En ole enään nuori. Joskus olin ja maailma avoin. Etenin urallani ja vastaan tällä hetkellä yli 150 ihmisen elämästä, mutta hädintuskin pystyn huolehtimaan edes itsestäni. Raha ei ole ongelma, mutta vastuu muiden elämästä. Nykypäivän vaatimukset ovat aivan uskomattomia. Tekee pahaa tietää mitä teillä nuorilla on edessä nykypäivän maailmassa. Ei ole teidän syytänne jos mielenne ei kestä. Antakaa meille anteeksi. 34v setämies
Ennen masennusta olin vielä ihminen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://ibb.co/JtRv8Qs
Niin ja kuvaa kehosta ennen vastuuta - Anonyymi
Ei se siun vika ole vaan boomereiden. Eiköhän seuraava sukupolvi ole nähnyt ja osaa varautua tähän hirveyteen mitä meidän 30 paikkailla olevien sukupolvi on joutunut kestämään. Ollaan varoittava esimerkki, että minkälainen kuilu on meille sekä tulevilel sukupolville tehty ja se halkesi meidän aikana tosi pahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647