Mitä sinä teet kun oikein haluat hemmotella kumppaniasi?
Meille kaikille voisi tehdä hyvää saada vinkkejä ja innoitusta tälläkin alueella vaihteeksi.
Hemmotteleminen on ihan mukavaa ja voi tehdä arjestakin juhlan. Puhumattakaan, miten hyvää se tekee itselle ja erityisesti parisuhteelle myös pitkällä aikavälillä. Se on parempaa kuin säästäminen. Vai mitä? ;)))
Ehdotan päivän motoksi: Hei kaikki hemmottelemaan!
Miten hemmottelet?
5
362
Vastaukset
- plunger
Ensin sauna, sitten ennalta tehty ruoka, kevyt ei rasvainen, klassinen musiikki, takkatuli, verhot ikkunan edessä, hyvää viiniä lasissa.
Se on kovan viikon jälkeen herkuttelu.- sinih52
juuri tänään kun mieheni palaa työmatkalta..
lämmittää saunan hieroa hänen jalkojaan saunassa ihanalla saunahunajalla. olen myös laittanut valkkari pullon viileään ja kohta menen valmistamaan puolivalmiiksi ihanan juustopiirakan..et naps uuni päälle ja piirakka valmistuu sillä aikaa kun miestäni saunassa hoivaan.
- Kakku
Minä paistan hänelle silakkapihvejä. Mansikkarahkaa kun vielä siihen päälle, niin maailmassa ei parempaa asiaa kuulemma olekaan.
- nainen56
lomamökki ja mennään kahdestaan viettämään viikonloppua.
Syödään hyvää, juodaan viiniä, hierotaan toisiamme, saunotaan ja rakastellaan.- Murmeli
Saunaan ja toinen lavitsalle pitkäkseen ja toinen pesee hänet. Näin molemmille voi tehdä tosi hyvää ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124