Asun Helsingissä. Olen huomannut, että julkisissa kulkuneuvoissa ja julkisilla paikoilla (esimerkiksi kauppakeskuksissa) kantasuomalaisen näköisillä kasvomaski on käytössä aika monilla, ehkä noin kahdella kolmesta. Sen sijaan selkeästi maahanmuuttajan näköisillä ihmisillä maskin käyttö on näissä paikoissa selvästi harvinaisempaa; maskeja näkee heillä vain ehkä noin yhdellä kolmesta.
Mistäköhän tämä ero johtuu? Maahanmuuttajien tietämättömyydestä, kulttuurieroista, kielivaikeuksista vai mistä?
Maahanmuuttajien maskinkäyttö
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tääl pikkukylässäkään niil oo maskeja ! Vääräuskoisten tahallista mollaamista !
- Anonyymi
Kaapukaunotar työnsi lasta vankkureissa, ja tietenkin ilman maskia.
- Anonyymi
Pitää olla Islamin mukainen naamari, muuten ei käy....
- Anonyymi
Sama huomio, kauppakeskuksissa ja ruokakaupoissa kuljetaan vielä usein joukkona ja yhdelläkään ei ole maskeja ja turvavälitkin jää, että pitää huomauttaa. Hauskaa kyllä siihen on rahaa pantu menemään, että eri kielillä on jaettu materiaalia sekä paperilla, suullisesti ja netissä. Mutta halu noudattaa sääntöjä on nolla.
Näitä meidän pitää sitten elättää verovaroilla, mutta he eivät tee mitään yhteisen hyvän eteen.
Palautuskeskustelut käyntiin, kuten Tanskassa. "Kaapukaunotar työnsi lasta vankkureissa, ja tietenkin ilman maskia."
Tuskinpa imeväisikäinen vielä osaa käyttää hengityssuojaa.
Terveisin Moktar. ;)- Anonyymi
Voi sinua parantumaton öyhöttäjä, et sitten osaa edes lukea, saivartelet omasta mielestäsi vitsikkäästi. Retardihan olet, ilmeisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua parantumaton öyhöttäjä, et sitten osaa edes lukea, saivartelet omasta mielestäsi vitsikkäästi. Retardihan olet, ilmeisesti.
Kirjoita paremmin. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kirjoita paremmin. ;)
Sinuun verrattuna tuo kirjoittaa erinomaisesti. Ei ole muiden vika, jos et ymmärrä asiaa. Pysy tyhmänä sitten.
- Anonyymi
Korona on vääräuskoisten tauti, joka ei matuihin tartu.
Vääräuskoisten lait eivät myöskään koske matuja. Heitä suojelee viherkommareiden hallitus Sannan ja Ohivalon johdolla. - Anonyymi
Tänään uutinen kertoi, kuinka Helsingin itäisissä osissa korona riehuu yhä enemmän.
En tiedä liittyykö se tuohon aiheeseen? - Anonyymi
Kannattaa katsoa tarkemmin !
Itse tarkistin heti asian tsekkaamalla kuvasatoa , esimerkiksi Alllo Hollin leiriltä otetuista kuvista ja niissä oli nähtävissä maskeja jotka peittivät erinomaisen hyvin koko vartalon.
Voisiko tänne Suomeenkin saada sellaisen maskipakon ? - Anonyymi
Tämä maskittomus paljastaa rikolisuuden. maahanmuutajat ovat rehellisiä. Vain rikollinen peittää piirteensä.
- Anonyymi
Tampereella nää helvetin vesipäämatut kulkee kaikki ilman maskia.
- Anonyymi
Ne on täällä vaan rahastamassa! Halveksii meidän kulttuuria! Ei ihme, että itäinen Helsinki on koronakartassa kirkkaanpunainen! Jatkuvasti raskaana olevat somppumammat vie teho-osastolta paikkoja muilta tarvitsevilta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637