niin keksivät tulevaisuudessakin köyhille mielenkiintoisia hetkiä kun joudutte täyttelemään toimeentulohakemuksia. https://areena.yle.fi/1-50654063
Ei muuten ole paljon Marin ja Ohisalo kehuneet lakia jonka saivat aikaan.
Muistakaahan köyhät äänestää demareita, vihreitä ja kokoomusta
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pättöksen takana ovat kepu ja kokoomus eli porvaripuolueet.
- Anonyymi
Eihän se ole lainsäädännön vika, jos sen täytäntöönpano on hoidettu huonosti. KELA ei ole varautunut asiaan, sieltä se syy löytyy.
- Anonyymi
Eihän ministerit päätä laeista. Eduskunta tekee päätökset.
Lisää keppiä köyhille jos eivät ymmärrä mennä töihin. Rahalla se köyhyys voitetaan.
- Anonyymi
Kaikille ei riitä työtä (sellaista jolla tulee toimeen ilman tukia) nykymaailmassa.
- Anonyymi
Ei, ei! Ja siksi, koska Punavihreät eivät hoida kuntoon Suomen ja suomalaisten asioita, vaan kaikki heidän mielenkiintonsa ja tarmonsa kohdistuu ulkomaalaisten ja ulkomaiden asioiden hoitoon ja oikeuksien toteutumiseen. Rahatkin virtaa Suomesta ulkomaiden suuntaan, suomalaisille vain lisää velkaa ja velvotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421