Mistä tietää että mies on HULLUNA naiseen,korviaan myöten rakastunut?Miten mies vietii eleillään,ilmeillään?Auttakaa!
rakastunut mies?
8
2612
Vastaukset
- Kaisa
Minuun ei ole koskaan kukaan ollut niin kiihkeästi rakastunut.
Kaipa ne änkyttävät ja punastelevat ja kävelevät päin seiniä. Puhuvat sekavia ja keksivät tikusta asiaa, että pääsisivät lähelle.- Kyo-kun
riittää jo tuohon, mutta aika hyvä silti. :D
- Mies
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
- minä
Mies kirjoitti:
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
- Mies
minä kirjoitti:
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
että olet nainen.Tuo sana katkera on helppo naisten löytää,eikä tarvitse erikoista kyvykkyyttä.Miehille sana on tuntematon käsite.100 prosenttia naisista sitä käyttää ja 95 prosenttia voi puhtaalla omallatunnolla sitä soveltaa itseensä.
- hunderi
silmistä näkee totuuden, se kuinka mies sua kattoo silmiin siis. siitä mä ainakin oon huomannu löydettyäni sen oikean RAKKAUDEN useiden kokeilujen jälkeen.
- prinsessa pli
Kyllä tuntuu,kun häntä katson silmiin,että siellä lukee:LOVE=)Silmät tuikkii,hymyilee,kutsuu luo.Voiko se kaikki olla minun mielikuvitustani?
Ainakin itse olen jatkuvasti hyväntuulinen, hymyilen ja nauran paljon. Eli siis mieliala on paljon positiivisempi, avoimempi ja elämänmyönteisempi kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906