Tekeekö M'gladbach tänään maalin? City jyrää varmaankin voittoon, mutta tavallisen overin kerroin on huono, joten pitäisikö kokeilla M'gladbach yli 0.5 maalia tai BTTS kyllä? Pelihimo järsii taas sisuskaluja pienen rotan lailla, jotenka joku veto pitäisi kehittää tähänkin peliin! Peli pelataan Budapestissa, joten Gladbachilla ei ole kotietua, mikä pistää epäröimään.
M'gladbach-Man City
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Itse laitoin tulosvetoon 0-2 ja tais nasahtaa kohilleen.
- Anonyymi
Minä sain tänään puoliltapäivin omaan yksityiseen sähköpostiini viestin Tepolta, joka kehotti laittamaan all in Moldelle. Ihmettelin vähän, koska Hoffenheim oli suuri suosikki, mutta noudatin Tepon vihjettä. Se kannatti, koska Molde otti shokkivoiton 0-2! Kyllä nyt saa huutaa, Teppo osaa hei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain tänään puoliltapäivin omaan yksityiseen sähköpostiini viestin Tepolta, joka kehotti laittamaan all in Moldelle. Ihmettelin vähän, koska Hoffenheim oli suuri suosikki, mutta noudatin Tepon vihjettä. Se kannatti, koska Molde otti shokkivoiton 0-2! Kyllä nyt saa huutaa, Teppo osaa hei!
Taavetti kuuntelee osastolla vittuuntuneena kun mieshoitajat ilakoivat torstai-illan Eurooppaliiga-nasautuksillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804