Onko ensikesänä taas tiedossa seksimessut Juuan vanhallakentällä? Kovan suosion ne sai 2019 kesällä.
Juuan sexpo
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut että seksimessujen järjestäjä ja pääesiintyjä on muuttanut toisaalle joten messujen järjestäminen voi jäädä tältä vuodelta.
- Anonyymi
Kuulin että ois tuuraaja km löydetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että ois tuuraaja km löydetty?
En kyllä usko että kellään muulla olisi yhtä vaikuttavaa ranteen veivaus kykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä usko että kellään muulla olisi yhtä vaikuttavaa ranteen veivaus kykyä.
Kyllä sillä ranne liikkeellä vetää seksimessut käden käänteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sillä ranne liikkeellä vetää seksimessut käden käänteessä.
Väsymätön veivaus liike vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsymätön veivaus liike vuodesta toiseen.
Mestarilla on kehittynyt golf kyynärpää eikä käsi liiku enää samaan tahtiin kuin ennen hyvinä aikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestarilla on kehittynyt golf kyynärpää eikä käsi liiku enää samaan tahtiin kuin ennen hyvinä aikoina.
Kuulin että alussa sille tuli jännetupen tulehdus. Se ei vienyt häntä kuulemma työkyvytyömäksi. Veti pari kolme seksimessua myöhemmin vielä.
- Anonyymi
Kunnantalo on uusi veivaus paikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329