Kyllä olen niin ylpeä Risto- Matin ja Jonin saamasta hopeamitalista. Jännitystä oli loppuun saakka❤
Täällä Pohjois-Satakunnassa arvostus on suuri, hieno ollut seurata ja kannustaa näitä nuoria myös maailmalla.
Onnea koko perhekunnalle🌹
Täältä Karvia- Honkajoki areenalta
Hopeaa tuli
14
115
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sitä hehkutusta taas kerran paikallislehdessä monta viikkoa eteenpäin, Hakola sitä ja tätä. Jo nyt näyttää olevan 4 kirjoitusta ko. lehdessä. Eiköhän yksi juttu riittäisi tätä draamaa ja mitaliriehaa.
- Anonyymi
Mutta mutta onko hopea häpeä?
- Anonyymi
Miten sitten Karviaan liittyy tuo asia...Suomessa on muitakin urheilijoita, eikä heistä ole täällä pahemmin puhuttu, tiedän kyllä sukulaisuus-suhteet Karviaan, mutta hiihtäjä itse ei ole karvialainen.
- Anonyymi
Kalle Rovanperäkin sai hopeaa.👍
- Anonyymi
hopea=häpeä
- Anonyymi
Onhan Risto-Matin hiihdot säväyttäviä ja nyt kirsikka saatiin kakun päälle.Paikallisuus lisää arvoa ja mielenkiintoisemmaksi asian tekee kun tuntee isän ja sedän, jonka sahalla on tullut käytyä vuosikymmeniä sitten useasti. Siinä olit tsemppiä. Samaa verenperintöä omaa Risto-Mattikin.Onnea!
- Anonyymi
Osaako joku selventää onko hakolan vanhemmat karviasta kun en ole päässyt selville.
- Anonyymi
Häpeä
- Anonyymi
Jo Mietaa sano aikoinaan "toinen sija on häviö"
- Anonyymi
Matti Silmu on poissa
- Anonyymi
Mietaalla oli asennevaikeutta. Hän ei voittanut hopeaa, vaan hävisi kullan???
Eihän sellaista voi hävitä mitä ei ole vielä ollutkaan. Kyllä hän voitti hopean. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietaalla oli asennevaikeutta. Hän ei voittanut hopeaa, vaan hävisi kullan???
Eihän sellaista voi hävitä mitä ei ole vielä ollutkaan. Kyllä hän voitti hopean.RIP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RIP
Harri Kirvesniemi vasta oli hiihtäjä
- Anonyymi
Ei mutta mitalisaalis jatkuu, onnea plikat👍🌹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667