Keskusta, iloisempia ihmisiä

Avoimuus ja asiallisuus leimaavat Keskustan ihmistä, kuten olen moneen kertaan jo todennutkin.
Ihmisyyden upeimmat ominaisuudet henkilöityvät myös usein keskitien kulkijoissa. Niitä ovat myötätunto, rauha, rakkaus jne.
Vahvaan ihmisyyteen kuuluu myös velvollisuus ottaa selkeästi kantaa järjettömiin loanheittoihin.

8

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, Kepulaisilla ykkösasia PerusSuomalaisten Haukkuminen, eli avomuus ja asiallisuus Puuttuu kokonaan Kepulaisilta, Kepulaisuus on muiden Mustamaalaus ja itsensä kehuminen, Kepu pettää aina !

• Anonyymi

Aivan. Olet oikeassa tässä viimeisessä lauseessasi: "Vahvaan ihmisyyteen kuuluu myös velvollisuus ottaa selkeästi kantaa järjettömiin loanheittoihin."

Juuri tätä neuvoasi noudattaen palstalaiset ovat ilmoittaneet useista kirjoituksistasi ylläpidolle ja olemme saaneet 99% niistä poistettua mainitsemastasi syystä eli koska ovat olleet järjettömiä loanheittoja. Lisäksi olemme parikin käyttämääsi nikkiä poistamaan. Olet varmasti tyytyväinen, että noudatamme neuvoasi.

• Kiitos. Yritän vast'edes toteuttaa tuota ohjettani. Hieman lääkitystäni muutettiin niin ehkä siitäkin on apua.

• Anonyymi

AINAKIN vahvoissa kepukunnissa et pääse mihinkään merkittävään toimeen jos et ole kepuli. Myös työpaikat ja avustukset ovat vain yksien ja samojen etu. Tähän kun sotketaan lestadiolaisuus, niin antikristus on työnsä tehnyt. Kommunismi ja kepulaisuus yhdessä lestadiolaisuuden kanssa on samanlaista ja siksi kannatan AITOA kristillisyyttä ja äänestän kristillisiä tai perussuomalaisia.

• Anonyymi
        SOTlLAS kirjoitti:

Kiitos. Yritän vast'edes toteuttaa tuota ohjettani. Hieman lääkitystäni muutettiin niin ehkä siitäkin on apua.

Halleluja, eheytyminen on alkanut!

• Anonyymi

Tuo nikki juuri huvittaa. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Trollausrinki sotilasnikeillä. Parempaa trollaustakin yhdeltä trollilta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe