Olen yläastelaispoika ja oon kyllästynyt pelkkään käteen vetoon mut mulla ei oo tyttöystävää. Miten voisin kehittää itselleni jonkinlaisen tekopillun? Käykö esim vessapaperirullan hylsy tai jokin muu?
Tarviisin neuvoa
11
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset tilais kaupasta tekopillua?
- Anonyymi
En kehtaa ja ei oo pahemmin rahaa. Mistä sellaisia edes saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa ja ei oo pahemmin rahaa. Mistä sellaisia edes saa?
Okei, onhan noita nettikauppoja ja tulee huomaamattomassa paketis vaikka automaattiin ja maksukin näkyy sillee että ei nää mikä kauppa se on.
- Anonyymi
Hanki tyttöystävä.
- Anonyymi
No oliski nii helppoo vaa hankkia tyttöystävä. Ei sitä vaan hankita niin ku jotain esinettä.
- Anonyymi
On taas nämä fet*ssi jutut täällä päällimmäisenä, huomaako kukaan kuinka hikisenä täällä joku ukko näitä katselee, että saa matskua.
Vinkki: Erottuu hyvin kun uusia aloituksia tämän tyyppisistä jutuista joku on katsonut lyhyessä ajassa kymmeniä kertoja. Ei ole normaali tahti täällä, paitsi silloin kun joku haluaa lapsiprn:a. - Anonyymi
Joo sama mulla!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647