Olen iloinen ja olen iloinen siitä. Paljon on tapahtunut ja minua haukuttu ja minulle ollaan vihaisia (eräs väärinkäsitys) mutta olen iloinen.
Aina kun hymyilen niin muut katsovat vihaisena päin ja työyhteisössä minulle sanotaan pahastikin koska nauran ja hymyilen.
Minua ei nämä haittaa.
Olen buddhalainen ja meditoin ja olen löytänyt rauhan, siksi olen iloinen.
Iloisuuttani vihataan
5
247
Vastaukset
Mulla sama luonne, olen aina iloinen ja ulospäin suuntautunut eikä se tunnu käyvän työyhteisössä kaikille.. Miksi hemmetissä kaikkien pitäisi ylipäänsä olla samassa tiukassa muotissa, ei käy ainakaan minulle!
- Anonyymi
voihan olla niin että toiset näkevät asian niin että naurat heille.
Vieläkö jaksatte hymyillä? Toivottavasti!
⸻ ♫✧♫ ⸻
♫ Cannons — Hurricane:
https://open.spotify.com/track/6fMZJZqhauwGrwobkPZVJ7?si=c4035bd7b52241c0- Anonyymi
harva iloisuutta vihaa, Ilo, sympatia ja elämänhalu on hyvä asia. Tapasi tuoda ilosi esille saattaa olla se juttu, Jos tunget sitä pursuavaa maailmaa rakastavaa "iloa" joka käänteessä joak paikkaan esiin hysteerisellä tavalla , niin aika lunki täytyy toisten ihmisten olla että sellaista myllytystä kestää. Kaikki on fanstua on aika yksipuolista kommunikointia, . Joskus pitää olla hiljaa ja keskittyä työn tekemiseen. Asioista pitää myös puhua asioina että saadaan vietyä projekteja eteenpäin. Vitsiveikoilta asiaduuni harvemmin luonnistuu. Siinä on aina joku merkillinen "joke" menossa ja tolkuton määrä hymiöitä päälle. Asiallista kommenttia ei saa koskaan vitsinvääntäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144