Moro.
Mulla on hieman kireähkö esinahka.
Ongelmana se, että penikseni kehittää spermaa lähes jatkuvasti. Normaaleissa päivän askareissa voi penikseni pää kostua spermasta, JA kun pyyhin spermaa nii se on haalean keltaista? Laukeaminen hieman sattuu mutta silloin on ihan normaalin väristä spermaa.
Virtsaaminen ei satu.
Mikäs on kyseessä, miten hoidetaan ja pitääkö nyt hakeutua hoitoon?
Virtsaputki vuoto?
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka usein runkkaat? Ja kuinka nopeasti laukeat?
Sinällään tuo ei ole haitallista, ovat ns. touhutippoja. Itsellä tulee yleensä spermaa paskalla käynnin jälkeen pyyhkiessä miettinyt onko se vakavaa, mutta tuskin. Voi johtua omalta osalta tuo siitä kun en runkkaa niin kauaa että laukeaisin kun en jaksa :D- Anonyymi
Erikoisinta on se että nää tipat on haalean keltaisia.
Tätä on nyt kestäny kohta joku 2 viikkoo, tän kahen viikon aikana oon runkannu ehkä 5 kertaa kun tuntuu hieman erikoiselta.
Laukeeminen sattuu erittäin pienesti, on siis siedettävä kipu mutta jotenki vaan niin outo.
Pitäs varmaan lääkäriin mennä ku jotai vikaa tossa jortikassa nyt sit on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisinta on se että nää tipat on haalean keltaisia.
Tätä on nyt kestäny kohta joku 2 viikkoo, tän kahen viikon aikana oon runkannu ehkä 5 kertaa kun tuntuu hieman erikoiselta.
Laukeeminen sattuu erittäin pienesti, on siis siedettävä kipu mutta jotenki vaan niin outo.
Pitäs varmaan lääkäriin mennä ku jotai vikaa tossa jortikassa nyt sit onOta näyte tuosta nesteestä johonkin huolella pestyyn pikkupurkkiin ja ota se mukaan kun menet lääkärille. Mun uskoakseni se ei ole mitään vaarallista mutta varma on aina varmaa. Sulla saattaa olla lievä virtsarakon tai virtsateiden tulehdus joka ei anna muita oireita.
- Anonyymi
Rauhanen villiintynyt keväästä? Toisilla se on ympärisvuotista. Itsekin hankin aikoinaan naisen juurikin rauhasten takia. Suosittelen naisen kanssa olemista erityisesti nuorille miehille.
- Anonyymi
Mitä meinaat rauhasten villiintymisellå?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat rauhasten villiintymisellå?
Eturauhasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657