Nyt on menossa hirvittävä huijaus, jonka perimmäinen tarkoitus on saada yrityksen konkurssiin ja ihmiset kontrollimerkin alle - heidät, jotka elossa huijauksen jyrältä säästyvät. Osa ihmisiä tulee kuolemaan huijauksessa, jossa räkätauti on yhdistetty vaaralliseen tautiin. Ei ole olemassa mukamas enää nuhakuumetta, ei influessaa. On pelko.
Jyrä, mikä nyt läpikäy yhteiskuntaa, menee eteen päin raa´alla tavalla. Se ei säästä yhtään sen alle jäävää. Huijauksen uskovat ovat otollisia työmiehiä kauhun levittäjinä ja myös vainoojina tulevassa yhteiskunnassa. Jos hekin kuitenkin jäävät suuren jyrän jyrääminä vaivaiksi tai kuolevat pois, niin ei tuo jyrän ajattaja siitä välitä.
Yhteiskunta, jossa olisi oma itsenäinen päätäntäyksikkö, ei lähtisi moiseen huijaukseen mukaan eikä vaarallisilla rokotteilla rokottamaan kansaansa.
Mutta en usko, että tätä hirveää painostavaa vaihetta kestää enää kauan. Viimeistään toukokuussa loppuu piikkiuhka.
Hirvittävä huijaus
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Kaikki yli 300 000 Suomessa korona rokotetta saaneet on jo kuolleet ja kupsahtaneet ja salaa krema torioissa poltetut!
Valta media sala kavalasti vaikenee tästä vaktasta!- Anonyymi
Juuri näin. Maa ilmassa on jo kuollut yli 200 miljoonaa korona rokotetta saanutta. Ja salaa krema toitu.
Valta media vaikenee.
Loistava kirjoitus johon älykköjen on helppoa yhtyä.
Eri mieltä olen tämän kurimuksen lopusta. Veikkaan että rajoitukset tulevat jatkumaan vielä vuosia. Nythän on jo keksitty Englannin ja Etelä- Afrikan muunnoksia ja lisää tulee kuten myös neljäs, kuudes- ja kahdeksas aalto. Sitä jatkuu niin kauan että ihmiskunta on täysin polvillaan, saattepa nähdä.....- Anonyymi
Se on evoluutioita. Jos joku laji dominoi liikaa, niin syntyy tilaa vastavoimalle. Mitä enemmän ja tiiviimmin on ihmisiä, sitä enemmän kasvualustaa erilaisille bakteereille ja viruksille
- Anonyymi
Tietysti jos kaikki yli 70 vuotiaat olisi jo rokoteensa saaneet, niin eikö sillä olisi iso vaikutus? 87,7 prosenttia kuolleista on juuri yli 70 vuotiaita!! Katsoin siis pari päivää sitten näitä kuolinlukuja.
Toisaalta onko nämä nykyiset virukset jo paljon pahempia, kun alkuperäinen joka tänne eksyi? Nykyään ihmiset käyttävät aika hyvin maskia ja koronatestejä tehdään myös innokkaaseen tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499