Voi luottaa että vanhemmista pidetään huolta kun he eivät itse enää jaksa. Isä hankeen vai mitä Demarit, Kokoomus ja haukkujat
Li Andersson piikki Varkauden päättäville ja haukkujille
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haukkujille tiedoksi on Helsingistä Lappiin porukka takana. Että siinähän haukutte Napakypin johdolla. Ehdolla ollaan vaaleissa loppuun asti haukuitte tai ette
Jopa otti taas tuulta aloittajan kommentti :) Sillä tuo L.A komentti kokonaan luettuna oli hyvin puhutteleva. Onko maksajan roolissa aina oltava jatkossakin peruspalvelujen supistaminen, ei mielestäni.
- Anonyymi
Sossupummipaskoille vaan kaikki ilmaiseksi, veronmaksajat maksaa kyllä. Bolsevikit valtaan, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossupummipaskoille vaan kaikki ilmaiseksi, veronmaksajat maksaa kyllä. Bolsevikit valtaan, vai?
Veronmaksajiat🤣hommaa jo aivot. Ihme hommoo jankuttaa. Ihanko eestä ja takkoo sitä hommoo tökit
- Anonyymi
Mitä enemmän haukutte. Sen paremmin se antaa halun olla ehdokkaana ja näyttää teille haukkujille että häviätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän haukutte. Sen paremmin se antaa halun olla ehdokkaana ja näyttää teille haukkujille että häviätte.
Lopeta jo napakymppi. Hävisit jo. Osta vaikka laskiaispulla ja nauti se kahvin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo napakymppi. Hävisit jo. Osta vaikka laskiaispulla ja nauti se kahvin kanssa
Ja nekkariin ölisemään.
- Anonyymi
Minö tunnustan. Olin Demarien ehdokas ja en pöössyt ja sitten sain höödön puolueesta ,pahamieli tuli. Nyt sittön persuihin jo jöseneksi mutta tuli rötistyö vöhön kaikille ja eivöt sitten ottaneet ehdokkaasti ,tunnen katkeruutta kun eivöt ottaneet .Sittön vasemmisto otti minut ,en ole asioista samaa mieltö mutta kun pöösen valtuustoon köönnön taas takin ja perustan vaikka oman puolueen, repiköö siitö.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144