Vain koulutettuja prinsessoja.

Anonyymi

Vain etelässä esim Hki. Naiset ovat itteensä täynnä ylimielisiä koulutettuja prinsessoja. Etsivät täydellistä komeeta koulutettua miestä ja kuvittelet olevansa rikkaita.

103

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen kouluttamaton amis. Työttömyyttä paljon köyhyyttä. Tavallisen näkönen lihonut mies. Menettäny jo toivon ettei koskaa saa naista.

• Anonyymi

Vaikka en rumimmasta päästä oleva mies ole. Mutta en ole kelvannut ees rumalle lihavalle naiselle.

• Anonyymi

Kuka haluaa miehen, joka puhuu noin? Ajatukset ja arvomaailma tahtoo tulla läpi, vaikka yrittää esittää muuta.

• Anonyymi

En vain ymmärrä miksi naiset etsivät täydellistä adonista.

• Anonyymi

En ymmärrä. Kaipaisin naisen kosketusta ja pussailua.

• Anonyymi

Ei noille koskaa kelpaa.naiset vain juoksee karkuun.

• Anonyymi

Osa saa niin helposti naista ja pääsee jutteleen. Ikinä ei onnistu.

• Anonyymi

Kerrotko ap millä tavalla köyhät, syrjäytyneet ja epäviehättävän miehet ovat parempia kuin sivistyneet, varakkaat ja komeat miehet? Huomaatko kuinka epätasa-arvoisesti kohtelet nyt koulutettuja, fiksuja ja komeita miehiä.

• Anonyymi

No ihan sama
        Itekki halua naista ja pussailla ja rakkautta. Vailka olen amis. Kyllä minä töissä käyn ja semmosta. Ei vain kelpaa naisille.

• Anonyymi

Kun ei naisille kelpaa huonompi mies. Ihme vaatimuksia.. en ikinä noille asoille voi mitään. Kyllä tämä turhauttaa naisettomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan sama
        Itekki halua naista ja pussailla ja rakkautta. Vailka olen amis. Kyllä minä töissä käyn ja semmosta. Ei vain kelpaa naisille.

Ootko koskaan joutunut kovasti töitä tekeen työn haussa?

• Anonyymi

Haluaako se lihava läskiki komeen alfauroksen?

• Anonyymi

Huhuh ei hitto ymmärrä...

• Anonyymi

Perkele ihmisillä vaa audeja ja bemareita..hullluutta.. haetaa 20 tuhatta lainaa pankista pitää olla hieno auto.. ite ajan vanhalma romulla eikä ole rahaa.. ihmiset on suuruudenhulluja.

• Anonyymi

Ei ihme ettei saa naista ja miljoona vaatimusta saatana naisilla.

• Anonyymi

Vitun ylimielistä porukkaa. Ajetaan 40 tuhatta bemarilla ja rahaa ku roskaa.. kauniita naisia nirppanokkia.

• Anonyymi

Naiset niin itteensä täynnä olevia paska prinsessoja.. ikinä ei köyhä tavis kelpaa.

• Anonyymi

Vain komea lääkäri. Maisteri. Komea jännämies saatana.

• Anonyymi

Minä en oo koulutettu, enkä rinsessa.

Olen ihminen , ja haluan seuralaisen.

En toki täydellistä ,olen kokonainen

Sopiva käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en oo koulutettu, enkä rinsessa.

Olen ihminen , ja haluan seuralaisen.

En toki täydellistä ,olen kokonainen

Sopiva käy

Miksi amis ei kelpaa?

• Anonyymi

Ihmiswt käyttää uusoa vaateita. Calvin clein rahaa on vitusti miljinäärejä. Hieno uus bemari m3 sarjalainen.. vittu komea jännämies.

• Anonyymi

Ei ihme että olen niin erilainen mies kun muut ja käyn töissä mut rahaa ei ole.

• Anonyymi

Kaikilla on naisia mut ei mulla... jotain on mus pahasti vikaa..

• Anonyymi

Ei voi mitää eletään yksin.

• Anonyymi

Mä saan hermokohtauksia ja naistenkaa on hirveitä ongelmia
      Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut.

• Anonyymi

En mitään muuta toivokkaan kun parisuhdetta mut kun ei kelpaa edes läskille on vaikeeta.

• Anonyymi

Mä en ole ruma mies mutta näköjään en koskaa kelpaa ja katson muita jotka saa naisia.. aivan paskalta tuntuu.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä mikä muis miehis kiinnostaa. Miksi minä en kelpaa

• Anonyymi

Tuskin tätä tulen koskaan tietämään mikä mus on vikana.

• Anonyymi

"Mä saan hermokohtauksia ja naistenkaa on hirveitä ongelmia
        Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut.

Itsekin tuossa kerrot mikä sussa on vikana.

• Anonyymi

Ehkä mun pitäs sitten olla tosi komea koulutettj jännämies jolla on kallis bemari rahaa ja käy salilla bodaamassa.

• Anonyymi

Mä vaan hermostun ku nään kauniita naisia muitten miesten kanssa. Miksi mä en kelpaa.. oon masentunut.

• Anonyymi

Kaikki muut pariutuvat paitsi raittiit mammanpojat.

• Anonyymi

Mun on pakko kysyä naisilta suoraan mikä mussa on vikana

• Anonyymi

Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut."

Tämä sussa on vikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut."

Tämä sussa on vikana.

No olen vain ihmisenä tälläinen. En ymmärrä en vain kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen vain ihmisenä tälläinen. En ymmärrä en vain kelpaa.

Olet ihmisenä sellainen että saat raivokohtauksia ja haukut muita?

Joo, ei ole ihme ettei ole kavereita eikä naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet ihmisenä sellainen että saat raivokohtauksia ja haukut muita?

Joo, ei ole ihme ettei ole kavereita eikä naisia.

En ymmärrä..kehun naisia myös kauniiksi

• Anonyymi

Mulla oli parisuhde mutta nainen jätti minut kylmästi ja nyt oon todella yksin.

• Anonyymi

Kaikki naiset ovat kauniita prinsessoja.

• Anonyymi

Eipä naiset ole rumaksi sanoneet mutta en vain kelpaa koskaan

• Anonyymi

Mä en tule koskaa ymmärtää naisia.

• Anonyymi

Olen halunnut naista kauan yrittänyt tavata ei ketää halua tavata

• Anonyymi

Nyt se pullonkorkki kiinni ja ota elämästäsi ote.

• Anonyymi

En juo alkoholia mutta olen yksinäinen ja turhautunut sinkkuuteen ja en saa naista. Kaikki normaalit saa naisia.

• Anonyymi

Käyn töissä vakituisesti. En mielestäni en ole ruma. Kuntoilen. en polta. en juo alkoholia. On vihainen turhautunut kun muut saa parisuhteita. Jotain mussa on pahasti vikaaa.

• Anonyymi

Ehkä olen luotu olemaan yksin. Ilman naista elämäni. En saa haleja seksiä ei mitään naista mun kainaloon. Sitten ehkä voisin vaa luovuttaa. Muut miehet kyllä saa parisuhteen.

• Anonyymi

En juuri koskaan juttele ku netissä naisille. Livenä en juttele. Mulla ei ole kavereita ei ystäviä ei tuttuja. Käyn ihmisten ilmoilla. Mutta naiset ei kato edes päälle.

• Anonyymi

Tunnen olevani aika erikoinen ihminen ja yksin ja jumissa.

• Anonyymi

Kyllä minulle tavallinen tyttö kelpaisi. Mutta aina se menee niin että naista ei kiinnosta.. joks kerta se menee niin.

• Anonyymi

...ja sit ihmettelee ettei naiset kiinnostu :D :D :D

• Anonyymi

Koska en kelpaa naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en kelpaa naisille.

Ja koska saat raivokohtauksia ja haukut ihmisiä, et tule koskaan kelpaamaan naisille :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ja koska saat raivokohtauksia ja haukut ihmisiä, et tule koskaan kelpaamaan naisille :D

En vissiin tule. Runkkasin äsken

• Anonyymi

Itse ajelen 50 tuhatta € bemarilla ja rahaa ku roskaa, 40v komea mies kutsuttu.. mutta kauniita naisia vaikea saada... Joskus tekee mieli hieronta kauniilta naiselta vaikeaa rahalla... Mutta ei vaan löytyy..

• Anonyymi

Tuntuu et rumille lihavillekkaa ei kelpaa. Et täytyy olla aika pohjalla vaikka en juo alkoholia ja käyn töissä. Uskomatonta. Naise uskomattoman nirsoja.

• Anonyymi

Naiset meikkaa vaa ja ajelee uusilla mersuilla mitä hittoa.

• Anonyymi

Itselläni ei ole rahaa vaikka käyn töissä kaikki menee vuokraa lainoihin. Toiset ajelee mersuilla.. mulla o 2 tonnin auto.. tosi ihmiset ottaa velkaa vittu maksakoot autoa 20 vuotta.

• Anonyymi

En ymmärrä tuommosta elämää.. kaikki pitää olla kallista. Rahaa ja hienot autot.ite ajan 2 tonnin romulla

• Anonyymi

Mulla ei ole varaa kalliisiin merkkivaatteisiin ja hienoon autoon vaikka on vakityö.

• Anonyymi

Koskaan ei kelpaa naisille.. saa vain olla yksin ja turhautua.. ku naisille ei kelpaa.

• Anonyymi

Mä en ees saa pankista lainaa 20 tonnia.. vaikka vakityö.

• Anonyymi

Mä en halua olla cool ja ottaa velkaa .. jos naiselle ei kelpaa 2 tonni romu.. ei kiimnosta

• Anonyymi

Ei ymmärrä. En jaksa ees kirjottaa.

• Anonyymi

Aika paljon oot taas jaksanut käydä monologia....

• Anonyymi

Vois käydä kahvilla ja mennä salille ja masentuneena yksin kotiin. Näkipä taas komeita miehiä naisten kanssa ja itse yksin.

• Anonyymi

Sitähän se on että olen aina yksin jokapaikassa. Tähän paska sinkkuuteen jo tottuu.

• Anonyymi

Lopeta jo. Sulle on MILJOONA kertaa selitetty miksi naiset sua karttaa. Haluaisitko itse raivohullun, väkivaltaisen, mielisairaan naisen...

• Anonyymi

Joo olkoot vaikka 5 miljoonaa.. ei mua kiinnosta.

• Anonyymi

En ole hullu. Olen normaali mies.. tule sanomaa päin näköä tai soita. 046-9417643

• Anonyymi

Ei mun saatana tollasta vitu paskaa kuunnella.. voit tulla sanoo kasvotusten saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hullu. Olen normaali mies.. tule sanomaa päin näköä tai soita. 046-9417643

Ei ole normaalia saada raivokohtauksia.

• Anonyymi

Mul on oppimisvaikeus ja dysfasia. Tuskin naista saan koskaan.ja olen masentunut.

• Anonyymi

No soittakaa naiset nyt.kertokaa suoraa missä on vika rehellisesti?olen pitkä iha ok näkönen mies.. voin näyttää kuvani.

• Anonyymi

Sulle on tuhansia kertoja täällä palstallakin kerrottu ihan suoraan missä vika on.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulle on tuhansia kertoja täällä palstallakin kerrottu ihan suoraan missä vika on.

Miksi sitten naiset kehuu komeeksi?

• Anonyymi

No soittakaa mulle.. mä halun tietää vian miksen kelpaa.. no soittakaa. 046-9417643

• Anonyymi

Vittu oikeesti mä haluan tietää.. aina ooon yksin. Mäki kaipaa naista kainaloon.. vittu vituttaa ja masentaa.. naiset soittakaa

• Anonyymi

Joo poistellaa vaa helvetti kommentteja eikä vastata.. ainahan tää tätä paskaa..

• Anonyymi

En vain ymmärrä. Ihmiset on vaikeita ja naiset. Voin laittaa kuvani tänne.

• Nyt on kuva saatana profiilissa miksen kelpaa naisille??

• Anonyymi

Siksi et kelpaa. Ei kukaan halua raivokohtauksia saavaa miestä joka haukkuu muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi et kelpaa. Ei kukaan halua raivokohtauksia saavaa miestä joka haukkuu muita.

En hauku. Kehun naisia mut ei niitä kiinnosta

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

En hauku. Kehun naisia mut ei niitä kiinnosta

Itsehän sinä tuon ylläolevan kerroit.

Sanot siis yhtenä hetkenä haukkuvasi ihmisiä, ja seuraavana väität kehuvasi naisia.

Mikä lie totuus...

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sinä tuon ylläolevan kerroit.

Sanot siis yhtenä hetkenä haukkuvasi ihmisiä, ja seuraavana väität kehuvasi naisia.

Mikä lie totuus...

Ihan sama.. monet naiset kauniita kelpais minulle..

• Joo lähen salille treenaamaa koska vituttaa tää sinkkuus piste.

• Kukaa ei vastaa

• Anonyymi

Ei tarvitse olla edes erityisen koulutettu tajutakseen, ettei tällä tavoin kirjotteleville ja ajatteleville miehille kannata vastata.

• Anonyymi

Ylläpito voisi taas lätkäistä allulle bannia.

Joku vielä oikeesti ottaa ton numeron haltuun ja tekee jotain jäynää...

• Anonyymi

Ei kiinnosta vittuakaa sun sanomiset.

• En vittu tajua.

• En ymmärrä naisia. Mä käyn vakituisesti töissä.oon tosi pitkä mieheksi. En polta. Lopetin juomisen. Käyn kuntoilemassa. En helvetti tajua miksen kelpaa.

Ei vain koskaa ymmärrä.

• Anonyymi

Yksikään nainen ei halua miestä joka haukkuu ihmisiä ja saa raivokohtauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

aivan sama pysyn yksin.

• allu35 kirjoitti:

aivan sama pysyn yksin.

Ei naisille kelpaa ku täydellinen komea nuori mies.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Ei naisille kelpaa ku täydellinen komea nuori mies.

Mistä todisteena kaikki parisuhteissa elävät miehet ovat täydellisiä, komeita ja nuoria, niinkö? :D :D :D

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä todisteena kaikki parisuhteissa elävät miehet ovat täydellisiä, komeita ja nuoria, niinkö? :D :D :D

Ihan sama.. painukaa naiset vittuu nirsot läskit.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu

• Kaikki vaa haluaa täydellisiä hunkseja?

• Komeita miehiä rikkaita jännämiehiä. Hienot autot ja rahaa.. nainen antaa heti pillua

• Yksin on hyvää elämänsä. Kun ei saa naista.

• Siis yksin pitää elää ilman naista aina.. minua sanotaa komeeksi mutta ei ole naista

• Joo ihana sama mitä menettää hermojensa ku ei kelpaa. Elää yksin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe