Maalaiset harjoittelee ilman stressiä

Anonyymi

48

1659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kyllähän höntsäilyliikunta on mukavaa, mutta jos haluaa kuntoa parantaa, välillä on tehtävä myös sitä kurjalta tuntuvaa työtä.

• Anonyymi

Moni aloittelija tekee pelkästään sitä kurjalta tuntuvaa työtä ja ihmettelee kun ei kunto nouse.

• Anonyymi

Ukk-instituutin ohjeet riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni aloittelija tekee pelkästään sitä kurjalta tuntuvaa työtä ja ihmettelee kun ei kunto nouse.

Taitaa monen ongelma olla ennemminkin se ettei tee yhtikäs mittään. Sammakko oikeilla jäljillä. Enemmän kevyttä liikehdintää.

• Anonyymi

Rentoa sontaa. Soiro koutsaamaan tuonne

• Anonyymi

Kovan tason tekijöitä nämä tilastojenkin mukaan :-D

• Anonyymi

Onko Mikko viijen tunnin mänijä?

• Anonyymi

Ukko on ultrajuoksija. 200km 24h kunnossa. Vauhiksi riittää maratonilla silloin 6.29/km.

• Anonyymi

Toiset uskaltaa käydä oikeissa kilpailuissa juoksemassa sijoituksia, toiset pätee mattovauhdeillaan.

• Anonyymi

Itsekin lopetin lihaskunto-ohjelman, kun annettiin liian vaikeita liikkeitä.

• Anonyymi

Maalla kerkii huiloomaan. Kilson hölkkä, aidan pieleen huiloomaan, lämmikettä taskumatista, voita ja särvintä. Kerkiää jatkoo reissullansa. Kolme kilsoo tunnissa mahollinen veto.

• Anonyymi

Toivottavasti ens kesänä on Lumperon hölkkä, Ylemmäisen ympärijuoksu, Kiimasen savulenkki ja Koirakiven kierros. Jos korona ei estä.
      Ei mökämusiikkia, ei ohjattua alkuverryttelyä ohjaajan joholla, ei muovimukeja asvaltilla, ei tapahtumapaitoja eikä selfieitä maaliin tultua. Vaan rentoa rallattelua hiekkatiellä ja lopussa raastot. Maalais hölkkää parhaimmillaan.

• Anonyymi

Tää on just tätä. Hitaat lopettakoot ja kaljatölkit sihahtaa auki.

• Anonyymi

Tehkää perässä.
      Perästä kuuluu.

• Anonyymi

Vauhtisammakon juoksukoulussa tehdään koutsin perässä. Juoksua kertyy vedoista 3km tunnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauhtisammakon juoksukoulussa tehdään koutsin perässä. Juoksua kertyy vedoista 3km tunnissa.

Rentoa!

• Anonyymi

Naapurisi juoksee kovempaa kuin sinä. Loiki nyt juoksukouluun.

• Anonyymi

Juho uupu ressin vuokki

• Anonyymi

Kuule maalla sanotaan ressi isolla errällä.

• Anonyymi

Tulkaa perheenä
      Lähtekää mestareina.
      lukkee alla mainoksessa. Piäseekö maatalossa mestariksi?

• Anonyymi

Tunnin vetoharjoitus Vauhtisammakon tyyliin. 6x0.5km vedot verryttelyineen ja polviin nojailuineen.

• Anonyymi

Juu. 15min warmup, 6x3min veot 3min palautuksella, 10min cooldown. Siinä tunti ja 3km. Ja kunto nousee.

• Anonyymi

Soutu on maalla hyödyllisempää

• Anonyymi

Miesvihakontenttia somessa. Ei sua ahnehtia, eikä lyyä naista.

• Anonyymi

Vauhtisammakko rento juoksukoulu. 10km polkupitkiksiä kävellen.

• Anonyymi

Vauhtisammakon juoksukoulussa ahnehditaan.

• Anonyymi

itkosella meni kolmeen kilometriin tunti 40.

• Anonyymi

Pimeys vähentää ressii.
      Toimittaja kiertelee vantaan pimeillä poluilla.
      Ai että.

• Anonyymi

Vauhtisammakon ultramenestyksen salaisuus määräintervalli. Ukkelit juoksee pk2/vk1 toistoja rennosti tuntikaupalla.

• Anonyymi

Ei pidä ahnehtia. Lopussa kiitos seisoo.

• Anonyymi

Ukko saarnaa yhtä ja tekee toista. Ahnehti E24:llä. Tehkää niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukko saarnaa yhtä ja tekee toista. Ahnehti E24:llä. Tehkää niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä.

Ukko ahnehdituttaa myös valmennettavia. Luin yhdestä some-eukosta, joka sai Mikon valmennuksessa rasitusmurtuman lonkkaan. Rahoja ei tietenkään palautettu. Minä tiedän kaiken koutsin opastuksessa tulee sutta ja sekundaa. Annin tätihölkät parempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukko ahnehdituttaa myös valmennettavia. Luin yhdestä some-eukosta, joka sai Mikon valmennuksessa rasitusmurtuman lonkkaan. Rahoja ei tietenkään palautettu. Minä tiedän kaiken koutsin opastuksessa tulee sutta ja sekundaa. Annin tätihölkät parempia.

Niin siinä käy, kun ahnehtii Mikon kanssa. Maltti on valttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ahnehtia valmennuksia. Dieetti huono idea myöskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ahnehtia valmennuksia. Dieetti huono idea myöskin.

Miksei narsistimikko ota osaa huonon valmennuksen uhrin feedissä? Silloin kun tuli Pb kyllä hehkutti valmennustaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Mikon valmentama rasitusmurtumaeukko pääsi juoksemaan hcrd:llä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Mikon valmentama rasitusmurtumaeukko pääsi juoksemaan hcrd:llä?

Oli kannustusjoukoissa. Pitkä kuntoutus edessä.

• Anonyymi

Juoksukoulussa köpötellään 130 sykkeellä. Ei ahnehdita.

• Anonyymi

Aijotteko osallistua vauhtisammakon ultraintervallitreeniin Hesassa? Lähtö tasatunnein, 8x6km. Rentoa kähöä.

• Anonyymi

En aijo.
        Miusta ultra tylsää

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60