, mutta kysymys kuuluukin koska ja kenelle niitä annetaan? Hidasta on🙄

• Anonyymi

3 asrkipäivää olisi nyt saarijärven isännöinnillä toimittaa kolmen vuoden taseet valtion tarkastusvirastolle, eli hopi hopi, muuten koko isännöinti sulkeutuu...

• Anonyymi

Maskit naamalla. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskit naamalla. Kiitos!

Minä teen maskista laskuvarjoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä teen maskista laskuvarjoja

Minä taas teen laskuvarjosta silkkimaskeja.

• Anonyymi

Täällä asuu sellaista porukkaa että ei missään muualla asukkaan.

• Anonyymi

Eipä käy kateeksi

• Anonyymi

Pysy kotona jos pelottaa

• Anonyymi

Hui jo tuli löysät pöksyihin

• Anonyymi

Pieni toivomus on myös, että ne käytetyt laitetaan roskikseen! Mikään ei ole ällömpää kuin nähdä likaisia ja räkäisiä maskeja parkkipaikoilla tai kaupan oven suussa. Linnut sitten kuljettavat maskeja pitkin poikin ja koirat ja lapset leikkii niillä. Jopa syövät.

• Anonyymi

Niin mutta saarijärvi onkin juntteja täynnä

• Anonyymi

Ei se maski kuule viruksilta suojaa, sama kun heittelisi appelsiineja jalkapallomaaliin. Lähinnä roiskeet jää maskiin kun aivastaa.
      Ihan turhaa vouhotusta.

• Anonyymi

Suomessa ei ole maskipakkoa.

• Anonyymi

Saarijärvellä juntti pakko muuten ei huolita porukkaan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe